Til folk med Nokia-telefoner

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    de kan jo læse det der står på tekst tv, der står ingen steder at vi eller ander butikker skal bytte dem, men Nokia


    Der blev faktisk meldt ud på et tidspunkt, at man også kunne få dem byttet hos en autoriseret Nokia forhandler.


    Kan dog ikke huske hvor jeg læste det henne, men det har enten været på nettet eller i en gratis avis.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Tror ikke det gælder min, den har været tændt siden febuar uden at være slukket... Den har været genstartet, men aldrig slukket i længere tid.


    Du kan ikke se på batteriets "opførsel" om det er fra den "dårlige" produktionsbatch eller ej, og 99% af de batterier, der kaldes tilbage er der sikkert heller ikke noget i vejen med.


    Nokia har bare valgt at kalde dem allesammen tilbage, for at der ikke skal være nogen tvivl.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Du kan ikke se på batteriets "opførsel" om det er fra den "dårlige" produktionsbatch eller ej, og 99% af de batterier, der kaldes tilbage er der sikkert heller ikke noget i vejen med.


    Nokia har bare valgt at kalde dem allesammen tilbage, for at der ikke skal være nogen tvivl.


    ah okay , så må jeg vel hellere lige tjekke engang :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Der blev faktisk meldt ud på et tidspunkt, at man også kunne få dem byttet hos en autoriseret Nokia forhandler.


    Kan dog ikke huske hvor jeg læste det henne, men det har enten været på nettet eller i en gratis avis.


    der er forskeld på at sælge nokia telefoner, og være autoriseret Nokia forhandler.
    der findes nogle rene Nokia butikker, altså nokiaøs egne butikker, der kan du sikkert...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    der er forskeld på at sælge nokia telefoner, og være autoriseret Nokia forhandler.
    der findes nogle rene Nokia butikker, altså nokiaøs egne butikker, der kan du sikkert...


    Er man autoriseret Nokia forhandler, så er det vel heller ikke en af Nokia's egne butikker :idea:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Er man autoriseret Nokia forhandler, så er det vel heller ikke en af Nokia's egne butikker :idea:


    går jeg ud fra... med ved det ikke


    Men der bliver ivertifald ikke delt nogle batterier ud fra nogle butikker før Nokia gir lov til det, og det gør de ikke, da de slev klare det, så der er givet forkert info

  • Jeg synes da det er herligt at man kan få skiftet sit snart 2 år gamle batteri, som efterhånden er så slidt at det knap nok kan holde en dag. Så selvom jeg ikke har haft nogen problemer med mit batteri ang. nedsmeltning, så det da en herlig service :D .
    Og bøvl kan man jo ikke ligefrem kalde det, hvis de sender en retur-kuvert.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mystique
    Jeg tillader mig lige, at hente denne gamle tråd frem.


    Er der nogen her, som har fået byttet deres batteri ?


    Jeg har ikke.



    nope heller ikke jeg

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Gad vide , om Nokia følger med i denne tråd ?


    Der kom en kæmpe kuvert fra Belgien med DHL i dag og i den var der et splinternyt batteri
    til min 6270 og en returkuvert til det gamle batteri.


    Nice move Nokia. :9xo