Den ser da monster fed ud den trailer der

In Theatres: 1.18.08 - Ny monsterfilm af J. J. Abrams
-
-
Synes det virker meget realistisk med håndholdt kamera. Bliver garanteret en fed film.
I øvrigt minder det mig meget om Half-Life 2. -
Originally posted by MvK
I øvrigt minder det mig meget om Half-Life 2.Ja det lyder præcis som en ganger der er på vej.
-
Skal helt klart se den fil når den kommer! Elsker sådan nogle katastrofe fil...War of the worlds, The day after tomorrow etc. Det er lige mig!
-
ser fed ud i forhold til den korte trailer, men ville nu gerne se en trailer til hvor man ser lidt mere
-
Nu er jeg lidt fan af ham J.J. Abrams (især grundet Alias og Lost), så det bliver nok en film, som jeg vil se i biffen.
Før overhovedet at have set teaseren, men læst nyheden på filmz.dk, så tænkte jeg med det samme Godzilla. 1 monster i Manhatten, hmm
Men ja, det skal nok blive spændende, Gozilla eller ej.
-
Den trailer ser noget så grusomt god ud. Jeg mener. Det er vel nok den mest interresante trailer jeg nogensinde har set. Det håndholdte kamera, og den måde det bliver rodet rundt med plus de ultra seje effekter. Er du åndssvag hvor ser det galt ud. Elsker sådan noget kamera arbejde, er også sindsyg vild med kubriks steadycam teknik xD!
-
Ser da super fedt ud!
-
Bumper lige denne tråd da jeg faldt over filmens nye/anden titel "Cloverfield" og en længere trailer:
http://www.apple.com/trailers/paramount/cloverfield/
Ser MEGA fed ud, og glæder mig sku til at se den
-
Tak for linket.
Man kan også se et 7 sekunders slo-mo klip af det monster de angribes af i filmen, her: http://www.slashfilm.com/2007/…field-monster-in-slow-mo/
Selv kan jeg ikke rigtigt for det til at forestille noget, men ja... måske kan I andre:
-
Synes det ligner en kæmpe bille med et aflangt hoved. Eller måske en omvandrende kaffebønne.
Men det ser da ud til at være noget af en film, skal helt klart ind og se den.
EDIT: Efter at have set klippet en gang til, kan det godt se ud som om at det rent faktisk kun er et par ben man får at se. Men hvad end det er, så skal det nok være en led satan.
-
Kaffebønne 4tw
Hmm, ved ikk helt hva man ka få ud af det slow mo klip, men synes folk i traileren siger noget med "lion" ? Både i den teaser der oprindeligt var i tråden, og i den jeg linker idag.
Kan da være en muteret monster løve med bille overkrop og lugten af brændte kaffebønner....You never know.
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Kaffebønne 4twHmm, ved ikk helt hva man ka få ud af det slow mo klip, men synes folk i traileren siger noget med "lion" ? Både i den teaser der oprindeligt var i tråden, og i den jeg linker idag.
Kan da være en muteret monster løve med bille overkrop og lugten af brændte kaffebønner....You never know.
Uha, det er sgu stærke sager de stakkels mennesker har med at gøre.