Hvor mange købte en Playstation 3 i dag?

  • Syntes godt nok Playstation 3's kontras er dårlig.. Billederne er helt grå i det.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Syntes godt nok Playstation 3's kontras er dårlig.. Billederne er helt grå i det.


    Both systems have fairly similar graphics in Need for Speed Carbon, but the Xbox 360 has better lighting while the PS3 has sharper textures. The 360 has better high dynamic range lighting in the Camaro image. We're not sure if the PS3 version blurs the background tree leaves on purpose, but it's another noticeable difference. The lighting in the street shot appears more realistic on the 360, but the building textures are sharper on the PS3. We also seem to be missing some lighting and a few landmarks in the rearview mirror of the PS3 version.


  • Hvis problem bliver det så? Jeg tror ikke de vil sælge mange konsoller uden de gode spil..
    Og de har ikke noget ud af deres dyre, dyre konsol så længe udviklerne ikke kan udnytte den, og det er deres stærkeste konkurrencepunkt med MS. Den eneste der kan være sikker på sejr er Nintendo - de har allerede vundet, og de fortsætter frem. Især fordi den passer godt som en slags "sidekonsol".
    Jeg ved ikke. MS ahr godt fat i markedet. Det bliver svært for Sony.
    Og opdateringen giver vist kun 75% af alle spil, på den europæiske udgave sidst jeg kiggede. Hvilket også er fesent - den amerikanske udgave er bedre til det X(

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Hvis problem bliver det så? Jeg tror ikke de vil sælge mange konsoller uden de gode spil..
    Og de har ikke noget ud af deres dyre, dyre konsol så længe udviklerne ikke kan udnytte den, og det er deres stærkeste konkurrencepunkt med MS. Den eneste der kan være sikker på sejr er Nintendo - de har allerede vundet, og de fortsætter frem. Især fordi den passer godt som en slags "sidekonsol".
    Jeg ved ikke. MS ahr godt fat i markedet. Det bliver svært for Sony.
    Og opdateringen giver vist kun 75% af alle spil, på den europæiske udgave sidst jeg kiggede. Hvilket også er fesent - den amerikanske udgave er bedre til det X(


    Problemet er da udviklernes.. For man må da gå ud fra at Sony har givet tilstrækkeligt med værktøjer og viden til udvilkerne, så de kan lave spil til PS3.. Hvis udviklerne ikke kan lave spillene krævende nok, vil det jo sjovt nok ikke udnytte den rigtig fede hardware som der er tilrådighed fra PS3's side.


    Det bliver svært for Sony, fordi at spil udviklerne er bagud med de fede spil.. Det er Sony jo ikke på nogen måde herre over.


    Men det er da en skam at ikke alle PS og PS2 spil ikke kan køre på PS3.. Men sådan er det jo med så meget.. Det hedder vidst noget med "overgangsfase".. ;)


  • Problemet er jo at Sony har skabt en konsol, som ifølge nogle udviklere er ret håbløst svært at udvikle noget til. Og jo det er Sonys problem, for de taber rigtig mange penge pr. konsol, også selvom der skulle komme nogle virkelig "killer titles" til ps3en. Jeg ser PS3 som et proof-of-concept, de har det ypperste hardware, hvertfald CPU mæssigt, men der mangler åbenbart noget for at den kan blive populær som en mainstream maskine. Jeg ved hvertfald at jeg godt kunne finde på at købe en Wii snart, den er jo genial.

  • Har heller ikke købt nogen, men har derimod solgt men Xbox 360 netop pga jeg kun brugte den til film/musik...


    pga den lorte boks fik vi lige et el smæk på 2388kr for sidste år... det er den ENESTE ting vi har anskaffet som bruger strøm frem for sidste år...


    og det er den eneste ting der har trukket sådan i el-regningen :S

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM


  • Altså det har de tydelig vis ikke. Den skulle være særdeles svær at lave spil til. Gabe Newell har jo været ude og kalde den for en total katastrofe.


  • Man skal måske også have et par andre ting med i sine aspekter. Hvis et spil tager dobbelt så lang tid at udvikle til PS3 som til Xbox 360, så skal det spil tilmed være dobbelt så godt, især salgsmæssigt.


    Det kan det snart ikke være andres problem en Sony, når de vælge at gøre det svært for udviklerne. Som spilproducent er man vel ikke interesseret i at skulle bruge dobbelt så lang tid på et spil, hvis risikoen for salg ikke følger.