whuhuh jeg er bare uber heldig

• jeg har dælme modtaget meget lort på min mail men det er sQ første gang jeg ser den her :/

TOYOTA INTERNATIONAL LOTTO (HEADQUARTERS)
    Customer Service Department Affiliate of Toyota Japan.
    #28 Kanashiwa road Tokyo JP

We are pleased to inform you of the announcement made today, You are among the winners of the TOYOTA CAR INTERNATIONAL PROMOTION PROGRAM Participants were selected through a computer ballot system drawn from 2,500,000 email addresses of individuals and companies from all part of the world as part of our electronic business Promotions Program.

As a result of your visiting various websites we are running the e-business promotions for. You/Your Company email address, attached to ticket number 719-266-1319 , with serial number 902-66 drew the lucky numbers 5,12, 30, 11, 17, 43 and Bonus number 12 , Your INSURANCE Number: FLS433/ 453L /G MSA and consequently you won in the Second Category of the TOYOTA FORTUNE LOTTO DRAW.

You have therefore been approved for the payment of the sum of US$500, 000, 00 in cash, including a Toyota car which is the winning present /amount for the Second category winners. This is from the total prize money of US$2,650,000.00 shared among the international winners in the Second category.

CONGRATULATIONS!

Please be informed that your won fund of the sum of US$500,000.00 is now with the payee center. Contact our agent and give them your full names so that they will re-insure your winning fund under your full names. Together with the port where your winning car should be shiped to.

To begin your claim, please call our claim agent or send email immediately to:-.

Certificate Agent, Toyota Email Lotto

Mr. Yanlin
    Email: contactyanlin70@aol.com
    Phone: +8613250283711

NOTE: In order to avoid unnecessary delays and complications, Please quote your

1. Full name:
    2. Address/contact number:
    3. Country of origin:
    4. Age:
    5. Occupation:
    6. Tel/fax:
    Sincerely,
    Mrs Ing Chuny Liu
    Hon Cordinator
    http://www.toyota.com.cm

--------------------------------------------------------------------------------
    PC Magazine’s 2007 editors’ choice for best web mail—award-winning Windows Live Hotmail. Check it out!

modtaget af : toyotacnjp19393388377444@hotmail.com

er i andre lige så heldige som mig :boxing:

(hvis nogen skulle finde på at være i tvivl om jeg tror på det crap der så er svaret NEJ! NIXEN BIXEN!)

• Give me back my 20 seconds.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Toyota og Lotto year right. Gad vide om der virkelig er nogen der hopper på den?

Jeg har ikke selv fået den der, men jeg modtager en masse hvor det er Microsoft der udlodder penge - og hvor jeg sandelig har vundet uden at deltage i det lotto spil der slet ikke eksisterer.

Originally posted by M
    Toyota og Lotto year right. Gad vide om der virkelig er nogen der hopper på den?

Jeg har ikke selv fået den der, men jeg modtager en masse hvor det er Microsoft der udlodder penge - og hvor jeg sandelig har vundet uden at deltage i det lotto spil der slet ikke eksisterer.

inden der er nogen admins der begynder og brokke sig vil jeg da lige minde dig om at din signatur er for høj

Originally posted by gonlaa

inden der er nogen admins der begynder og brokke sig vil jeg da lige minde dig om at din signatur er for høj

haha lol, tror nok selv han skal rette det hvis det er :T :crazyeyes:

Originally posted by lp-freak

haha lol, tror nok selv han skal rette det hvis det er :T :crazyeyes:

ja det var nu bare en opfordring

Originally posted by gonlaa

Fra forum reglerne: Maxstørrelsen for en signatur er : 650 x 150 pixel

Min signatur måler helt nøjagtig 423x137 pixel, hvilket betyder at den på ingen måde er for stor, hverken i højden eller i længden. Så faktisk er mit signatur billede langt mindre end dit eget.

• Et firma der giver 500.000 dollars væk og så har de kun en hotmail-adresse :crazyeyes:

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by TheNIX

500.000 $ + 1 bil :$

Den er sikker god nok, de havde vel bare lige en Corolla i overskud :razz:

Og en halv million dollars :P

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by Jacorik

står der faktisk også :$

lol, ja men ikke i overskud :D

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by M

Fra forum reglerne: Maxstørrelsen for en signatur er : 650 x 150 pixel

Min signatur måler helt nøjagtig 423x137 pixel, hvilket betyder at den på ingen måde er for stor, hverken i højden eller i længden. Så faktisk er mit signatur billede langt mindre end dit eget.

Hvor spøjst. Optisk bedrag. Din signatur ser klart højere ud - men tjekkede selvfølgelig lige i PS, og du har jo ret ;)

Dj Revax: Hey, så giver du is til Tweak ikke? Og en tur til stranden i din nye Toyota naturligvis :))

Originally posted by TheNIX

500.000 $ + 1 bil :$

Den er sikker god nok, de havde vel bare lige en Corolla i overskud :razz:

De gør åbenbart hvad som helst for at få folk til at købe Toyota!

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne