GULD til FCK

• update.. lol.

så blev OB også sendt til ud af kurs

FCK Vs. OB = 4-2

næste.. nå der ikke flere :)

vedr. off topic/off topic
    UNITED og CHEALSEA spiller om MESTERSKABET og FA CUP
    det kunne sq da være fedt hvis de også skulle spille om CHAMPIONS LEAGUE trofæet

• Det er jo ikke helt urealistisk at forestille sig.

• Liverpool sender da Chealsea ud af champions league mand !

• Syntes det er en trist tendens Dansk fodbold er på vej ind i. FCK kan simpelthen betale sine spillere for meget til at de andre hold kan være med. Og FCK kan ikke betale sine spillere nok til at være med på europæiske plan.

Originally posted by Yilar
    Syntes det er en trist tendens Dansk fodbold er på vej ind i. FCK kan simpelthen betale sine spillere for meget til at de andre hold kan være med. Og FCK kan ikke betale sine spillere nok til at være med på europæiske plan.

Jo, det kan de så godt.. Penge er ikke problemet, de har valgt ikke at bruge mere end de tjener på fodbold delen, på fodbold delen.. Og desuden er det jo så heller ikke alle spillere der tjener styrtende i FCK (selvom stamholdet for det mestedels gør)..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Syntes det er en trist tendens Dansk fodbold er på vej ind i. FCK kan simpelthen betale sine spillere for meget til at de andre hold kan være med. Og FCK kan ikke betale sine spillere nok til at være med på europæiske plan.

Er rønnebærene sure i år? Syntes bestemt ikke jeg hørt dén slags, da "Vandalerne Fra Vestegnen" styrede dansk fodbold.

Originally posted by Maverick

Er rønnebærene sure i år? Syntes bestemt ikke jeg hørt dén slags, da "Vandalerne Fra Vestegnen" styrede dansk fodbold.

he he sådan er det jo ofte ;)

Hvis FCK bliver ved på samme måde som de har gjort i år, skal de nok komme til at kunne spille lidt mere med de større hold.

• Ja, FCK tager sikkert guldet i år :S

Det er jo ikke ligefrem fordi det går frem ad for Brøndby lige pt :o

Jeg er mere eller mindre stolt Brøndby fan, og jeg håber på fremskridt snart :)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Originally posted by Elmdulf
    Aab komer sgu og napper guldet ;) Aab slår dem helt ud af kurs her i weekenden og så får de ellers gummiben.

Forza AAB!

du er her med mældt til politiet for opfordring til at stjæle FCKs guld :)

Originally posted by Elmdulf
    Aab komer sgu og napper guldet ;) Aab slår dem helt ud af kurs her i weekenden og så får de ellers gummiben.

Forza AAB!

Tror nu nok de skal få de 2 point på 6 kampe uanset hvad Aab gør ;)

Lian Li V2000B - HX1000W
    måske en MD20 til salg

Meget enig i dit indlæg! Har det på fuldstændig samme måde!
    Der mangler nogle flere "storhold" i ligaen - Ikke bare FCK og BIF, som hver hveranden år, deler mesterskabet.

- Så ja, ligaen er sgu blevet kedelig efter min mening.

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Tarantula

Meget enig i dit indlæg! Har det på fuldstændig samme måde!
    Der mangler nogle flere "storhold" i ligaen - Ikke bare FCK og BIF, som hver hveranden år, deler mesterskabet.

- Så ja, ligaen er sgu blevet kedelig efter min mening.

Det er da så os på vej, OB og FCM er ved at blive fornuftige forretninger der kan eksistere uanset resultater, hvilket alt andet lige er det vigtigste for at klare sig nu om dage.. FCN og AAB prøver os..

Lian Li V2000B - HX1000W
    måske en MD20 til salg