.. nu der er en net-shop til alt andet, er der så ikke også en lignende Bog&Ide?
Hvis jeg kunne slippe for at løbe forvirret rundt og lede efter den slags ting, kunne det jo være nice
.. nu der er en net-shop til alt andet, er der så ikke også en lignende Bog&Ide?
Hvis jeg kunne slippe for at løbe forvirret rundt og lede efter den slags ting, kunne det jo være nice
kan man ikke købe over bog&ide's hjemmeside?
Er du bange for Google?
http://www.google.dk/search?hl…Google-s%C3%B8gning&meta=
Men ellers er det vel ikke så svært at besøge en butik? Alle butikker der sælger sådanne produkter skulle gerne have det du skal bruge
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Burger
Er du bange for Google?
http://www.google.dk/search?hl…Google-s%C3%B8gning&meta=
Men ellers er det vel ikke så svært at besøge en butik? Alle butikker der sælger sådanne produkter skulle gerne have det du skal bruge
Ja, google er farlig :$...
... argh, ja, okay, kontorartikler :))..
.. jeg havde søgt på "Blyant" osv..
Meget sjovt som man bliver "afhængig" af at købe over nettet.
QuoteOriginally posted by urbananen
Meget sjovt som man bliver "afhængig" af at købe over nettet.
Lidt.. :)...
.. men det er jo meget logisk; hurtigere, lettere, mindre stressende - og BILLIGERE
QuoteOriginally posted by Dare_Devil
.. men det er jo meget logisk; hurtigere, lettere, mindre stressende - og BILLIGERE
Der kommer vel fragt oven i prisen når du bestiller på nettet, så du skal da have fat i et større parti før det kan betale sig?
QuoteOriginally posted by Mikkel
Der kommer vel fragt oven i prisen når du bestiller på nettet, så du skal da have fat i et større parti før det kan betale sig?
Ville jeg også mene, tror hellere jeg ville gå ned i Bog&Ide for at købe en stiftblyant, et viskelæder og en lommeregner, end at bestille det online
QuoteOriginally posted by Dare_Devil
Men du risikerer at købe noget møg der er elendigt at holde på
Den slags køber jeg også altid selv i butik. Der er dog grænser for min dovenskab.
Nu er der så også en butik ude på mit studie.
Desuden vil jeg da med glæde gå i Bog & Idé, da jeg synes der er så mange andre interessante ting at kigge på, og evt. købe.
Ikke lige den slags jeg plejer at købe over nettet
QuoteOriginally posted by Prectar
Ville jeg også mene, tror hellere jeg ville gå ned i Bog&Ide for at købe en stiftblyant, et viskelæder og en lommeregner, end at bestille det online
Kommer godt nok an på hvilken lommeregner der er tale om, jeg sparede godt og vel 3-400 kroner ved at købe min TI-89 Titanium over nettet.
QuoteOriginally posted by Tha Priest
Kommer godt nok an på hvilken lommeregner der er tale om, jeg sparede godt og vel 3-400 kroner ved at købe min TI-89 Titanium over nettet.
Og jeg sparede 1.000 kr. ved at købe min Voyager V200 over nettet...
... men ja, kan godt være sådan noget skal købes i en butik :P.. Men man vidste jo aldrig, om der var et eller andet super sted!