Det er fandeme sygt

Originally posted by Ghe2
    LOL :crazyeyes: man er sku da ikke psykisk syg fordi man har temperament

Øh? Synes du det er normalt at kyle en hundehvalp mod en væg til den dør? At det er pga. stort temperament gør da ikke sagen bedre! Den slags mennesker skal spærres inde og i behandling indtil de er raske!

Næste gang er det måske ikke en hundehvalp, men et lille barn der får den behandling.

Jeg synes det er en skandale hvis man nøjes med bare at give ham en bøde og derefter glemmer sagen...

• Nej jeg siger bestemt ikke det er normalt at kyle rundt med en hundehvalp, og vil da personligt gerne give manden samme tur, men jeg siger bare at man er ikke psykisk syg fordi man har temperament.

Nej jeg siger bestemt ikke det er normalt at kyle rundt med en hundehvalp, og vil da personligt gerne give manden samme tur, men jeg siger bare at man er ikke psykisk syg fordi man har temperament.

Det var så heller ikke det jeg mente.

Nej men det var det du skrev .... men vi kan godt blive enige om at han er syg i hovedet :cheers:

Hvis man har temperament som han havde ville jeg bestemt også sige man er psykisk syg. Anger management, tak.

Nej men det var det du skrev .... men vi kan godt blive enige om at han er syg i hovedet :cheers:

Nej - Det var præcis det jeg IKKE skrev. Hans temperament blev kommenteret, og til det laver jeg en quote og skriver "Ja, og så er man psykisk syg" som I "Har man sådan et temperament, er man psykisk syg". Jeg tænkte ikke det var nødvendigt at skære det ud i pap, for naturligvis er alle med temperament ikke automatisk psykisk syge, inkl. mig selv.

Og kan vi så komme videre i teksten? Alt kan jo misforstås af den som vil misforstå. :roller:

• Jeg havde en kort lunte og temperement dengang i starten af folkeskolen, synes ikke selv jeg er psykisk syg :crazyeyes:

EDIT: Vidste ikke i havde afsluttet emnet,

• lad os håber for den forbandende satan, at han aldrig møder mig i en mørk baggyde

er hundefan over alt på jorden og det han har gjort har kun er der tilstrækkelig måde at straffe....

Main rig:

• Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • han skulle bindes til en lygtepæl med et skilt over hovedet hvor der står hans gerning, så alle der kom forbi lige kunne vappe ham en, og så derfor slå ham yderligere fordi han ikke må bløde på fortovet.

Fucking taber, han burde blive kastereret. X(

Originally posted by M

Ja han får ikke 1 års fængsel, standard "straffen" er en bøde på 5000,-

Det er FANDEME for tarveligt at staten skal have 5000 kr. fordi en person har mishandlet en hund.
    Han burde komme i fængsel. Han lærer intet af sine handlinger ved at betale penge.

Han burde få en 9mm trykket af direkte mellem øjnene!

Originally posted by Shiver

Det er FANDEME for tarveligt at staten skal have 5000 kr. fordi en person har mishandlet en hund.
    Han burde komme i fængsel. Han lærer intet af sine handlinger ved at betale penge.
    Han burde få en 9mm trykket af direkte mellem øjnene!

Og hvem skulle så gøre det?

Hvad ville det ændre? ;) Lige som med alle de kommentarer om at han skulle have samme tur osv.. Så kommer der jo bare endnu en person der er lige så blæst i hatten ;)

Nu er jeg selv dømt for grov vold - Og jeg slap også latterligt med samfundstjeneste og 1½ års ubetinget dom, men mener da selv at det ikke er en straf.

MEN.. Jeg vil jo stadig ikke få noget ud af at få samme tur som jeg gav af en anden - så står der jo bare en ny person i samme situation som mig, og bliver dømt af andre på samme måde.. ;)

Fængsel er vejen frem IMO - Det er en straf.. At selv blive gennem-tævet eller andet, er jo bare at køre en dårlig sag videre uden ende ;)

• Ja sygt nok, men det sker sikkert også nu, et andet sted i verden, mens vi snakker om det.
    Jeg gider slet ikke læse den slags artikler, og iøvrigt synes jeg mange folk virker ligeså syge som ham, idet de mener han burde have en kugle for panden.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Originally posted by MvK
    Ja sygt nok, men det sker sikkert også nu, et andet sted i verden, mens vi snakker om det.
    Jeg gider slet ikke læse den slags artikler, og iøvrigt synes jeg mange folk virker ligeså syge som ham, idet de mener han burde have en kugle for panden.

Og vi kan bare ikke være mere enige :9xo

Originally posted by Shak
    Sygt! X(

Kom engang til i en brandert, på vej hjem fra morgen værtshus, at gi en hunde ejer en flad :$

Hver gang hunden prøvede på at gå, hev han så hårdt i snoren, at hunden løftede sig fra jorden, det så jeg ham gøre 3-4gange (stor hund på ca. 50kg vil jeg tro), og den pev osv. så kunne jeg sq ikke holde mig tilbage :rolleyes:

Well done shak ! Sådan nogle svin er også bare for dumme til at ha dyr. Det jo total kuk i låget at gøre sådan på et levende dyr.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

• Han er ganske enkel en af de mange der skulle forbydes at have/holde dyr, jeg vil mene at manden er syg i bolden, sådan noget gør man simpelhen ikke heller ikke selvom man har haft en dårlig dag m.m
    Han har ganske enkel ikke forstand på at have dyr og opdrage dem, manglene gåture med hunden og forkert fodring kan resultere i at dyret tisser mere en normalt og skal derfor også luftes mere.

Og ja, jeg vil slet ikke ha' noget imod at han selv fik samme tur.