Diablo & WoW

Originally posted by Macimuz

Er ikke så vild med skuespilleren de har valgt, men lad os nu se om han kan mane min skeptis i jorden.

havde personligt set Jason Stratman som Hitman.

Synes det ville have været lidt for oplagt med Jason Statham som Agent 47. Synes egentlig at de har lavet et fint valg. Skulle det være en anden ville jeg mene at Wentworth Miller ville være god i rollen.

• Glæder mig godt nok til at se hvordan Diablo bliver... Tror det bliver svært for dem at lave samme 'balance' som i spillet. Altså, man bruger extremt langt tid nede og meget kort tid i byen/byerne (diablo 2)...

Tror i der kommer et lille sværd eller en økse flyvende når helten dræber et mob ? :D glæder mig til at se hvordan de får item/magi/skill systemet integreret på film..

man får jo helt lyst til at finde den gamle diablo skive frem, og se om der stadig er folk at finde på bnet :D

Originally posted by Schultz
    Glæder mig godt nok til at se hvordan Diablo bliver... Tror det bliver svært for dem at lave samme 'balance' som i spillet. Altså, man bruger extremt langt tid nede og meget kort tid i byen/byerne (diablo 2)...

Tror i der kommer et lille sværd eller en økse flyvende når helten dræber et mob ? :D glæder mig til at se hvordan de får item/magi/skill systemet integreret på film..

man får jo helt lyst til at finde den gamle diablo skive frem, og se om der stadig er folk at finde på bnet :D

haha typisk diablo, man får lyst til at spille det igen.. Fik jeg oz lyst engang og intallerede det.. slettet efter 5 min :pokey:

Originally posted by sancheZ

Det er spillet, imdb har også spil selvom det er en filmdatabase.

lol fedt.. Johnny Cash lækker stemme til Wow :D ´sweet

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

lol fedt.. Johnny Cash lækker stemme til Wow :D ´sweet

Vidste jeg satmer heller ikke.. Hvilken figur er 'hans', nogen der ved det ?

Lidt Johnny fan er man jo vel altid :P

btw, hans fætter Joey Cash er også med.. så fik i lige lidt extra info :D

• Lig mærke til connections:

Rimeligt sjovt hvis man spiller wow :p

ON-topic:

Diablo historien er langt fra så lang og 'spændene' som warcraft historien er.

Men glæder mig som et barn til at se resultatet.

Og hvis uwe kommer bare i nærheden af det. Så brænder jeg alt hvad jeg har fra Blizzard af

• For ikke at nævne om en blood elf NPC i shattrath city inn der hedder haris pilton og som har en kat ved navn tinkerbell :)

Men jeg har aldrig rigtig spillet meget Diablo.. mest Warcraft.. Men skal da sætte mig til at se det ligemeget hvad, medmindre uwe boll laver filmen, så gide jeg sku ikke!