YouTube-film kan lænse din konto! VIGTIGT!

  • Det problem kunne vel løses ved at bruge samme sandbox model til flash de gør til java

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by oestergaard
    Hvorfor 2 ænder? det er da for lamt :razz:


    Hvorfor ikke? De skal jo bare bruge et klip som bliver set af mange og der er 2 nuttede ænder sikkert udmærket til det formål!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Tja, jeg har aldrig taget det virus gejl så seriøst, er aldrig rigtig blevet ramt, og skulle uheldet være ude er format C: løsningen på alle problemer.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • hvis du er system administrator et sted og hele lan'et går ned fordi der er virus på det interne net, så får du respekten for det skidt.
    Vi har, i 2005 tror jeg det var,prøvet at stå uden administrationsnet på firmaet fordi vores antivirus (etrust 7.1) i 3 dage ikke kunne finde den virus vi havde, og vi bare kunne se at radiolinkene hele tiden gik ned.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by MvK
    Tja, jeg har aldrig taget det virus gejl så seriøst, er aldrig rigtig blevet ramt, og skulle uheldet være ude er format C: løsningen på alle problemer.


    Og så mistede samtlige billeder/saved games/etc.
    Hvis man nu ikke laver backup ;)

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Og så mistede samtlige billeder/saved games/etc.
    Hvis man nu ikke laver backup ;)


    Man laver vel backup før man formaterer, hvis man har nogle vigtige ting. Og hvor tit får man en virus der ligefrem sletter noget på din computer. De fleste får bare alting til at køre langsommere.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Der er faktisk kommet en hel del af de der ransom virusser, som krypterer ens data, og man så skal betale for at få dem tilbage. Så det sker faktisk hyppigere end man lige går og tror. Tiderne hvor den flasher ens bios er forbi, da man ikke kan tjene penge på det, men det førnævnte er i stigning. Tjeck evt csis' hjemmeside om emnet. De sender jævnligt advarsler til deres premium kunder om en ny virus af slagsen

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Man laver vel backup før man formaterer, hvis man har nogle vigtige ting. Og hvor tit får man en virus der ligefrem sletter noget på din computer. De fleste får bare alting til at køre langsommere.


    Min storebrors computer er generelt hvert ½ år en ren zoologisk have, fordi han får bare 1 ned, som så sidder og downloader andre. Plus han ikke er så smart med hvad han går ind på..


    Og hvordan vil du lave backup af noget, hvis du ikke får tilladelse til det ? ;)

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Min storebrors computer er generelt hvert ½ år en ren zoologisk have, fordi han får bare 1 ned, som så sidder og downloader andre. Plus han ikke er så smart med hvad han går ind på..


    Og hvordan vil du lave backup af noget, hvis du ikke får tilladelse til det ? ;)


    Jaa, guess your right... Men er sku aldrig blevet angrebet af noget særligt, og jeg surfer meget rundt og alt muligt. Men er kun inde på sider som jeg ved jeg kan stole på. I bund og grund kunne man også lade være med at se de film med ænderne på Youtube ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Jaa, guess your right... Men er sku aldrig blevet angrebet af noget særligt, og jeg surfer meget rundt og alt muligt. Men er kun inde på sider som jeg ved jeg kan stole på. I bund og grund kunne man også lade være med at se de film med ænderne på Youtube ;)


    Også det :) Men det skal nok sprede sig til andre film før eller siden...

  • men hvordan vil du kunne stole på nogen sider overhovedet?


    Jeg husker en driver diskette fra S3 graphics engang i tidernes morgen, hvor der lå virus på - hvem havde forventet det?


    hvem forventer at en nyhedsside bliver hacket og får sig et par downloaders ind - du kan sku ikke stole på nogen sider, du skal stole på din sikkerhedssoftware, og tilføje lidt sund fornuft. Du kan ALDRIG være helt sikker.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.