Michael Rasmussen ude af touren...

  • Quote

    Originally posted by Hitmanden
    Der sidder en masse tyskere og franskmænd og klapper i hænderne idag .. "Han er ikke en væredig tour-vinder", sagde de inden gårsdagens konge-etape.


    Løgner eller ej, igår var et af de største øjeblikke i den danske sportsverden. Ever .. var så stort!! Bare ærgeligt at det skal slutte sådan her ;(


    ja det hele virker lidt uklart uden helt klare beviser for både det ene og det andet


    hvis han "bare" blev taget for doping, så var der ikke noget at rafle om, men det har er sådan lidt svævende

  • Quote

    Originally posted by M


    ja det hele virker lidt uklart uden helt klare beviser for både det ene og det andet


    hvis han "bare" blev taget for doping, så var der ikke noget at rafle om, men det har er sådan lidt svævende


    Det hele er jo bare fordi en "kommentator" mener at have genkendt ham.


    latterligt, hvis de ikke kan fremskaffe 100% beviser så er han i mine øjne uskyldig.


    innocent until proven guilty


  • uheldigvis er man er man i cykelsporten skyldig end til modsatte bevist, jeg mener at nyhedsverden er skyld i det, deres jagt på nye skandaler gør at folk som ikke er taget for doping bliver hængt ud på nogle gange meget tyndt underlag.


  • Han har jo indrømmet over for sit hold at han havde løjet om hvor han var.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Han har jo indrømmet over for sit hold at han havde løjet om hvor han var.


    Er der en officiel udmelding fra Rabobank omkring det? Og ikke bare et medie der citerer Rabobank for det.

  • Quote

    Originally posted by M


    Er der en officiel udmelding fra Rabobank omkring det? Og ikke bare et medie der citerer Rabobank for det.


    Det sagde deres pressechef i nyhederne, så jeg går da udfra den er god nok.

  • har ikke rigtigt fulgt med i år pga af jeg er på ferie. men jeg syntes fandme det er dybt gonat.
    kan sku da ikke fyre en pga en kommentator´s påskyldninger. der skal beviser på bordet inden man træffer sådan en beslutning.
    der har jo ikke vært andet ind bøvl med cykel sporten de sidste 10 år,

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Det sagde deres pressechef i nyhederne, så jeg går da udfra den er god nok.


    Ifølge en B.T. journalist der fik fat i ham i nat, har MR fastholdt sin forklaring om at han var i Mexico...

  • På et eller andet plan håber jeg næsten at han har været dopet, og så alligevel ikke. Prøv og følg mig;


    A. Hvis han ikke har været dopet, ja så har han ødelagt det godt og grundigt med alt det lort før tour start med ikke at oplyse hvor han trænte osv, hold kæft hvor er det dumt hvis det virkelig er sådan det forholder sig. Ikke alene har han svigtet sit hold, nu hvor han er blevet fyret derfra og Boogerd & Menchov ( og de andre på holdet ) som virkelig har kørt sig selv til døde for den mand hele touren, ja kan slet ikke sætte mig ind i hvordan de må ha' det. Og så har han selvfølgelig skuffet os danskere og spildt sit livs chance..


    B. Hvis han har været dopet, ja så er han godt og gedigen naiv og dum! At regne med man kan komme igennem uden at blive bustet... Det er vist kun Landis der er så klog og tro man kan det :finger: Hvis dette er tilfældet ja så har han for alvor pisset på sine holdkammerater og holdet. Men selvfølgelig også cykelsporten verden over og Danmark. Hvis han virkelig har dopet sig, så tror jeg ærlig talt ikke jeg gider se den pis-sport, det er simpelthen for meget..


    Det hele er så "ubalanceret i midten". Hvis han har været dopet er det virkelig noget bull.... , hvis ikke så er han simpelthen for dum, either ways så forstår man ham simpelthen ikke, jeg gør hvertfald ikke.


    Men hvem siger ham Cassani taler sandt ?! Så har vi ligepludselig


    C. Michael har ikke været dopet, har ikke løjet om sine træningsophold, men har klokket i det big time omkring de dopingregler. Rabobanks leder smider Michael af pga. ham kommentatoren, men jeg forstår simpelthen ikke HVORFOR Rabobank skulle fyre deres #1 chicken som var på vej til Paris som vinder med mindre de ved noget vi ikke gør.. Det er dybt dybt godnat og jeg kan hverken finde hoved eller hale i det her.


    Men et big :finger: til Tour de France ledelsen og den måde de kører det løb på, mage til arrogance skal man da lede længe efter, tag nu bare enkeltstarten.. Var ligefør man så flere billeder af regnvejret end af manden i den gule førertrøje, Michael Rasmussen fra lille Danmark. Den ene dag støtter de ( er det Christian Prudhomme han hedder ham lederen af Touren ) Michael i hans sag med de advarsler, næste dag dolker de ham i ryggen og siger han er uværdig til at bære den gule trøje og hvad ved jeg. Franskmænd :boxing:

  • Citat fra Tour de france ledelsen formand:

    Quote

    At M. Rasmussen er blevet smidt ud, er det bedste som nogensinde er sket for Touren.

    :boxed:
    Det første jeg tænkte, den kraft idiot skal have en kugle for panden! Der er da sket meget væere ting for Touren end det... NEJ NEJ NEJ, sikke et fag.
    Doping er da væere, og Rasmussen er jo ikke blevet testet positivt, man helt rent mel i posen har han nok ikke.
    Men Tour de frances ledelses formand skal lade være med at sige sådan noget LO*T!

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Citat fra Tour de france ledelsen formand:

    :boxed:
    Det første jeg tænkte, den kraft idiot skal have en kugle for panden! Der er da sket meget væere ting for Touren end det... NEJ NEJ NEJ, sikke et fag.
    Doping er da væere, og Rasmussen er jo ikke blevet testet positivt, man helt rent mel i posen har han nok ikke.
    Men Tour de frances ledelses formand skal lade være med at sige sådan noget LO*T!


    Han er decideret svin efter min mening, en dobbelmoralsk leder for verdens hårdeste cykelløb, det holder da ikke. Han & den franske presse har gjort Michael til syndebuk baseret på antagelser og rygter, gjort ham til syndebuk fordi de ikke har en skid styr på deres oh so precious tour de france og fordi de ikke kan lide Michaels person. Tour ledelsen & DCU :finger: Hvis DE to instanser havde haft styr på deres sager var Michael blevet udelukket inden tour start, og dermed havde hans karriere måske ikke blevet sprængt i en million stykker.

  • Jeg ved ikke om det har været nævnt før da jeg ikke har læst alle indlæg i tråden.


    Mexico holder ifølge BT styr på hvornår folk kommer og forlader deres land. Så om han taler sandt eller ej skulle være muligt at få oplyst. :)

  • Ja jeg sidder også og håber lidt på at der snart kommer nogle svar i den her sag, det bliver han simpelthen nødttil. Hvad enten han har løjet, taget doping eller bare gjort i nælderne mht. de kontroller, så må han ligesom stå frem og bevise sin uskyld ( eller skyld.. ) hvis han ikke vil "begraves levende" af pressen.

  • Det der er med de udtalelser omkring Michael Rasmussens "whereabouts" er at ham kommentatoren udtalte dem FØR alt det andet kom frem. Men medmindre MR virkelig har indrømmet at have løjet synes jeg man skulle lade tvivlen komme ham til gode. Theo de Rooij siger at MR har indrømmet en løgn, men MR selv benægter... Synes den her sag bliver mere og mere indviklet :rolleyes:


    Men svinsk kommentar fra tour ledelsen der burde tage den og stikke den op hvor solen ikke skinner.. Det er jo nærmest mudderkastning.

  • Quote

    Originally posted by SeePee
    Det der er med de udtalelser omkring Michael Rasmussens "whereabouts" er at ham kommentatoren udtalte dem FØR alt det andet kom frem. Men medmindre MR virkelig har indrømmet at have løjet synes jeg man skulle lade tvivlen komme ham til gode. Theo de Rooij siger at MR har indrømmet en løgn, men MR selv benægter... Synes den her sag bliver mere og mere indviklet :rolleyes:


    Men svinsk kommentar fra tour ledelsen der burde tage den og stikke den op hvor solen ikke skinner.. Det er jo nærmest mudderkastning.


    Ja , det hører ingen steder henne det ham tour lederen har sagt, fransk når det er bedst .. Jeg læste på en tv2blog at Theo de Rooij jo så åbenbart også har løjet på det pressemøde der var på hviledagen. Han har sagt;
    "det er meget enkelt at holde styr på hvor vores ryttere er. Vi har en træner med rytteren og vi har daglig kontakt med dem. Jeg ser ingen grund til at Michael ikke skal kunne køre i touren".
    Så ikke selv det pressemøde, nogen der gjorde det ?


    http://blog.tv2.dk/astropolia/entry126872.html

  • Forstår ikke hvorfor de ikke bare tillader doping, så er det sgu fair for alle, og så er det ligemeget hvor i verden man opholder sig!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo