Gamer Måtte !?

  • Min seng. Sidder md den bærbare på et bord ind over min og så musen ved siden af min røv på lagnet :clap: Virker perfekt og det larmer ikke ligesom det gør når jeg bruger min Icemat plade.. så din seng er bedst :))

  • Quote

    Originally posted by Pvt.P.Nutz


    Glat eller ru?


    5L er en glat måtte kig ind på http://www.steelseries.com og læs lidt om de forskellige.


    QcK Heavy
    5L
    SX


    Er alle utroligt gode måtter som du ikke går fejl af du skal bare vælge den type som passer bedst til dig.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Susperia


    Ja havde også kun hørt godt om den, Derfor jeg blev skuffet, jeg havde en mx1000 da jeg fik den.
    Så håbede den var bedre til min g7, Den var så også en smule bedre, men ikke nok.


    Har du renset den i noget?


    Det eneste jeg har gjort er at rense måtten og fødderne på musen med det alkohol jeg bruger til min cpu.

  • Jeg bruger Steelpad 4S og har brugt den i snart 7 år, har brugt næsten alle Logitechs bedste mus på den - MX500 - MX518 - MX 1000 - MX Revolution og en kort overgang microsofts 3.0.


    Syntes den er super nice, u-opslidelig - Eneste minus er at der kan dannes kondens mellem håndfladen og måtten :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Det er egentlig en træbordplade men den har fået sådan en "coat" af et eller andet jeg ikke kan definere.


    Den skulle vel aldrig være sæbe behandlet? :)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • microptic killer er også min favorit..omend func også var dejlig.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by steven
    Den nye steelpad SX lyder nice!


    Spørgsmålet er bare hvornår den kan købes i DK...


    Det er vel bare at gå ind på http://www.steelseries.com og bestille den. Så for du den leveret nu er det jo et dansk firma så plejer at være ret godt med herhjemme :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • jeg er gået fra icemat 1 / 2.. til Steelpad 5L .. for at prøve noget nyt, og fordi jeg var træt af larmen på icemat, og udskiftning af teflon... jeg har slet ikke fået mindre skilles i bla. CS overhovedet! - kan slet ikke mærke forskel, kun at den ikke larmer , og er større... så jeg er meget glad for steelpad 5L. som jeg aldrig troede jeg skulle blive.


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280

  • en razer måtte er super god og så er den også stor

    Xfx-680i sli
    Xfx-8800 GT
    2x80 gb wd
    120 gb wd
    2*1 gb shg ram. med passiv køl
    C2D E6400 @ 2750 Mhz
    580 Watts psu
    kassen et ThermalTake Armor

  • Jeg har en Nova microptic winner, som jeg synes er genial.... Dog vil jeg sige at størrelsen måske er knap til 1. person shooters så ville nok gå efter en Killer i stedet...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Musemåtte
    Razer Mantis (Kæmpestor virkelig Nice)
    http://www.razerzone.com/index…&cPath=2_3&products_id=15


    Mus
    Som også foreslået af Gangsta..
    Razer deadAdder
    http://www.razerzone.com/index…fo&cPath=2&products_id=43

    CPU: Intel CoreDue 2 E6600 2,4gHz
    Vandkøling: Zalman Reserator 2
    Bundkort: Asus P5B Deluxe
    Harddisk(e): 2 x 120gB, 7200rpm / 16MB, Seagate, Serial Ata II
    Harddisk(e): 1 x 320gB, 7200rpm / 16MB, Seagate, Serial Ata II
    Harddisk(e): 1 x 74gB, 10000rpm / 16MB Raptor, WD, Serial Ata
    Ram: 2 x 1gb DDR2 Kingston HyperX pc2-8500, Dual channel
    Grafikkort: 2x 512mb MSI NVidia NX7900 series, GTO model (SLI)
    Strømforsyning: Seasonic, model S12-600, low-noise, 120mm, 20db, 600watt
    Kabinet: Thermaltake Armor Series Tower

  • Jeg har selv en SteelPad QcK hvor der kører en Logitech G5 på til daglig.. Det er fandme en fed kombi! :T


    Når de 2 er slidt op, skal jeg sgu bare have ny af det samme.. ;) G5 Refresh og en ny QcK..!


    Overfladen er rigtig behagelig, blød og larmer ikke når man kører musen over den. Fødderne bliver heller ikke slidt væk. :)

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    Jeg har selv en SteelPad QcK hvor der kører en Logitech G5 på til daglig.. Det er fandme en fed kombi! :T


    Når de 2 er slidt op, skal jeg sgu bare have ny af det samme.. ;) G5 Refresh og en ny QcK..!


    Overfladen er rigtig behagelig, blød og larmer ikke når man kører musen over den. Fødderne bliver heller ikke slidt væk. :)


    Hmm k. Prisen på såddan en QcK mini er også lidt mere efter min smag :P


    Tror lige jeg prøver såddan en først.