Hvad skal du efter sommeren?

Originally posted by Lecter
    Tja jeg er også én af dem, der bare skal arbejde. Begynder sidste halve ud af halvandet år i min praktikperiode.

Til februar skal jeg tilbage på Journalisthøjskolen i [b]Århus [/B] ;(

åhh, bare rolig.. vi bider ikke her over i Jylland :D

Men jeg skal lige ha overstået 3 eksamener, en imorgen.. og efter en go' lang ferie skal jeg på Hadsten Gymnasie.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by Lecter
    Tja jeg er også én af dem, der bare skal arbejde. Begynder sidste halve ud af halvandet år i min praktikperiode.

Til februar skal jeg tilbage på Journalisthøjskolen i [b]Århus ;(

Jeg troede du var færdig? :)

Originally posted by Dumpen
    Det var ellers ikke det indtryk jeg fik fra studievejlederen :o

De åbner også op for den forkerte pose en gang i mellem..

Alt sådan noget med "Medie" i titlen, er der nada jobs af, af hvad jeg ved..

men bortset fra det, er it en branche der har brug for arbejdskraft.. sikkert ikke den der mangler mest, men skal jeg ikke gøre mig klog på.

• Ved godt det er lidt undeligt at tænke på at jyderne har sådan noget :P

Originally posted by |Henrik|
    Jeg skal være Far igen :clap: , alt det skole pjat har jeg overstået i sidste år 100. :D

Så står den vist også bare på arbejde for dit vedkommende :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• grillfester i haven, køre lidt på biken og generelt bare hygge...og så skal man bare arbejde og hygge, grille, og drikke.......indtil det bliver koldt så skal man spille lidt wow, hygge feste og arbejde..og så er det ved at være jul og så skal man hygge, drikke og arbejde..og så...nåeja, det er hvad mit liv hovedsagligt består af :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

Originally posted by Jacorik

Ved godt det er lidt undeligt at tænke på at jyderne har sådan noget :P

Njaa, bor bare ikke så langt fra Ikast, og har aldrig hørt om den.

Spiller man så golf hele dagen? Lyder fandeme som paradis eller noget :razz:

• Bliver færdig med HTX nu... Skal bruge et år på at arbejde lidt og cykle meget.. Herefter tager jeg formentlig til Ålborg og bliver ingeniør i Elektronik

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

Originally posted by Macimuz

:) ej vi går i skole fra kl halv 9 ca til halv 1 og så golf undervisning til kl 3 og så spille på golfbane til det bliver aften og så når vi er færdige kan vi kigge på de lækre piger som er på voleyball linjen :))

Originally posted by Macimuz

Tror at det er fordi, at der ikke er så mange jyder der blærer sig med at spille golf.. :$