Tweak laver Fejl = Lukker alle vinduer ned

Originally posted by Weidemann
    Nu bruger jeg ikke selv IE7 men FF.. Og jeg har aldrig haft problemer med at komme på Tweak.

Så det er nok nærmere efter hvor meget folk har stoppet malware i deres systemer.

Det tvivler jeg på.

En flash komponent begyndte også at crashe Safari på min mac. Sidder nu hjemme ved mine forældre på deres maskine, den ryger også periodisk ned på tweak (IE6). Igen noget flash halløj.

Der er ikke særlig meget malware til mac, ja nærmest intet.

Originally posted by Carlsen
    Det tvivler jeg på.

En flash komponent begyndte også at crashe Safari på min mac. Sidder nu hjemme ved mine forældre på deres maskine, den ryger også periodisk ned på tweak (IE6). Igen noget flash halløj.

Der er ikke særlig meget malware til mac, ja nærmest intet.

Nej det er sandt. Det jo klart, med den måde OS X er lavet på. Men det skal ikke debatteres her.

Men så må man jo bare sørge for at have den nyeste version..

Det kan umuligt være Martin's problem. Opdatér Flash og stop whine. :finger:

• Okay, så det er en flash update der mangler og er årsag til problemet?

Jeg prøver heller ikke at tørre problemet af på Martin. SOm han selv har nævnt i tråden har mange andre sites lignende problemer. Skal bare have fundet ud af hvad der går galt.

• NP ;) .... Havde selv samme problem, og lige prøvet og installere Flash 9, så nu må vi se om det virker.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Originally posted by Carlsen

Okay, så det er en flash update der mangler og er årsag til problemet?

Jeg prøver heller ikke at tørre problemet af på Martin. SOm han selv har nævnt i tråden har mange andre sites lignende problemer. Skal bare have fundet ud af hvad der går galt.

Det er der nogen der siger i hvert fald. :)

Men jeg har ikke haft noget problem med Tweak eller nogen andre sider der bruger Flash, det spiller bare. :)

Nej nej, det siger jeg skam heller ikke Carlsen, men det er der andre der gør. ;)

...ved at sige, at det KUN er Tweak den er galt med og at de KUN har problemer med Tweak.

Men så forstår jeg bare ikke, hvorfor det ikke er alle der oplever problemer med Tweak. ;)

• Jeg aner ikke hvad det er det gør det. Vil heller ikke tørre noget af på nogen. MEN fakta er at jeg kun har oplevede dette på tweak. Om dette er et tilfælde aner jeg ikke.

• Oplevede det også KUN på tweak, og vil mene jeg holder min spand ren efter alle kunsten regler. Og efter at have opdateret Flash har der ingen problemer været.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Har her til aften kørt med IE uden tilføjelsesprogrammer, og den har ikke lavet fejl en eneste gang..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Har ikke lige læst hele tråden men det kommer nok fra reklamerne...

Jeg bruger adblock og det vil jeg blive ved med og har ikke oplevet nogen problemer overhoved.

(Jeg fjerner reklamer udelukkende kun fordi at det ikke er til at holde ud, jeg vil hellere støtte tweak med et beløb)

• oplever det også her... Troede dog det var min egen computer som var skyld i det..

- MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3

Originally posted by Zpike
    oplever det også her... Troede dog det var min egen computer som var skyld i det..

Det er det sådan set også - det er på de enkelte pc'er fejlen ligger.

Står også cirka 20 gange tidligere i denne tråd, der står også hvad problemet skyldes. ;)