Transformers

  • helt seriøst, jeg kigger aldrig på anmeldelser, jeg ser de 2 trailere der måske hører til filmen, og så hører fra venner som har samme smag som mig, der måske har set filmen før mig = så ser jeg den, ellers ser jeg den ikke ;)


    Giver ikke en skid for de fede anmeldere (no offense) som har til job at rate en film, de kan sgu bare finde et ordentligt job, så er det sagt :)

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    helt seriøst, jeg kigger aldrig på anmeldelser, jeg ser de 2 trailere der måske hører til filmen, og så hører fra venner som har samme smag som mig, der måske har set filmen før mig = så ser jeg den, ellers ser jeg den ikke ;)


    Giver ikke en skid for de fede anmeldere (no offense) som har til job at rate en film, de kan sgu bare finde et ordentligt job, så er det sagt :)


    Samme her, ser trailerne og høre lidt meninger fra folk rundt omkring....f.eks. i tråde herinde sommetider.
    Men uanset vil jeg gerne selv danne en mening om en film osv, så derfor ser jeg dem hvis de ser interessante ud....Selvom man måske har fået at vide at replikkerne er lidt lamme osv osv osv.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg skal eje den film på DVD / Blue-ray!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jøses, så god syntes jeg sgu heller ikke den var. Som Carlsen skriver, den var jo proppet med lamme punchlines og overdrevet patriotisk baggrunds musik. "The humans don't deserve to live" blah blah. Hele manuskriptet var da en stor cliche.


    Det var en vild imponerende film og god action. Vild godt lavet når de transformerede sig, og super seje slåskampe imellem robotterne. Men mere syntes jeg sgu heller ikke der var i den. Action film ja, men dybere mening næppe.


    Jeg syntes bestemt den er værd at se, generelt var det en fed film, men jeg syntes nu ikke den var så fantastisk som det fremgår i denne tråd.

  • Nu tror jeg også at folk generelt mener den er fed pga. effekterne.


    Den er mange steder corny (som jeg allerede har skrevet i min åbning) og der er mange klichéer. Men det er langt fra amerikaniseret som i fx Spiderman 3, som simpelthen bare er dum og idiotisk at se på. Man får ikke smidt det amerikanske flag i fjæset som man gør så mange gange i Spiderman.


    Det er en fed action film, der er de vildeste effekter osv. Men mere er der egentlig heller ikke i det. Dog synes jeg dog at humoren flere steder er ny og forfriskende, i forhold til hvad man har set før.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Nu tror jeg også at folk generelt mener den er fed pga. effekterne.


    Præcis !


    Man skal tage denne film for, hvad den er.


    Hvis man ligefrem ønsker en dyb film med en yderst interessant historie, så skulle man nok have valgt at blive hjemme.


    Personligt, så genere de klicher ikke mig vitterligt.

  • Tror jeg skal se denne her film snart.


    Effekterne og Megan Fox alene burde være nok til at gøre filmen god.


    Angående det brækfremkaldende patriotiske pis, så er der vel ikke andet at sige end at det er Michael Bay, der er filmens bagmand. (Manden bag Armageddon og Pearl Harbor...)

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Originally posted by chili
    Tror jeg skal se denne her film snart.


    Effekterne og Megan Fox alene burde være nok til at gøre filmen god.


    Angående det brækfremkaldende patriotiske pis, så er der vel ikke andet at sige end at det er Michael Bay, der er filmens bagmand. (Manden bag Armageddon og Pearl Harbor...)


    baah. hvis det er ham der har lavet den, gider jeg sgu ikke betale penge for at se den .. Synes Pearl harbor og Armageddon er så ringe og amerikanske.. hænger mig ud af halsen..

  • Jeg må sige jeg blev overrasket, handlingen var måske lidt tam til tider, men for fanden der kom mange barndomsminder frem. Var næsten ved at få tårer i øjnene da Starscream kom Megatron til undsætning :D


    Glæder mig allerede til at se den igen, og hvis de udvider persongalleriet i den opfølger der næsten 100% kommer så bliver det blot endnu bedre. Og så var effekterne da bestemt ikke at kimse af, især scenen på militærbasen i Qatar, damn!


    Quote

    Originally posted by Lemon
    baah. hvis det er ham der har lavet den, gider jeg sgu ikke betale penge for at se den .. Synes Pearl harbor og Armageddon er så ringe og amerikanske.. hænger mig ud af halsen..


    Ej, er den virkelig amerikansk? Say what?!?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    baah. hvis det er ham der har lavet den, gider jeg sgu ikke betale penge for at se den .. Synes Pearl harbor og Armageddon er så ringe og amerikanske.. hænger mig ud af halsen..


    jah, den mand er imponerende.. selvom Amerikanerne får historiens største Olfert, kan han alligevel få det til at se ud som om de vinder kampen (ikke krigen men kampen), tænker her specielt på Pearl Habor.. :ohmy:


    til topic:


    filmen var utrolig god, men dybere historie? - måske ikke, men effekterne er overblærede, og en god portion humor, så kan den rulle hele vejen hjem :clap:


    og så bliver den da ikke dårligere af at have Megan Fox med :T

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Den får helt sikkert 6/6 af mig eller "DO FÅ FØM A MEJ" som etta villa have sagt det :clap: den fedeste film jeg har set længe. den har det hele, og så er der knald på fra start til slut. Jeg så også spiderman 3 og den er elendig i forhold til syntes jeg,og det er på trods af at jeg er gammel marvel-fan og har læst marvel siden jeg var syv. så det er i øhhh,lad mig se......25 år :hb:

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m

  • Jeg giver den også 6/6 så den i fredags den var vildt godt. Er også selv gammel marvel fan. den skal bare hjem til mig når den kommer i hd kvalitet.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • 112% tilfreds med en film jeg ikke forventede meget af :)


    Den er sjov, den er fed, den har alting der skal til i en fed film :D Og menneskene spiller en vigtig rolle også, gir filmen en masse ekstra point. Så kan man sige at de transformers kan være lidt platte engang imellem :D Men hva faen, det er TRANSFORMERS ikke en kærlighedsfilm...


    Fed
    sjov
    god handling
    sjov igen (man griner faktisk ofte)
    action

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Godt nok Hasbro der står bag Transformers :razz:


    Hasbro laver legetøjet. Så vidt jeg ved er Transformers lavet af Jim Shooter, Marvel. Marvel står så for historien, karakterene, de producerer filmene osv.

  • Så vidt JEG ved, så startede Hasbro med at lave legetøjet, hvorefter Marvel lavede tegneserier bygget på dette. Der er jo nok også en grund til, at der står HASBRO i åbningstitlerne til filmen...og at filmen netop IKKE lanceres som "endnu en marvel film".

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Opslag på wiki:


    Quote

    Marvel’s Editor-in-Chief at the time, Jim Shooter, produced a rough story concept for the series, creating the idea of the two warring factions of alien robots – the heroic Autobots and the evil Decepticons. To flesh out his concept, Shooter called upon veteran editor Dennis O'Neil to create character names and profiles for the cast



    --


    Som jeg læser det, er Transformers universet skabt af Marvel.

  • Som sagt, i filmen står der intet i rulleteksterne om Marvel. Derimod står der Hasbro.


    Hvis Marvel skabte Transformers, burde de have licensen, og så burde filmen være produceret som en Marvel film. Men det er den jo ikke...


    Ellers forstår jeg ikke hvordan det skulle hænge sammen.


    Hvis du går ind her: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Transformers_(Marvel_comic)


    Kan du også se, at Hasbro står som "Creator" og Marvel står som "Publisher".

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().