et post og smil gråd og lysten til at myrde en post danmark medarbejder.

  • Well jeg har set ace venture pet detective..., se de første fem minutter af filmen og så afleverer man selv pakker for efter tiden..


    men spøg til side... frag firmaerne og post dk bruger rigtig mange penge på pc udstyr og andre gadgets hvert år fordi det bliver stjålet under transport.


    Så der må være rigtig mange ting i omløb ude i lille dk...


    Hygge...

  • Godt at høre at Coca Cola sender dig en ny. Regnede jeg også med de ville. De par tusind kroner er ikke mange penge i deres gigantiske pengekasse.


    Men ja, det er for dårligt, der forsvinder breve. Men, der er sgu nok ikke så meget at gøre ved det. Og det ved Post DK jo også selv - derfor deres betingelser med forsikring på pakker og ikke breve.


    Jeg aner selvfølgelig ikke, hvordan Post Danmarks sikkerhed er, men man må gå ud fra, at de har foranstaltninger til at stoppe tyveri i alle led fra kunde til kunde. Men i sådan en gigantisk virksomhed kan man bare ikke holde øje med hver enkelt medarbejder.

  • Det er klart at overvågning ef hver enkelt medarbejder ikke er en mulighed og så tror jeg sgu heller ikke de ville have mange ansatte der ikke kom til at lide af forfølgelses vandvid.
    Men det eneste sted de efter min mening kunne gøre det mere sikkert for breve/pakker er ude på ruterne. man ser nesten dagligt post cykler der står åbne med alle brevene i frit udsyn, og post biler der har bagdørene åbne, så det er det eneste sted jeg umidbart kan pin pointe som en sikkerheds faktor, der kan forbedres.


    Men personligt ville jeg have det bedre med at hele pakkenvar væk i stedet for kun indholdet.
    men sådan er livet...


    hygge

  • Fik du en ny pakke (med noget i)?

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Så jeg fik min ipod. pakken så godt nok ud som om den havde mødt mike tyson på vejen men den var intakt og den fungerer.
    Så nu er alt som det skal være...


    Hygge dwmc

  • Quote

    Originally posted by dwmc
    Så jeg fik min ipod. pakken så godt nok ud som om den havde mødt mike tyson på vejen men den var intakt og den fungerer.
    Så nu er alt som det skal være...


    Hygge dwmc


    Det vigtigste er at den kom frem og virker :cheers:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Tillykke med den.


    Der er ikke noget som en lykkelig slutning.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Hvad ville du ellers gøre? Bryde sammen i gråd og straks ringe til din arbejdsgiver ig sige dit job op? Sket er sket og det er der ikke så meget at gøre ved - kom videre i livet. Det er selvfølgelig irriterende for kunden, men sådan noget sker. Et uheld er okay, men at folk stjæler er ikke okay.

  • jeg har prøvet at en post dk mand kom med en pakke en dag jeg var hjemme jeg skulle lige til at skrive under for modtagelse da jeg tænkte på om det hele var der kigger i pakken og ser at det er det ikke og beder ham om at tage det med tilbage.


    senere samme dag kontakter jeg det firma jeg havde købt "den tomme pakke" af og de kunne sige med sikkerhed at pakken havde haft noget indhold kunne han se på vægten ved afsendelse og kunne derfor kun bekræfte at fejlen var sket ved post danmark dagen efter ringer han til mig og siger at han havde fået pakken til bage ganske rigtig tom men da jeg ikke havde kviteret for den stod post dk med det fulde ansvar og måtte til sidst erkende at det ikke var første gang sket med ting i mit post område og at de var ops på sagen der gik ikke lang tid før at vi fik andet postbud og siden da har jeg fået de ting jeg bestiller

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Også de samme grunde til, at man ikk må sende penge i normale breve.
    Hvis man holder brevet op imod lyset, kan man mere eller mindre se igennem og se
    at der er penge i, hvis der er penge i brevet.


    Edit:
    Hvem ville ikk ta fx. 5.000,- fra et brev, hvis man stod ude 'i ingenting'? :))

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by dwmc
    Så jeg fik min ipod. pakken så godt nok ud som om den havde mødt mike tyson på vejen men den var intakt og den fungerer.
    Så nu er alt som det skal være...


    Hygge dwmc


    Havde den da ingen ører? :clap: