Warcraft Historie!

  • Hej jeg spiller wow og har 2 level 70 men har ikke rigtigt spillet Wc3 eller andre WC spil så jeg ved ikke så meget om historien..


    Jeg kan godt gå i gang med at læse en masse sider på engelsk men det gider jeg næsten



    Nogle der kender et sted med wow's eller noget af wow's historie på dansk?


    Vil vildt gerne vide noget og deathwing,the scourge,lich king osv

  • Jeg tror ikke rigtig du kommer uden om at skulle i gang med noget der foregår på engelsk.


    Hvis du ikke er så glad for at læse en lang engelsk text, kan du dog (ville endda anbefale dette selv hvis du læste det) gå ind på Warcraftmovies, og søge efter "Pre-wow" mener jeg det er. Ellers, så prøv at ændre lidt på det så skal du nok finde noget. Der er en venlig sjæl der har edited og uploadet alle cutscenes og lignende fra Warcraft 3.

  • Quote

    Originally posted by MoO
    Du får hele historien at vide i Warcraft 3 & TFT - også nogle kanon fede spil.
    Mener også jeg har hørt noget om nogle Warcraft bøger, på dansk endda - dog ikke sikker


    Godnat bøger om World of Warcraft? lol-lol bliver det vidst kaldt :))


    Rigtigt nok man får historien afvide i forfilmen i Warcraft 3 & TFT, der kan man også selv "gå ind i historien" ved og spille Single Player.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Godnat bøger om World of Warcraft? lol-lol bliver det vidst kaldt :))


    Rigtigt nok man får historien afvide i forfilmen i Warcraft 3 & TFT, der kan man også selv "gå ind i historien" ved og spille Single Player.


    Der er flere Warcraft bøger på engelsk. Og de skulle endda også være populære ;)

  • Quote

    Godnat bøger om World of Warcraft? lol-lol bliver det vidst kaldt :))


    Rigtigt nok man får historien afvide i forfilmen i Warcraft 3 & TFT, der kan man også selv "gå ind i historien" ved og spille Single Player.


    Mente altså på dansk ;)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().


  • Du kan finde starte på Warcraft 3 & TFT :)


    Hvem siger du skal betale penge for det?
    Noget som hedder 'crack version' ;)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Du kan finde starte på Warcraft 3 & TFT :)


    Hvem siger du skal betale penge for det?
    Noget som hedder 'crack version' ;)


    Og som er ulovligt, og derfor meget vel strider imod reglerne på tweak.dk

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes
    Du kan finde starte på Warcraft 3 & TFT :)


    Hvem siger du skal betale penge for det?
    Noget som hedder 'crack version' ;)


    Velkommen til .


    Læs venligst vores regelsæt i toppen af forummet !

  • Siger jo ikk lige frem at han SKAL downloade det? Siger der er noget som hedder det.
    Så ro på..

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes
    Siger jo ikk lige frem at han SKAL downloade det? Siger der er noget som hedder det.
    Så ro på..



    Det er stadig imod reglerne




    Quote

    6. Ingen Warez-snak på Tweak.dk

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes
    Kan da godt slette det? Er sådan set ligeglad om den er der eller ej?


    Man skal vel bare lade vær med at poste noget der strider imod reglerne til at starte med :P

  • Tja/Tjo.... det sparer jo lidt på det antal tråde der er at finde på forumet. ;)


    Men for at svare dig - der er ikke alverden til dansk oversat historie i Warcraft universet, men den korte manga serie der blev lavet for et par år siden er da et sted at starte. Den omhandler de blå drager, Sunwell og Lich King såvidt jeg husker. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |