Indlæg af SarC

    Quote

    Oprindeligt indlæg af pizzadude


    Sikker på der ikke er noget du kan bruge? :D


    Så byder jeg da 400 plus porto for tingene


    Har lige kigget igen, men der er ikke noget jeg mangler...


    Hvad siger du 500 og jeg betaler porto (inden for DK's grænser)?

    Sælger et stk. Core 2 Duo E6320 og 2x1024 Corsair Twin PC6400, 800MHz, CAS 5-5-5-12-T2.


    Begge er fra 2. maj 2007 men købt hos SHG, så jeg ved ikke med reklamation.


    Der medfølger kvittering.


    Ligeledes er der en ubrugt original Intel køler som fulgte med E6320.


    Kan afhentes i KBH K eller sendes for købers regning.


    Byd 500 kr. og få det hele med det samme!

    Købte nyt indmad (se signatur), samlede det og alting fungerede fint. Så en morgen da jeg startede maskinen, tændte den op i kort tid, hvorefter den slukkede for at tænde igen og så slukke osv. Jeg fejlsøgte og strømforsyningen begyndte at pive da jeg fjernede stik fra de forskellige komponenter.


    Jeg sendte strømforsyningen ind og den blev testet defekt og jeg fik tilsendt en ny. Den kørte fint en 3 måneders tid, hvor efter præcis samme situation opstod. Det var satans tænkte jeg, men sendte strømforsyningen ind igen.


    Strømforsyningen blev testet defekt og jeg fik en ny. Jeg samlede maskinen og tændte, og med det samme lavede den samme fejl! Når jeg tænder kører alle mine blæsere undtagen blæseren på grafikkortet (std). Når jeg fjerner PCI-stikket, begynder strømforsyningen at pive.


    Jeg har hver gang fået en sprit-ny strømforsyning, så det må være noget andet i maskinen. Min gamle maskine stod samme sted med samme stik uden problemer, så jeg tvivler på at det skulle være mit el der er problemet. Ingen OC.


    Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op! Forhandleren er i Jylland og jeg er i København, så jeg kan ikke lige smide maskinen forbi.


    Nogle bud på hvad det kan være eller hvad jeg skal gøre?

    Nu virker det squ!


    Jeg prøvede at pille alle kabler fra og slukke computeren. Så tændte jeg modemmet og ventede på at det var klar. Så tændte jeg routeren og ventede på den og så tændte jeg computeren og nu virker det...synes det er pænt underligt da jeg har prøvet det før, bare ikke så systematisk, og så det at fejlen bare komu ud af det blå!


    Tak for hjælpen til jer begge :-D

    Jeg købte en Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54GL for en måneds tid siden og den har kørt upåklageligt lige til i går - da jeg ville på nettet ville den bare ikke forbinde til noget. Jeg har prøvet både med kabel og trådløs men forbindelsen fra routeren ud til nettet virker død.


    Forbinder jeg direkte til modemmet virker det fint. Jeg har ikke ændret noget eller gjort andre ting - den er bare død.


    Jeg har prøvet at genstarte modem og router og reset firmware uden held. Jeg kører med standart firmware.


    Nogle der har nogen bud til hvad jeg kan gøre?

    Hej


    I dag da jeg skulle starte min computer, tændte den bare et kort øjeblik hvorefter den 'slukkede' for strømmen. Så startede den selv igen og slukkede igen efter en 5 sekunder og så startede den igen osv osv.


    Jeg har prøvet at pille hardiskene og dvd'en fra, men stadig det samme. Så prøvede jeg at pille grafikkortet fra men stadig det samme. Mine blæsere, cpu-blæseren og strømforsyningsblæseren starter op inden computeren slukker af sig selv.


    Jeg er i tvivl om hvad der er galt og jeg har ikke mulighed for at afprøve nogle af mine dele, men umiddelbart synes jeg det må være strømforsyningen der er stået af...?


    Systemet er det der står i min sig. Har I nogle bud på hvad der kunne være galt?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Hvor hurtigt er din linie nu?


    Jeg har også haft dem i 2+ år i starten var der en masse bøvl, men det har kørt fint siden, ja indtil de skulle til at pille igen.


    Mit dl topper på 1,2 mb/s ca. og min up på 190 kb/s. Men det er pga. kobberkvaliteten.


    Og ja, det er rigtig, da var nogle problemer i starten (for 2 år siden) hvor de var ved at sætte udstyr op - det havde jeg lykkeligt glemt heh

    Bare lige for at vise den modsatte vinkel - jeg har købt Billion-modemet efter at have haft d-link og har valgt at opgradere min forbindelse. Det gik hurtigt og smertefrit og jeg har ingen problemer.


    Jeg har nu haft Metronet/perspektiv i over 2 år og jeg kan ikke klage over noget - andet end kobberet til min lejlighed er dårlig kvalitet men det kan de desværre ikke gøre noget ved...