Ja hvad kan man bruge til at åbe denne filtype? Jeg har aldrig før set det og ved ikke hvordan jeg skal åbne den, hjælp mig tak
Filformatet .7z
-
-
Originally posted by Jacorik
Ja hvad kan man bruge til at åbe denne filtype? Jeg har aldrig før set det og ved ikke hvordan jeg skal åbne den, hjælp mig tak0,5 sekunder på Google:
http://www.google.com/search?q…official&client=firefox-a -
Brug WinRAR..
Den åbner det hele..Så slipper du for at have flere pakke programmer inde..
-
-
winrar er også gratis. og bedre imo
-
Originally posted by Carstone
winrar er også gratis. og bedre imoHvor ser du det henne? På deres hjemmeside står der "You may try WinRAR before buy, its trial version is available in downloads." - jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står at den er gratis.
-
Originally posted by SarC
Hvor ser du det henne? På deres hjemmeside står der "You may try WinRAR before buy, its trial version is available in downloads." - jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står at den er gratis.lad være med at tage det så tungt..
winrar er shareware..
-
Efter xx antal dage vil der bare komme popup når du åbner det, det er ikke så slemt.
Winrar er klart bedst, i specielt i forhold til context (højreklik).
Men skal man have komprimeret to the max er det 7zip der skal bruges.
-
Originally posted by Spyro
lad være med at tage det så tungt..
winrar er shareware..
hmm... dengang jeg hentede winrar var det free. ka være efter der kommet nye versioner opdates osv at det koster penge
-
hmm... dengang jeg hentede winrar var det free. ka være efter der kommet nye versioner opdates osv at det koster pengeDet er lang tid siden det var freeware, desværre.
-
hmm... dengang jeg hentede winrar var det free. ka være efter der kommet nye versioner opdates osv at det koster pengeDer har været en periode hvis ikke flere hvor man kunne hente WinRAR i en version der ikke kunne opdateres. Denne version var "full" og uden den "nag-screen" som man får når man ikke køber produktet.
Jeg bruger selv 7zip, den dækker alle de formater jeg skal bruge, så jeg er godt tilfreds.
-
har du prøvet en test hvilket der pakker hurtigst ud? Eller de er måske lige hurtige
-
Originally posted by hot_fifty
har du prøvet en test hvilket der pakker hurtigst ud? Eller de er måske lige hurtigeMener jeg har testet, med samme resultat. Det er harddisk der sætter grænsen.