ungeren ryttes

  • Så lige de små film inde på eb.dk og er mildest talt chokeret over hvordan de unge opfører sig og man skal da heller ikke nævne pressen som ikke gider respektere politiets grænser :rolleyes:


    Det gør mig virkelig gal at se sådan noget. Synes bare de skulle have et lag tæsk.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • HUSK AT TAGE DET ROLIGT OG SNAK ORDENLIGT TIL HINANDEN 



    Som sagt flere gange så har det aldrig været de unges hus. De har ingen rettigheder til at være der hvis kommunen siger de ikke må eller sælger det til andre.


    Kort sagt de har ikke ret til at være der og gør noget ulovligt bare ved det.


    At de forventer og kræver retten til det viser imo at de ikke helt har forstået hvordan vores samfund fungere. Det er ulovlig besættelse og jeg tror da egentlig også de fleste af dem ville blive pænt nederen over det hvis vi kom og besatte deres forældres hus.



    En stor del af det vi ser nu foregår jo ikke i selve huset. Det vi primært ser i dag er "demostrationer" disse er ikke anmeldt til politiet og derfor også ulovlige. Nogen af dem som har været anmeldt har politiet efter dansk lov opløst og de bliver dermed også ulovlige.


    Det giver egentlig ret til at anholde de folk der er i området.


    Hvis folk begynder at smide ting efter politiet er der endnu mere grund til at få dem anholdt det er jo vold mod tjenestemand i funktion og også at sætte deres liv til fare.


    Barrikader og ødelæggelse er civil ulydighed hvilket også er gadeuorden og altså heller ikke lovligt.



    Vi har nogle klare regler i Danmark og dem der ikke overholder dem har egentlig et problem.



    Mit største problem med hele den her situation er at jeg skal være med til at betale prisen for alt det her bøvl.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    Bare i orden ;) Men tror jeg dropper ud af "diskussionen" Ved at tage overhånd..


    Ja, en moderator kunne godt lige komme og løfte pegefingeren ;)


    EDIT: Det gjorde WHAT så :rules: :clap:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

  • Er jeg den eneste der er ved at være træt af at få hovedet fløjet af, af de forpu***** helikoptere? :D

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • synes det er helt i orden at de rydder huset.


    Der er forskel på at EJE noget og have BRUGSRETTEN til det.


    Kommunen har ejet huset - men lånt det ud til ungdomshuset.
    Nu har kommunen solgt det (godt nok til en kontroversiel "fadergruppen")
    men sådan er det. Lov følge eller land fly.....


    har ikke meget til overs for stenkastende unge med brosten/jernrør mv.
    har set billeder af alt det "kasteskyts" de havde samlet sammen
    Absurd - kunne ende i døde betjente hvis de have haft tid til at bruge
    disse ting.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager


  • Næsten rigtigt :-)


    Kommunen har ikke solgt det til Faderhuset, Hum A/S under stiftelse har købt bygningen hvor de så har solgt alle aktier til Faderhuset, men det er detailjer :clap:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Det var godt nok på tide de fik gjort det!
    De unge som forsvarer at de har ret til ungdomshuset eller et andet tilsvarende (gratis) er da lige til at lukke op og sk*** i..
    De har ikke forstået hvor meget der er blevet gjort for at hjælpe dem, men bare sagt "Amen vi vil have det gratis og det skal være luksus"...
    Det kan jeg tænde helt af på det der... Komplet idioti..

  • Jeg synes det er fedt, yderligere synes jeg politiet skal have lov til at bruge våben mere .. Der er ikke det store tab blandt naive xxx ..


    Og ja, jeg kalder dem naive - hvor dumme er de? - De tror selv på at de får deres hus tilbage?

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg synes det er fedt, yderligere synes jeg politiet skal have lov til at bruge våben mere .. Der er ikke det store tab blandt naive xxx ..


    Og ja, jeg kalder dem naive - hvor dumme er de? - De tror selv på at de får deres hus tilbage?


    Har en idé om at halvdelen af blå og grøn stue er fraværende i børnehaven imorgen :))

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • jeg fatter ikke de tåber der kaster flasker og brosten - jeg tror simpelthen de er så u-udviklede i hjernen at de ikke fatter alvoren og faren ved at kaste brosten efter et andet menneske - de er sindsyge - ingen tvivl...


    at de samme menneske også tror at de har førsteret til ejendomme i københavn er ingen overraskelse. de bor i et velfungerende demokrati - men skider utaknemligt direkte på det...


    de er umodne tåber

  • Da jeg så klippet med personen der blev kørt ned, kunne jeg kun sidde og små-grine.. Det gav mig den giniale ide til et lovforslag, om at det skulle være lovligt for politiet at køre optøjer ned. Så kan mindre en halvdelen af politiets folk spares væk jo..
    En bil slår jo trods alt lidt hårdere en en mand.


    Synes det langt ude at mine skattepenge skal gå til at politiet skal holde styr på en flok forkælede unger, som bliver sure over ikke at få hvad de pejer på.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Synes det langt ude at mine skattepenge skal gå til at politiet skal holde styr på en flok forkælede unger, som bliver sure over ikke at få hvad de pejer på.


    den følelse sidder jeg også med - de er børn hele bundtet... hørte lige at der var blevet kastet med tilspidsede metalspyd her tidligere idag - dog kun efter politi-kassevognene - men det er da stadigt for langt ude - pshycopater!


    skal måske lige tilf
    je at metalspydende brød igennem bilernes ruder - så det var ikke småting

  • Quote

    Originally posted by xenon


    den følelse sidder jeg også med - de er børn hele bundtet... hørte lige at der var blevet kastet med tilspidsede metalspyd her tidligere idag - dog kun efter politi-kassevognene - men det er da stadigt for langt ude - pshycopater!


    skal måske lige tilf
    je at metalspydende brød igennem bilernes ruder - så det var ikke småting


    Amen det er forfærdeligt. Læs lige det her så http://ekstrabladet.dk/112/article276333.ece Håber politiet smider så meget tåregas derind at de idioter må kravle i blinde ud derfra :pokey: Tror de det her er borgerkrig i Palæstina eller hva foregår der i hovederne på dem ? En i nærhed en af de 'demonstranter' som evt har en paintballpistol :P

  • Jeg får en mere og mere negativ holdning over for "brugerne af ungdomshuset".

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Jeg vil sige, jeg støtter ikke op om at blive siddende i noget man ikke ejer.


    Men jeg er rimelig passiv i denne situation, jeg støtter ikke ungeren på nogen måde, og synes det er fint det politiet gør.


    Om det er politivold eller ej, kan jeg ikke sige da jeg ikke er der.



    Jeg vil sige, det jeg har tænkt mest på i løbet af dagen er sku Raller, men godt at der ikke er sket dig noget mate, men pas nu på for satan. Jeg vil så nødigt have du kommer på hospitalet eller det der er værre, pga de helt rabiate personer der har spyd osv.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Nu er der to bål lige nede foran min ejendom - har virkelig lyst til at gribe battet og give dem hvad ellers kun Dolph kan....


    Har lige nået at knipse lidt billeder som jeg smider op senere...


    Det tragiske er næsten at det ikke virker til at være de typiske ungdomshusbruger der lave ballade her...


    EDIT: Jeg giver øl til dem som giver mig hånd med at prygle dem...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

    Rettet en gang, sidst af The_Dude ().