Hvor mange købte en Playstation 3 i dag?

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Jeg mener at en 360'er bruger omkring det samme i strøm. Der var ihvertfald en nyhed ude der sagde at en xbox360 kostede 2000kr om året i strøm hvis den bare stod og kørte. Så det passer nok meget godt.


    Men det er sku mange penge i strøm - det må være en dyr fornøjelse for dem der folder på deres PS3 :))


    http://folding.stanford.edu/FAQ-PS3.html


    Nu du linker til f@h. Hvor syge er de lige til at folde :boxed: Ekstremt.

  • Nå, vil bare sige, at X360 bruger meget el, korrekt. Men PS3 bruger altså meget, meget mere, i hvert fald ifølge: Her


    Men hva dælen' maskinen blir' vel ej kedeligere at spille på af den grund... :))

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Quote

    Originally posted by Sethos


    Hvad har den med PS3 at gøre? Nå nej.


    Jaaa altså, som du kan se bliver der også diskuteret strømforbrug på 360'ern i tråden, så det er vel passende at jeg skriver at der kommer en ny udgave?


    Hvis du ikke kan tåle hvad du læser, så hold dig væk fra tråden, simple as that! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Narj, jeg har ikke investeret i en. Havde det en overgang i tankerne, men har valgt at springe over.


    Derimod ser sådan en ny Xbox 360 ikke værst ud :)


    Nej det gør den ikke, MEN den kommer svjv IKKE med den 65nm CPU som egentlig var tiltænkt for at minimere støjen - Desværre!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Nej det gør den ikke, MEN den kommer svjv IKKE med den 65nm CPU som egentlig var tiltænkt for at minimere støjen - Desværre!


    Og heller ej HD-DVD :(

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jeg skal også have mig en PS3 når GT5 og GTA4 kommer ud, eller bare et af dem, eller metal gear.. Så skal jeg eje den.. Og ejer forhåblig et fjernsyn med HD uderstøttelse inden.. :)


    Men sindsyg jeg er træt af den fanboy kamp hele tiden.. hvis der er nogle der skal have stillet deres trang til at flame den anden konsol, kan de så ikke gøre det på boomtown.net, der er så meget i forvejen..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Originally posted by X-Man
    jeg har heller ikke købt den, synes simpelthen den er ALT ALT ALT for dyr, når den engang er ned på det halve kan jeg begynde og overveje det


    Altså hvis man kigger lidt på den ydelse den har, så er den det dobbelte beløb hver.. :crazyeyes:


    Mht Xbox, GO HOME! Den sutter alt for meget bagdel, selv til prisen.



    Og jeg har desværre ikke råd lige nu.. Og venter også til GTA 4, GT HD etc. samt til at jeg har råd til et stort LCD eller Laser TV. Så der går lidt tid. ;)


    Indtil da, opgraderer jeg bare på min PC.

  • jeg har ikke råd til den pt :P


    men jeg har tækt mig at vente til den kommer i en midre udgave, ligesom de har gjort med PSone og PS2...


    lige pt. har jeg "den lille sorte" (lille PS2) og den klarer det fint indtil videre...


    question: kan PS3 egentlig tage alle de gamle spil?

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Jeps.. Men den skal lige opdateres før den er fuldt kompatibel med alle ældre spil. :)


  • Okey, hvordan det?


    Det må da være PS3 der sutter lidt, når spiludviklere siger at de har svært ved at udvikle spil til den.. PS3'erns kræfter kan jo være lidt spildte, når de ikke kan udvikle flottere spil til den, ift. 360'ern? Men enig i at PS3'ern er rigtig fed, den skal nok bare lige have lidt tid med opdateringer, nye spil osv.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Okey, hvordan det?


    Det må da være PS3 der sutter lidt, når spiludviklere siger at de har svært ved at udvikle spil til den.. PS3'erns kræfter kan jo være lidt spildte, når de ikke kan udvikle flottere spil til den, ift. 360'ern? Men enig i at PS3'ern er rigtig fed, den skal nok bare lige have lidt tid med opdateringer, nye spil osv.


    Så har du nok misforstået..


    Udviklerne kan ikke udnytte de kræfter som PS3 har. Det er lidt noget andet.


    Desuden har Xbox 360'eren været længe ude efterhånden.. Der har været snak om 1. generations spillene til PS3, netop pga. de ikke udnytter PS3'ens fulde potientale. Men det skal sgu nok komme. Bare vent. ;)


    En skam man ikke kan køre 3DMark på de maskiner.. For Xbox'ens hardware var oldnordisk den dag den blev frigivet. :))


    At spiludviklerne ikke kan finde ud af at udvikle værdige spil til PS3, er jo ikke Sony's problem, så derfor er det ikke PS3's eller Sony's skyld. Så deraf kan vi vidst godt blive enige om, at PS3 ikke sutter. :)

  • Jeg synes at det er svært at vælge hvad man skal have..


    Er der et sted man kan sammenligne sådan 100% hvad hardware der sidder i en X360 og en PS3?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo