Wow hjælp tak :)

• Hej jeg har 2 ting jeg gerne vil spørge om.

Jeg mangler 1 addon der viser spiller og fjendes healt/mana.

Så har jeg 1 problem der driller mig, jeg har for 2 dage siden geninstalleret windows xp pro + de drivere og programmer derskal ind, mit problem er følgene efter jeg installerede lagde jeg mine normale addons in og satte spillet up grafik og keybord mæssigt, når jeg så på min rogue åbner mere end 2 bags flytter de pladser sig hvor man placerer tingene i, jeg prøvede derefter af fjerne addons ja enda at geninstallere spillet og patche det og ikke installere noget som helst andet, det hjalp ikke, har i nogle forslag til hvad det kan være?

Håber i kan hjælpe :)

• Kan "svare" på dit første spørgsmål, download Pearl UI fra http://www.curse.com (der er ihvertfald den funktion du søger indbygget deri)
    Edit: Ved ikke om man kan se hvor meget liv ens fjende har, men % liv kan man ihvertfald godt

Til dit andet spørgsmål, der kan jeg desværre ikke hjælpe dig, det lyder mystisk :rolleyes:

• Vi har en wow-sektion på dette forum.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Ja dumme mig, ej det må i undskylde...tænkte mig ikke om :)

Har fundet 1 program der viser det med health/mana..så det er ordnet..men tak for hjælpen.

Det andet problem er der stadig og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg skal løse problemet , med mine andre char er der intet med mine bags, det kører som det skal, det er kun med min rogue det driller :-(

Oprindeligt indlæg af PharZyde
    Ja dumme mig, ej det må i undskylde...tænkte mig ikke om :)

Har fundet 1 program der viser det med health/mana..så det er ordnet..men tak for hjælpen.

Det andet problem er der stadig og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg skal løse problemet , med mine andre char er der intet med mine bags, det kører som det skal, det er kun med min rogue det driller :-(

Hvor fandt du det hvor man kan se liv/mana?

Oprindeligt indlæg af Prectar

Hvordan bliver det lagt iorden? :crazyeyes:

Gad jeg også godt vide.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Hvis du f.eks har noget epic ressgear liggende i tasken kommer det til at ligge f.eks fra plads 1-5 - derefter kommer blåt og så grønt. Alle pots osv kommer også til at ligge sammen osv.

Sådan set bare lidt lettere at overskue

• ligger da bare mit iorden selv :P
    Mining/engistuff/hearthstone/bullets/pet aller øverst
    så ligger quest items for sig
    pots og mad for sig
    equipment for sig
    Men måske skulle man tage et kig på det der og se om den sorterer det bedre end jeg gør :crazyeyes:

• Inde i main menu vælger jeg interface options, der er der 1 man kan vælge med at sætte 1 flueben i, det hedder "status bar text" det ligger under "display", til at se hvad liv mobsene har bruger jeg MobInfo2..håber det hjalp.

• skal du køre instance elelr raide er Omen addon også en rigtig god ide...og de fleste kræver det.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.