In Theatres: 1.18.08 - Ny monsterfilm af J. J. Abrams

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Ligner noget amatør agtigt noget lige indtil den der eksplosion ting kommer...


    Det er ikke en low-budget film.


    JJ Abrams er trods alt manden bag serien Lost.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Det er ikke en low-budget film.


    JJ Abrams er trods alt manden bag serien Lost.


    Det er vist lidt af en underdrivelse.
    JJ Abrams er gud, selvom han fortjener at dø en pinefuld død. Argh lost mysterier driver mig til vanvid.

  • Lost er jo bare en thriller-udgave af Horton-serien. De kommer jo ikke rigtig videre og bruger enormt meget tid på ingenting.


    Om den her film er noget værd er jo ret umuligt at sige udfra den teaser, men jeg synes dog Jake Gyllenhaal er en ret god skuespiller (specielt i Donnie Darko og Jarhead).


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Den ser jo sindsyg ud :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Ser ok ud, ville personligt ikk ha noget imod "håndholdt" effekten, sys det adder lidt realisme til det hele.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Skal godt nok vide lidt mere om filmen, før jeg beslutter mig for at se den, eller ikke.
    Synes bare ofte at monster-film er spild af tid, da de sjældent er spændende. Man har jo for det meste set det hele før, og det er nærmest kun effekterne og typen af monster som er forskellig fra film til film.


    Men ja, nu må vi se. Kan jo være jeg bliver positivt overrasket... :)

  • Quote

    Originally posted by Deef
    Lyder som en på gaden råber: "I saw it, its a lion, its huge!" :))


    Tror han siger "I saw it, its alive, its huge!" :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Tror han siger "I saw it, its alive, its huge!" :D


    Ja det var også min tanke, og måske også det mest naturlige. Det andet lød bare lidt sjovere. :P