#35 Billederne | Teknologi

• |Henrik|
    [Blocked Image: http://img516.imageshack.us/img516/8600/ramnk6.jpg]

TheOriginalTB
    [Blocked Image: http://catcams.dk/tmp/headsets_2.jpg]

MeTriC
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/0807/teknologi.jpg]

Flindt_DK
    [Blocked Image: http://imageshack.dk/imagesfree/OTL89144.jpg]

gonlaa
    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13644&sid=]

Angelus
    [Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/IMG_1759.jpg]

Mikkel
    [Blocked Image: http://imageshack.dk/imagesfree/U8J58528.jpg]

Slutteligt vil jeg sige tak fordi der er så mange som er med igen, dejligt at se :)

Endnu bedre er der slet ikke en der ikke har overholdt reglerne det er jo næsten for godt til at være sandt :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• TheOriginalTB

Flot opstilling med god forgrund og baggrund.
    Den slørede dybdeskarphed er god, dog mangler der lidt skarphed på det forreste Jabre headset. ;)

MeTriC

Ikke noget videre kreativt billede, men ok og med god skarphed. ;)

Flindt_DK

Ok skarpt billede, men opstillingen er ikke videre god, billedet er også lidt skævt. ;)

gonlaa

Ja gonlaa, ALT er galt i dit billede: Billedet er meget uskarpt, blitzen er alt for skarp, beskæringen er ikke god. Du har været alt for tæt på så kameraet ikke har focuceret ordenligt, har du Makro funktionen. ? ;)

Angelus

Ok flot billede, men jeg synes at i dette billede at selve telefonen fortjener noget mere skarphed. ;)

Mikkel

Ok billede, med det ser ud som et hurtigt snapshot. ;)

• Er der virkelig ikke nogle af de over 200 der har kikket i tråden, der gider at komme med en vudering. ?

Man mister jo næsten lidt lysten til fortsætte, når der ingen vuderinger kommer. ;(

• Jeg må da indrømme, at jeg er en af dem der har set uden at kommentere. Mit problem er at billederne ikke rigtigt siger mig noget - kan godt prøve lidt alligevel.

|Henrik|
    Fint billede, et godt produktfoto. Du har en god skarphed, og lyset er fint....

TheOriginalTB
    Igen et meget godt produktfoto, savner lidt skarphed i det forreste headset, og måske baggrund med noget mindre struktur (og uden refleksioner i headsets'ne).

MeTriC
    Egentligt et meget interessant billede med en god ide. Jeg ville måske gerne have fokuspunktet lagt lidt mindre i midten af billedet. Måse skulle specielt "den røde" (er det en diode) have været enten i fokus eller helt væk. Som den er nu trækker den for meget fokus.

Angulus
    Ideen er egentligt ret god, men der går et eller andet galt (for mig). Jeg syntes at baggurnden er for rodet (og grå), og den telefon der er ude af fokus tager rigtigt meget billedareal. Jeg tror at en simplere baggrund og lidt mere adskillelse af det 2 telefoner kunne få det til at fungere bedre (for mig).

Flindt_DK
    Et skarpt billede med OK lys - lettere kedeligt....

gonlaa
    Mjhaa......

Mikkel
    Ja det er rigtigt nok et billede af et stykke elektronik....

Hmmm - jeg ved godt at det ikke var videre positivt, måske er det bare fordi et teknisk godt billede ikke rigtigt rykker hos mig, hvis ikke motivet er interessant...
    (måske er det også bare generelt fordi jeg har en halv-dårlig dag - i ved en af dem hvor intet rigtigt fungerer som det skal....)

/ask

• Flindt_DK
    Måske skulle du have kigget på kortets skygge, der desværre irritere mig lidt for hvis baggrunden havde været helt hvid, så havde billedet været rigtig godt!

TheOriginalTB
    Måske ville lidt skarpere fokus på det forreste headset samt lidt mere klar billede kvalitet, skabe bedre kontrast mellem de bagerste headsets og det forreste. Reflektionen kunne man godt have taget højde for. Men rigtig god idé og flot.

Mikkel
    Prøv med en anden baggrund end gulvtæppe... Og hvis vinklingen og placeringen af routeren havde været anderledes... tjaa.. så var det nok blevet meget bedre.

MeTriC
    Det er jo helt sikkert teknologi. Jeg syntes bare at det ser lidt kedeligt ud. Kan ikke lige komme på hvorfor. Men du har fanget overemnet rigtig godt.

Angulus
    Fokuset er rigtig godt fanget på den "moderne" telefon, hvorimod den ældre bagerst, simpelthen bliver for blurry alligevel. Men en rigtig god idé at stille gammel og ny op for hinanden! :9xo

|Henrik|
    Flot billede, og som Jacobask sagde, et godt produktbillede!

gonlaa
    Smukt :razz:

Gode ugebilleder! :9xo

Oprindeligt indlæg af oestergaard
    Angulus
    Fokuset er rigtig godt fanget på den "moderne" telefon, hvorimod den ældre bagerst, simpelthen bliver for blurry alligevel. Men en rigtig god idé at stille gammel og ny op for hinanden! :9xo

Gode ugebilleder! :9xo

det er meningen den skal være sløret ;) så man ikke ser den så tydeligt og ligge mærke til den Nye B&O telefon

• |Henrik|

Billede er godt, det er skarpt og go baggrund... men syntes bare det er lidt.... kedeligt... :O

TheOriginalTB

Dejligt billede. syntes måske du kunne ha vist alle 3 sider af dem, siden du havde 3 :) men godt billlede!

MeTriC

det kan ivertifald kaldes Teknologi! ;) der er ike så meget at sige... go skarphed i midten der :)

Flindt_DK

et sikkert skud :) men syntes der er for meget bliz på den... og det er lidt kedeligt.. :) men et sikkert skud om teknologi

gonlaa

Enu en gang, har du gjort det... ugen billede ;) hehe... or...
    Men ja... som de 4-5-6 forsøg du kom med denne uge, så belv det kun værre og værre...
    Du skal tænke over hvad du tager billede af.. ikke tag af det samme som de andre har gjort... holde camet i en ordenlig afstand, huske blitzen.. osv... men kom endelig med flere forsøg i fremtiden.. det skal nok hjælpe.

Mikkel

Et sikkert billede... der er ikke så meget teknologi over selve billede, men under overfladen ved vi alle der FLYDER med teknologi :)

• Tak alle sammen.
    Jah det er godt nok lidt kedeligt.
    Baggrunden havde jeg godt nok håbet på havde været bedre.
    Skulle nok have leget med hvid balancen :)

• det vil jeg da tage med til næste gang. men man lærer jo af sine fejl

Oprindeligt indlæg af Butcher

Nu synes jeg du er lige ond nok..

hvis du ikke kan læse, så er der skrevet at du skal holde dit til topic, og hvis du ikke kan det. så skrive en PM... og du kan læse hans eget svar til det jeg skrev.. så lav dog vær med at være en lille baby og kom over det... *BIB*

Oprindeligt indlæg af Angelus

hvis du ikke kan læse, så er der skrevet at du skal holde dit til topic, og hvis du ikke kan det. så skrive en PM... og du kan læse hans eget svar til det jeg skrev.. så lav dog vær med at være en lille baby og kom over det... *BIB*

Angelus og Butcher! Fremover holder I jer helt fra hinanden!

Det kan godt ske I har problemer med at kommunikere, men så må I løse problemerne et andet sted. I er blevet bedt om at stoppe en gang, og det gælder sjovt nok stadig. Forstår I det ikke denne gang, så må vi jo tage andre midler i brug.

• Godt være det passer til ugens emne ;) men det var jo så i sidste uge ;)
    såå den går nok ikke helt...

Det er ikke nogetmed siden du bruger, det er noget med hvordan du rediger billede, om Ecif filen kommer med

• derfor jeg skrev som jeg gjorde ;)

Edit: Det var imageshack der resizede billedet, og så kommer exif ikke med :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet en gang, sidst af Malk ().

Oprindeligt indlæg af Malk
    derfor jeg skrev som jeg gjorde ;)

Edit: Det var imageshack der resizede billedet, og så kommer exif ikke med :)

imageshack sucks også ;)
    den er fyldt med PoP Up lort og alt muligt :)

Men husk... ugens emne, og ikke sidste ugens emne ;)