Køb af Stiftblyanter osv..

• .. nu der er en net-shop til alt andet, er der så ikke også en lignende Bog&Ide?

Hvis jeg kunne slippe for at løbe forvirret rundt og lede efter den slags ting, kunne det jo være nice :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Ja, google er farlig :$...

... argh, ja, okay, kontorartikler :))..

.. jeg havde søgt på "Blyant" osv.. :crazyeyes:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

Originally posted by urbananen
    Meget sjovt som man bliver "afhængig" af at købe over nettet.

Lidt.. :)...

.. men det er jo meget logisk; hurtigere, lettere, mindre stressende - og BILLIGERE :D

Originally posted by Dare_Devil

Lidt.. :)...

.. men det er jo meget logisk; hurtigere, lettere, mindre stressende - og BILLIGERE :D

Der kommer vel fragt oven i prisen når du bestiller på nettet, så du skal da have fat i et større parti før det kan betale sig?

Originally posted by Mikkel

Der kommer vel fragt oven i prisen når du bestiller på nettet, så du skal da have fat i et større parti før det kan betale sig?

Ville jeg også mene, tror hellere jeg ville gå ned i Bog&Ide for at købe en stiftblyant, et viskelæder og en lommeregner, end at bestille det online :P

• Den slags køber jeg også altid selv i butik. Der er dog grænser for min dovenskab. :)
    Nu er der så også en butik ude på mit studie.

Desuden vil jeg da med glæde gå i Bog & Idé, da jeg synes der er så mange andre interessante ting at kigge på, og evt. købe.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Prectar

Ville jeg også mene, tror hellere jeg ville gå ned i Bog&Ide for at købe en stiftblyant, et viskelæder og en lommeregner, end at bestille det online :P

Kommer godt nok an på hvilken lommeregner der er tale om, jeg sparede godt og vel 3-400 kroner ved at købe min TI-89 Titanium over nettet.

Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

Originally posted by Tha Priest

Kommer godt nok an på hvilken lommeregner der er tale om, jeg sparede godt og vel 3-400 kroner ved at købe min TI-89 Titanium over nettet.

Og jeg sparede 1.000 kr. ved at købe min Voyager V200 over nettet...

... men ja, kan godt være sådan noget skal købes i en butik :P.. Men man vidste jo aldrig, om der var et eller andet super sted! :D