Mht. til polanski har jeg set "The tenant" fra ham, og den var sku god. Det er ikke noget jeg vil se igen og igen, men den fik tingene til at rotere op i knolden på mig, og så var den udviklingsmæssigt hamrende god.

Fedeste nyere gyserfilm?
-
-
Originally posted by Fino
Okay, de 2 mest uhyggelige gyserfilm jeg har set er vel nok de 2 jeg blev nød til at slukke for.Det var "The shining" og "Darkness"(en film fra 2000-2007). Så dem seføli dagen efter men alligevel :).
Dog en ting jeg slet ikke kan snuppe er spøgelses/poltergeist/ånder film som [B]dem herhttp://youtube.com/watch?v=deoJUBW9CI8 [/B]
AFGRAFRGAR! fuck den der person tingest i gangen der i midten af filmen var skræmmende!! Ellers synes jeg godt nok det andet var tamt, mega fake.!
-
Originally posted by Fino
Okay, de 2 mest uhyggelige gyserfilm jeg har set er vel nok de 2 jeg blev nød til at slukke for.Det var "The shining" og "Darkness"(en film fra 2000-2007). Så dem seføli dagen efter men alligevel :).
Dog en ting jeg slet ikke kan snuppe er spøgelses/poltergeist/ånder film som dem her
Selvom det nok er fake går jeg helt i baglås, kan slet ikke snuppe sådan noget, især dem i midten af filmen.Synes specielt 5:15 inde i filmen er uhyggelig men så alligevel.. Hvorfor skulle man sætte et cam op sådan lige helt tilfældigt om natten? og så er det lige den nat.
-
Originally posted by Brition
Hvor ny er ny?Hvis vi snakker årgang 2000 og løbende så:
Battle Royale
Identity
A Tale of Two Sisters
Dark Water (Den originale - for Guds skyld!!)
The DescentSå er der lidt at sigte efter.
Det kan du ikke mene !! The Descent er da super dårlig, det er nok en af de eneste film jeg har fortrudt at jeg har brugt penge på.
Men vil give dig ret i Dark Water - og japanske gysere skal jo se i original versionen
-
Synes godt nok der er blevet nævnt mange kedsommelige..Og saw er da ikke en rigtig gyser.. Nærmere bare en klamhedsfilm.. Lidt lissom "The last Horror-movie" er en klamhedsfilm.. Ganske spændene at se Saw, ja, men mere klam end gys.
28 dage senere er da okay, men den nye "Dawn of the Dead", er klart bedre.
-
Originally posted by Jacorik
Synes specielt 5:15 inde i filmen er uhyggelig men så alligevel.. Hvorfor skulle man sætte et cam op sådan lige helt tilfældigt om natten? og så er det lige den nat.
Den sekvens ved 5:14 er da så fake som det overhovedet kan blive! Synes ikk det er særlig skræmmende? -
Ja jeg har HorrorFest liggende oppe på hylden.. Boksen har allerede været lånt ud, men jeg har ikke selv fået set dem..
Har dog fået at vide, at det er nogle rimelig fede film i blandt!
Listen:
Unrest
The Gravedancers
The Hamiltons
Penny Dreadful
Dark Ride
Rinne aka. Reincarnation
Wicked Little ThingsDead Silence skulle også være rigtig fed.. Men har ikke fået set særlig meget film på det seneste, desværre.
-
jeg kan andbefale disse
snakes on a plane
hannibal rising
hannibal lector trilogitrailer
-
Originally posted by gonlaa
jeg kan andbefale dissesnakes on a plane
hannibal rising
hannibal lector trilogitrailer
den er ihvertfald morsom om ikke andet
Den gamle exorcisten er fed synes jeg. Alien-trilogien er nice, hvis man er til sci-fi. -
Originally posted by Slacker
Den gamle exorcisten er fed synes jeg. Alien-trilogien er nice, hvis man er til sci-fi.er jeg den eneste der tænker epic movie?
"I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane"
-
Originally posted by Spyro
er jeg den eneste der tænker epic movie?
"I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane"
Haha
Synes snakes on a plane er så latterlig som en film kan være.. Til grin!
-
Originally posted by Stubkier
Det kan du ikke mene !! The Descent er da super dårlig, det er nok en af de eneste film jeg har fortrudt at jeg har brugt penge på.Men vil give dig ret i Dark Water - og japanske gysere skal jo se i original versionen
Det er i hvert fald ikke min favorit af de nævnte film, men jeg synes nu den er ganske god. Spildte penge synes jeg nu bestemt ikke den er. Jeg har sidenhen også købt den på DVD. Den er i hvert fald fremrangende til at skabe en klaustrofobisk stemning i den undergrund de befinder sig i.
-
Originally posted by Ramaskriget
Den sekvens ved 5:14 er da så fake som det overhovedet kan blive! Synes ikk det er særlig skræmmende?Ved godt det er fake men mere som hvis det var rigtigt
-
Originally posted by Lemon
HahaSynes snakes on a plane er så latterlig som en film kan være.. Til grin!
Jeg er så heldig, ikke at have set den..
Kun Epic Movie.. Bortset fra det, har jeg kun hørt negativt om Snakes on a Plane.
-
Originally posted by Slacker
Den gamle exorcisten er fed synes jeg. Alien-trilogien er nice, hvis man er til sci-fi.Forresten så er The Exorcism of Emily Rose heller ikke hel værst, imo..
-
Originally posted by Spyro
Jeg er så heldig, ikke at have set den..
Kun Epic Movie.. Bortset fra det, har jeg kun hørt negativt om Snakes on a Plane.
Jeg synes den var superfed. Tror dog de piger der sad ved siden af mig i biffen synes det var halvsært jeg sad og døde af grin flere gange i løbet af filmen..
-
White noise var spændende.
Ikke så meget gys, men alligevel spændende. -
Originally posted by shahid_2dk
White noise var spændende.
Ikke så meget gys, men alligevel spændende.Synes den var en ret flad oplevelse, men smag er jo forskellig
-
Originally posted by Macimuz
Synes den var en ret flad oplevelse, men smag er jo forskellig
Synes selv at det med det dersens EMP eller hvad det nu var, var ret spændende
-
Originally posted by shahid_2dk
Synes selv at det med det dersens EMP eller hvad det nu var, var ret spændende
Husker faktisk ufattelig lidt fra den film