Dav er der en der ved om kan kan være logge på 2 for skelliger msn bruger på en gang??
Tak.
Dav er der en der ved om kan kan være logge på 2 for skelliger msn bruger på en gang??
Tak.
Det kan du godt - men det skal være gennem to forskellige klient programmer, eller et program der kan håndtere flere IRC streams.
Jeg selv gør nogen gange det at jeg er online med en konto fra mobilen og en anden direkte på computeren, så jeg har alle og enhver når jeg sidder ved mit skrivebord, mens de mest nære venner og veninder også er på hvis jeg lige skal et eller andet.
QuoteOriginally posted by Spyro
Du kan jo prøve A-Patch. Så skal du sætte flueben ved "Polygami".
A-Patch kan også fjerne reklamer, knapper, beskeder etc. fra Messenger vinduet og samtale vinduerne.
Kan bekræfte det virker Der er også Mess patcher. (http://www.mess.be)
Du kan jo prøve A-Patch. Så skal du sætte flueben ved "Polygami".
A-Patch kan også fjerne reklamer, knapper, beskeder etc. fra Messenger vinduet og samtale vinduerne.
det virker sq
harlige et par spg. mere nå jeg vil åbne min mail (hotmail) gemmen msn komme denne fra (billede) så jeg skal skrive kode hver gang hvorfor??
Så vidt jeg ved, har det altid været sådan.
Bare klik på "Ja" og "Gem adgangskode og email", med mindre du deler computeren med andre!
Så vidt jeg ved, har det altid været sådan.
Bare klik på "Ja" og "Gem adgangskode og email", med mindre du deler computeren med andre!
ok kunne i jo ikke vide men det hjælper ikke kan ikke få den til at huske koden og logge på selv
jeg ved man kan da jeg har gjort det før og jeg kan gøre det på min bærbar
håber i kan hjælpe
Hehe, det minder mig om, at efter en veninde lånte min computer til at logge på MSN inde på uni, så har min computer logget hendes login. Hun brugte nemlig Windows Messenger (det indbyggede) og jeg bruger normalt Windows Live (det gamle MSN).
Så nogle gange, fuldstændig random, logger den på hendes konto mens jeg sidder på WLM. Sgu nogle sjove samtaler man kan få derigennem
Bare en sjov anekdote. Carry on
du skal bare hente msn messenger 8.0 plus
sp kan du logge på mange forskellige
den åbner bare programmet
igen og igen og igen og igenog igen og igenog igen og igenog igen og igen[SIZE=7]og igen og igen[/SIZE][SIZE=7]..[/SIZE]
:TTUN
trillian kan håndtere flere mails logget på samtidigt - på en bruger venlig måde...i det hele taget kan jeg kun anbefale trillian
QuoteOriginally posted by sniffer
ok kunne i jo ikke vide men det hjælper ikke kan ikke få den til at huske koden og logge på selv
jeg ved man kan da jeg har gjort det før og jeg kan gøre det på min bærbar
håber i kan hjælpe
Det er fordi du har sat den til at slette cookies og temp. inet files hver gang du lukker browseren ned er mit gæt.
Med Gaim kan du være på et utal af forskellige kontoer samtidig, udover MSN kan du også være på AIM, ICQ, Jabber m.fl.
Btw. tror at det har fået navneforandring fornyligt... det hedder vist Pidgin nu.
QuoteOriginally posted by gummiand
Med Gaim kan du være på et utal af forskellige kontoer samtidig, udover MSN kan du også være på AIM, ICQ, Jabber m.fl.
Btw. tror at det har fået navneforandring fornyligt... det hedder vist Pidgin nu.
jeg har fundet ud at får flere åben på en gang det er ikke der er mit problem nu
QuoteOriginally posted by Malk
Det er fordi du har sat den til at slette cookies og temp. inet files hver gang du lukker browseren ned er mit gæt.
ok hvis det er det hvor dan slå man det så til igen
jeg har MSN live og plus oz tror jeg..
Kan åbne 2 msn og logge på
nu har jeg kørt den a-Patch ind der sker der ikke noget og der står ingen steder noget med at komme på flere konto skal jeg være logget på den ene også på den måde åbne en anden eller hva
QuoteOprindeligt indlæg af karina1974
nu har jeg kørt den a-Patch ind der sker der ikke noget og der står ingen steder noget med at komme på flere konto skal jeg være logget på den ene også på den måde åbne en anden eller hva
det er godt nok en gamle tråd du har fundet frem nå men.
nu er det lang tid siden jeg har brugt det men mener bare du skal åbne msn igen
så du åbner det 2 gange