Jeg søger efter bestilling af dette på nettet. Det er de små råde hjerter man kan bruge til sange osv til bryllupssange f. eks
Hjerter som klistermærker
- bublegum
- Lukket
-
-
Føtex
-
Originally posted by Falsk
FøtexPå nettet
-
Originally posted by bublegum
På nettet
Det er da 10 gange hurtigere at smutte hen i den næreste Brugsen eller supermarked, de har dem med garanti..
-
Hvis du køber klistermærker på nettet skal du vel også betale for fragt?
Det er hurtigt 30 kr ekstra -
Originally posted by MoO
Hvis du køber klistermærker på nettet skal du vel også betale for fragt?
Det er hurtigt 30 kr ekstraDa ikke hvis de kan sendes i et alm. brev.
-
Originally posted by DXC
Da ikke hvis de kan sendes i et alm. brev.
Var jo også ment som en lille joke, virker jo lidt komisk at købe hjerte klistermærker over nettet
-
Originally posted by MoO
Var jo også ment som en lille joke, virker jo lidt komisk at købe hjerte klistermærker over nettet
Det da næsten lidt det samme som folk der køber slik og sodavand... over nettet. ? ehm..
-
Originally posted by Raller
Det da næsten lidt det samme som folk der køber slik og sodavand... over nettet. ? ehm..
Det ved jeg nu ikke.. hvis det er slik og sodavand man ikke kan købe i butikkerne, så er det vel okay?
-
Originally posted by AbeTis
Det ved jeg nu ikke.. hvis det er slik og sodavand man ikke kan købe i butikkerne, så er det vel okay?
Eller hvis det bare er billigere end at købe det i en butik?
-
Tvivler på at du vil spare en formue på at købe dine klistermærker på nettet
-
Det kan jo være han skal lave en kæmpe order på 100.000 stk.
-
Originally posted by Svan
Det kan jo være han skal lave en kæmpe order på 100.000 stk.
Så kan man virkelig irretere naboen. sætte 100.000 klistermærker på hans bil om natten. -
Kunne I ikke stoppet Jeres ligegyldige indlæg!!
Jeg skal bruge dem via nettet, og årsagen til dette kan være totalt lgegyldigt.
Hold venligst Jeres OT ude fra denne tråd
-
Originally posted by bublegum
Kunne I ikke stoppet Jeres ligegyldige indlæg!!Jeg skal bruge dem via nettet, og årsagen til dette kan være totalt lgegyldigt.
Hold venligst Jeres OT ude fra denne tråd
Hids dig dog lidt lidt ned. Klart der kommer kommentarer til sådan en tråd...
Mon ikke du kan finde noget på http://www.guleroden.dk ? -
Jeg ved hvorfor
Han er en vampyr, og kan kun gå uden for om natten
Og da alle forretninger har lukket om natten er han lidt på skideren.
Hjælp den stakkels vampyr og find en webshop der handler med klistermærker!ellers....!
HUK !
-
Hvad er det du ikke forstår når jeg skriver OT frabedes ??
QuoteOriginally posted by Carstone
Jeg ved hvorforHan er en vampyr, og kan kun gå uden for om natten
Og da alle forretninger har lukket om natten er han lidt på skideren.
Hjælp den stakkels vampyr og find en webshop der handler med klistermærker!ellers....!
HUK !
-
Og så har det vist været underholdning nok på bublegum's bekostning. Selvom det måske er en underlig forespørgsel i de flestes øjne, så berettiger det ikke til at slå over i uendelig OT, og så endda fortsætte efter bublegum bad jer stoppe.
Hvis I ikke har noget at bidrage med, så er der ingen der tvinger jer til at skrive i tråden
-
Originally posted by Burger
Og så har det vist været underholdning nok på bublegum's bekostning. Selvom det måske er en underlig forespørgsel i de flestes øjne, så berettiger det ikke til at slå over i uendelig OT, og så endda fortsætte efter bublegum bad jer stoppe.Hvis I ikke har noget at bidrage med, så er der ingen der tvinger jer til at skrive i tråden
Det har du godt nok ret i burger!
-