Selv på en hviledag sker der noget...

Originally posted by SeePee

Stop nu med det mundlort når der ikke ligger noget som helst til grund for det du siger. At du synes sporten er kedelig betyder jo ikke at vi skal boykotte den.

Desuden så hjælper det ikke at boykotte cykelsporten.

Nej jeg gider ej, det er min mening og den kan du være pisse ligeglad med og kan ikk gøre noget ved det.. Jeg synes att cykelsporten ikke er en skid værd efter at mange har tilstået at de har brugt en eller anden form for epo eller andet. X(

Originally posted by Jacorik

Nej jeg gider ej, det er min mening og den kan du være pisse ligeglad med og kan ikk gøre noget ved det.. Jeg synes att cykelsporten ikke er en skid værd efter at mange har tilstået at de har brugt en eller anden form for epo eller andet. X(

At du siger at stort set alle cykelryttere er dopede har da intet med din mening om tingene at gøre.

Originally posted by SeePee

At du siger at stort set alle cykelryttere er dopede har da intet med din mening om tingene at gøre.

Brug de øjne du har i hovedet.. og læs at jeg skriver at VINDERNE næsten 100% sikkert at er doped da de rene jo ikk har en chance mod folk der snyder..

Originally posted by Jacorik

Brug de øjne du har i hovedet.. og læs at jeg skriver at VINDERNE næsten 100% sikkert at er doped da de rene jo ikk har en chance mod folk der snyder..

Du skriver rent faktisk "Cykling er kun doped nu jo så vinderne er næsten 100% sikkkert ..."

Måske du skulle formulere det ordentligt, men fred være med det.

Til det med at de ikke har en chance mod dem der snyder, tja, der er mange faktorer i spil her. Bare fordi du er dopet behøver du skam ikke at være den der krydser linjen først. Du skal stadig have talent, held, fysisk form osv. Men ja de dopede har da en "fordel" frem for de rene.

EDIT: Stavebøf

• som "riis" sagde : jeg er aldrig blevet testet positiv
    med alt det lort han havde dopet sig med.

tror de fleste er dopede - og deres læger er så gode at det ikke bliver opdaget-
    De er jo mange skridt foran dem der forsøger at bevise snyderiet.
    (ja ja - pånær vino)

men der er noget mistænkeligt over rasmussens rejser til mexico.
    og en 120% perfektionist som ham . at han ikke skulle have styr på papir
    arbejdet - lyder mærkeligt...

men de er "uskyldige" indtil andet er bevist.

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

• Hvorfor i alverden er det mystisk at han tager til Mexico? Hans kone er trodsalt mexicaner...

Originally posted by natch
    Vil ikke sige at alle der ligger i top ti er doped.. Michael Rasmussen har fået 14 doping prøver bare alene i år for hans sindsyge præstation, og de har alle været negative.. Tror bare kyllingen fra Tølløse er en sindsyg fighter..

/natch

Der er flere steder været tale om, at han har kalkuleret med disse forsinkelser i hans oplysninger om hvor han er henne, for at bygge formen op med EPO. Han skulle så være stoppet tids nok til, at der ikke er flere spor i kroppen.

Jeg ved det ikke, og de folk der har udtalt ovenstående, har jo heller ikke reelle beviser på deres udtalelser. I mine øjne er han uskyldig til andet er bevist, og jeg synes det er en skam, at medierne er godt i gang med at ødelægge Tour de France med en ekstrem hetz.

Jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at cykelryttere er gjort af et specielt stof, og selvom nogen snyder, så betyder det forhåbentlig ikke alle gør det.

• Jeg elsker cykelsporten. Jeg synes bestemt ikke de dopingproblemer der er gør den kedeligere. Jeg hader til tider den måde det hele håndteres på af tour de france og uci, som bare afskyder det som enkeltstående tilfælde, ansætter de franske dopingdømte, men ikke engang tillader bjarne riis at komme med sit hold osv. Det er lidt uldent.

Jeg mener de burde køre linjen de kører nu og så snuppe dem de kan. Give dem en straf, feks en bøde, og lade det ligge derefter.
    Måske endda give dem 5 års karantæne som i atletik..
    Men igen, jeg synes ikke noget er gået af det. Det værste er fratisk deres desperate forsøg på at få folk til at tro det er rent.

edit:
    Seepee, MR er igennem på næsten 70 timer indtil nu. Hvis han ydede 15% mere ville han være igennem på ca 10,5 timer mindre..

Originally posted by Shak
    Klart at det er svært at vinde touren uden at være doped, når alle andre topryttere er doped :P

Hvorfor ? Bliver alle vindere ikke testet ? - Hvis de gør det, så skal man da have lort som hjerne for at dope sig og tro man kan slippe godt fra det :boxed: - Hvis alle vindere ikke automatisk blive dopingtestet, så er de sgu heller ikke for kloge :boxed:

Originally posted by GrillRotten

Hvorfor ? Bliver alle vindere ikke testet ? - Hvis de gør det, så skal man da have lort som hjerne for at dope sig og tro man kan slippe godt fra det :boxed: - Hvis alle vindere ikke automatisk blive dopingtestet, så er de sgu heller ikke for kloge :boxed:

etapevindere, gul-trøje-haveren og en ti-stykker af tilfældige fra feltet testes hver dag. Men det er ikke sporbart. Bloddoping er sporbart i under et døgn, testosteron vist lidt længere, og epo er slet ikke rigtig sporbart hvis man tager de rigtige sløringsstoffer, og ellers holder sig under den tilladte hæmatokritværdi..

Originally posted by GrillRotten

Man kan sagtens tage Epo i små mængder, der fremmer ens udholdenhed osv. og stadig ha en hæmatokrit værdi på under 50. Den eneste måde EPO kan spores, er på hæmatokrit værdien.

Har jeg hørt :P ikke noget jeg er ekspert i eller noget :)

Rygter går endda på, nogle systematisk doper deres rytter så de ligger lige under 50 hele tiden.

• Og det var så en rytter fra et Fransk hold, mon det var et af de hold som var med i den der latterlige protest ved løbsstart ? :)) DXC - Fordi de tests tager tid at analysere mener jeg.
    Men godt kørt af kyllingen idag, var godtnok bare for fedt og se ham efterlade *Leipheimer*(lol ja, var godtnok i tvivl da jeg skrev det :P ) og Contador så tæt på stregen, up yours Conta :finger:

Originally posted by Marquis
    Og det var så en rytter fra et Fransk hold, mon det var et af de hold som var med i den der latterlige protest ved løbsstart ? :)) DXC - Fordi de tests tager tid at analysere mener jeg.
    Men godt kørt af kyllingen idag, var godtnok bare for fedt og se ham efterlade Hincapie og Contador så tæt på stregen, up yours Conta :finger:

Det var nu Leipheimer og ikke Hincapie, han sad et eller andet sted i grupettoen :razz:

men ja, han kørte fremragende, især hans kølighed op ad Aubisque var imponerende, Rabobank gjorde det bare generelt godt idag..

• Det sjove er jo at selv de langsomme ryttere er dopede, hvilket ikke nødvendigvis giver resultater.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe