nogle der er psykolog?

  • Hey... måske et underligt spørgsmål..


    men er der nogle der er eller på vej til at være det? altså uddannet/uddanner sig til at være psykolog, her inde fra tweak?


    hvis ja, må du da gerne kontakte mig over pm

  • Min moster er praktiserende psykolog, mens min søster læser psykologi på uni - men bare fordi man læser psykologi, behøver man jo ikke nødvendigvis blive praktiserende psykolog ;D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jeg fik 9 i psykologi på c-niveau. tæller det? :))

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

    Rettet en gang, sidst af |Mojo|Jojo| ().

  • Selv hvis man var psykolog herinde ville det ikke være smart at de kontaktede dig, da en psykolog jo netop skal være objektiv men det er jo lidt svært på denne her måde.


    Desuden, så vil man jo gerne have fri fra arbejde når man har fri fra arbejde ;)


    Du kan jo bare spørge angående dit problem her, og se om du kan bruge nogles svar, hvis det da ikke er for personligt.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Det kan jo være til noget opgave noget ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by Azjo
    Selv hvis man var psykolog herinde ville det ikke være smart at de kontaktede dig, da en psykolog jo netop skal være objektiv men det er jo lidt svært på denne her måde.


    Desuden, så vil man jo gerne have fri fra arbejde når man har fri fra arbejde ;)


    Du kan jo bare spørge angående dit problem her, og se om du kan bruge nogles svar, hvis det da ikke er for personligt.


    tjaa... vi kan bare sige jeg ikke gider leve mere.. derfor jeg gerne bare vile snakke lidt frem og tilbage med en der kender til at snakke med folk på den måde, ikke bare alm. folk, men en der har lidt forstand på det, og jeg ville gerne på den her måde for syntes ikke jeg har fået en skid ud af at snakke med en ansigt til ansigt før nemlig...

  • Hvad får du ud af at være negativ? Og hvis du ikke vil leve mere, hvorfor er du så ikke død endnu?


    Grænsen mellem at fantasere sig død og så faktisk dø er enormt stort, og hvis du virkelig fik chancen for at kunne gøre det, ville du med garanti tøve, for du er jo trods alt glad for livet, i en eller anden forstand, og bange for døden.


    Du får intet ud af det, udover at kunne filosofere over livet lidt og blive lidt klogere på det.


    ------------------------------


    Og du er sgu da gamer, bare fis ud og pløk 10 timer i træk, så er det glemt :D

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Der er mange der har det på samme måde som dig, så fortvivl ej.


    http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/depression.htm


    Finder du info om depression, som du måske lige bør kigge lidt på. Men vigtigst er de links og telefonnumre som står nederst på siden - Det er efter min mening bedre at få professionel hjælp til den slags, end bare at snakke med alt og alle.


    Men er du bare i dårligt humør over nogle ting, kan det også være en god idé at tale med venner og familie om det.



    Der er ingen grund til at spille op på den måde.


    Hvis man har det svært og/eller er på vej ind i en despression, hjælper ord som "hvorfor er du så ikke død?" ikke særligt meget...


  • Men han har jo ret. og sætningen "hvorfor er du så ikke død?", hænger jo sammen med den næste.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Men er du bare i dårligt humør over nogle ting, kan det også være en god idé at tale med venner og familie om det.


    yeah, en rigtig god ide! har selv kendt et par personer, der har haft præcis ligesom dig, og ingen af dem havde snakket med sine forældre om det... så det ville som sagt være en rigtig god ide lige at gøre :D

  • der er en grund til jeg ikke er død... min søster.. jeg vil ikke lade hende stå med alt presset over min mor... Kun derfor!
    tro mig


    Jeg har stå på grændsten, og trådt over den med den ene fod, men så stoppet, så jeg kun er kommet til sakde, ret så voldsomt kan vi vist godt sige...


    Jeg har haft pro. hjælp, men syntes ikke de gør andet end sidde og sige ja og alt det der og så gi en nogle piller så man kan sove om natten... det er også fint nok, så får jeg da noget søvn, men spild af penge for mig syntes jeg...


    syntes ikke jeg er direkte negativ...? kan bare ikke se det gode i livet som jer andre kan, jeg tager bare en "maske" på når jeg er med vennerne så de ikke ser det dårlige... endelig ikek rigtig nogle der gør... så er de glade og så spørg de ikke ind til det, det er godt....


    Men jeg har haft det sådan her siden jeg var 12 år ca, og har ikke endnu kunne huske en dag jeg har været glad, jo, man bliver da glad for gaver og sådan noget, men ikke rigtig glad for livet... jeg har prøvet et par gange på selvmord, men som sagt før, så stopper med det ene ben uden over pga min søster... ved sq ike lige hvad jeg skal skrive


  • w00t... så meget mit liv, det dér.
    Men jeg venter bare på bedre tider. De må komme, på et eller andet tidspunkt ;)

  • Angelus: Rigtig trist at du går med sådan nogle tanker..
    Du siger du aldrig er glad, føler du ikke glæde når du er sammen med dine venner og i hygger jer, eller er det ikke så "tætte" venner du har?

  • Quote

    Originally posted by Krapylet^
    Angelus: Rigtig trist at du går med sådan nogle tanker..
    Du siger du aldrig er glad, føler du ikke glæde når du er sammen med dine venner og i hygger jer, eller er det ikke så "tætte" venner du har?


    Har for 4måneder siden, halvvejs mod 18år, fået kontakt med en RIGTIG ven. En jeg kan dele alt med. Har jeg aldrig selv haft før. Der er utrolig stor forskel på venner og så tætte venner som du kalder dem.


    Min ven har nok gjort mere på de fire måneder jeg har kendt hende, Ja det er en Hende, End nogen af mine barndoms venner har gjort for mig i hele mit liv.

  • Quote

    Originally posted by Krapylet^
    Angelus: Rigtig trist at du går med sådan nogle tanker..
    Du siger du aldrig er glad, føler du ikke glæde når du er sammen med dine venner og i hygger jer, eller er det ikke så "tætte" venner du har?


    jo, jeg kan da godt dele alt med mine venner.. men derfor er jeg ikke glad... overhovede ikke...

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Men han har jo ret. og sætningen "hvorfor er du så ikke død?", hænger jo sammen med den næste.


    Det er da muligt at du synes knægten har ret. Men der er da abselut overhovedet ingen grund til at spille lidt dum, ja det synes jeg han gør, overfor Angelus der faktisk har det skidt her.. Noget som dumt er da sjældent set.. Puuha..