Jeg skal arbejde videre.... [SIZE=7](Medmindre jeg finder noget bedre)[/SIZE]

Hvad skal du efter sommeren?
-
-
Originally posted by Lecter
Tja jeg er også én af dem, der bare skal arbejde. Begynder sidste halve ud af halvandet år i min praktikperiode.Til februar skal jeg tilbage på Journalisthøjskolen i [b]Århus [/B]
åhh, bare rolig.. vi bider ikke her over i Jylland
Men jeg skal lige ha overstået 3 eksamener, en imorgen.. og efter en go' lang ferie skal jeg på Hadsten Gymnasie.
-
Originally posted by Lecter
Tja jeg er også én af dem, der bare skal arbejde. Begynder sidste halve ud af halvandet år i min praktikperiode.Til februar skal jeg tilbage på Journalisthøjskolen i [b]Århus
Jeg troede du var færdig?
-
Originally posted by Dumpen
Det var ellers ikke det indtryk jeg fik fra studievejlederen :oDe åbner også op for den forkerte pose en gang i mellem..
Alt sådan noget med "Medie" i titlen, er der nada jobs af, af hvad jeg ved..
men bortset fra det, er it en branche der har brug for arbejdskraft.. sikkert ikke den der mangler mest, men skal jeg ikke gøre mig klog på.
-
Tilbage til jobet, men efter 2 lange ugers ferie, er det nok også tiltrængt.
-
OTS i Odense som alutømrer.
-
Jeg skal være Far igen
, alt det skole pjat har jeg overstået i sidste år 100.
-
Originally posted by Macimuz
Hvad pokker, har vi en golfefterskole her over i det jydske
Ellers skal jeg såmænd også bare passe arbejdet, som sædvanligt!
Og måske juble over, at overenskomsten er faldet på plads
Ved godt det er lidt undeligt at tænke på at jyderne har sådan noget
-
Originally posted by |Henrik|
Jeg skal være Far igen, alt det skole pjat har jeg overstået i sidste år 100.
Så står den vist også bare på arbejde for dit vedkommende
-
grillfester i haven, køre lidt på biken og generelt bare hygge...og så skal man bare arbejde og hygge, grille, og drikke.......indtil det bliver koldt så skal man spille lidt wow, hygge feste og arbejde..og så er det ved at være jul og så skal man hygge, drikke og arbejde..og så...nåeja, det er hvad mit liv hovedsagligt består af
-
Originally posted by Jacorik
Ved godt det er lidt undeligt at tænke på at jyderne har sådan noget
Njaa, bor bare ikke så langt fra Ikast, og har aldrig hørt om den.
Spiller man så golf hele dagen? Lyder fandeme som paradis eller noget
-
Arbejde som jeg plejer.
-
Bliver færdig med HTX nu... Skal bruge et år på at arbejde lidt og cykle meget.. Herefter tager jeg formentlig til Ålborg og bliver ingeniør i Elektronik
-
Njaa, bor bare ikke så langt fra Ikast, og har aldrig hørt om den.
Spiller man så golf hele dagen? Lyder fandeme som paradis eller noget
ej vi går i skole fra kl halv 9 ca til halv 1 og så golf undervisning til kl 3 og så spille på golfbane til det bliver aften og så når vi er færdige kan vi kigge på de lækre piger som er på voleyball linjen
-
Njaa, bor bare ikke så langt fra Ikast, og har aldrig hørt om den.Spiller man så golf hele dagen? Lyder fandeme som paradis eller noget
Tror at det er fordi, at der ikke er så mange jyder der blærer sig med at spille golf..