Tweak laver Fejl = Lukker alle vinduer ned

• Jeg har oplevet det samme, og tænk, her låner man godvilligt sin pc ud til sin søn, og han oplever det samme,, SIGER han noget til sin far.. NO NO NO, nej han griner lidt i skæget og lukker ned.. Sjovt nok har jeg ikke samme problem på arbejdet.

Tidliger på tråden:
    "Lyder lidt som samme problem jeg og den gamle har..
    Opdagede først det problem på hans computer da jeg lånte den.."
    Den må koste en kold.. :drink:

Originally posted by GiZzZa

Hvordan tør du? :razz:

Og hvad skal det betyde ?
    Har aldrig haft problemer med Avant, så kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle
    bruge noget andet.

Jeg kan ikke li' firefox og IE.
    Så derfor bruger jeg Avant.

Den har de ting jeg skal bruge. Så kan virkelig ikke se hvorfor
    jeg ikke skulle turde bruge den.
    Men det regner jeg da med du har et forslag på........

Originally posted by Bagekartoffel
    Jeg har oplevet det samme, og tænk, her låner man godvilligt sin pc ud til sin søn, og han oplever det samme,, SIGER han noget til sin far.. NO NO NO, nej han griner lidt i skæget og lukker ned.. Sjovt nok har jeg ikke samme problem på arbejdet.

Tidliger på tråden:
    "Lyder lidt som samme problem jeg og den gamle har..
    Opdagede først det problem på hans computer da jeg lånte den.."
    Den må koste en kold.. :drink:

Tænkte du nok selv ville opdage det en dag, og da jeg ikke havde løsningen på stående fod, var det bedre at tie tænkte jeg :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Lidt utroligt, at der skal komme de sædvanlige tåbelige indlæg om, at man skal bruge FF før tingene virker.
    Jeg har overhovedet ikke haft nogle af de fejl, som beskrevet her i tråden.
    Alting kører flot og fint med IE7. Som det altid har gjort !! :9xo

Kan heller ikke forstå, hvad den platte bemærkning om Avant skulle til for !
    Folk bruger det de synes er bedst for dem selv.
    Desværre virker det bare ikke, som om FF-folket har respekt for andre end dem selv. :rolleyes:

Men det bliver nok ikke anderledes, med disse ubruglige indlæg. Det er desværre nok det, som man må lære at leve med. :roller:

• Det var nu bare gas, Når jeg høre avant så siger det :idea: :idea: :idea:

Mere fordi deres antivirus er uduelig. egen erfaring og masser andres læst rundt omkring.

Få nu slappet de muskler af mester. Ingen grund til at gå i panik. Mit indlæg var bare ment ironisk. Du skriver jo en hel roman ud fra 3 ord. ;)
    og ang. ff så er der ikke problemer med tweak.dk mht til crash. Så er der måske andre ting som er bedre med IE og omvendt.

Originally posted by GiZzZa
    . . . . .
    Få nu slappet de muskler af mester. Ingen grund til at gå i panik. Mit indlæg var bare ment ironisk. Du skriver jo en hel roman ud fra 3 ord. ;)
    og ang. ff så er der ikke problemer med tweak.dk mht til crash. Så er der måske andre ting som er bedre med IE og omvendt.

Udover, at jeg er helt afslappet "knægt" ! Så bestemmer du ikke hvordan og hvorledes jeg skal opføre mig. Det ligger helt fast !!!
    Desuden har jeg aldrig hørt om, at Avant har et antivirus program. Ka' du ik' li' gi' et link til det ?

Edit: En hel roman er vist ikke kun på 2 linjer. :ohmy:

Originally posted by Bentzin

Udover, at jeg er helt afslappet "knægt" ! Så bestemmer du ikke hvordan og hvorledes jeg skal opføre mig. Det ligger helt fast !!!
    Desuden har jeg aldrig hørt om, at Avant har et antivirus program. Ka' du ik' li' gi' et link til det ?

Ser ud som om jeg har forvekslet avant med avast "gamle" ;)

• Ahh slap lige af.. Tit er det folk med IE der har problemer, og så er det, at jeg i hvert fald, bare siger at der altså ikke er nogen problemer med FireFox.. :)

• på min vista maskine fucker firefox totalt med alt der har med flash at gørem så jeg er lidt tvunget til at bruge IE7 på den (indsæt grædende smily her)

anyways... jeg har ikke oplevet problemer med tweak dk i IE 7, firefox og opera

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Her er link til flash player:
    http://www.adobe.com/products/flashplayer/

Jeg tror ikke at de folk, der bruger Internet Explorer har prøvet at lave en hjemmeside med CSS. IE er ganske enkelt elendig til at tolke CSS dokumenter, der overholder W3C standarden. Ved ikke hvilken standard M$ kører efter, men det er da utroligt at man altid skal lave et ekstra stylesheet med alle mulige tweaks specielt henvendt til microsofts junk-browser, for at siden bare ser nogenlunde ud med IE.

Jeg forstår ikke hvorfor man nægter at bruge FF? Brugerfladen er stort set den samme, og så synes jeg det er mere stabilt. Sikkerhedsmæssigt tror jeg det er henad det samme. Folk finder i hvert fald huller i begge browsere.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    Her er link til flash player:
    http://www.adobe.com/products/flashplayer/

Jeg tror ikke at de folk, der bruger Internet Explorer har prøvet at lave en hjemmeside med CSS. IE er ganske enkelt elendig til at tolke CSS dokumenter, der overholder W3C standarden. Ved ikke hvilken standard M$ kører efter, men det er da utroligt at man altid skal lave et ekstra stylesheet med alle mulige tweaks specielt henvendt til microsofts junk-browser, for at siden bare ser nogenlunde ud med IE.

Jeg forstår ikke hvorfor man nægter at bruge FF? Brugerfladen er stort set den samme, og så synes jeg det er mere stabilt. Sikkerhedsmæssigt tror jeg det er henad det samme. Folk finder i hvert fald huller i begge browsere.

Det skal jo også være en udfordring at lave en hjemmeside ;)

• Uhh det her er da vildt irreterne... den gør det hele tiden nu syntes jeg.. vær andet indlæg eller noget gør den der :(

nogle der ved om den gør det i IE7 ??

jeg har opdatert alt det der folk snakker om :)

jeg vil virkelig Nødig til at skifte til FF... syntes den er så langsom og alle sider køre ikke lige godt i dem

Originally posted by xecuter
    jeg kører med IE7 og den gør det ca hvert 10 minut sådan noget fuck rent ud sagt den skriver at det er noget med flash 9 bx men jeg har både af installeret og installeret igen og intet hjælper og mærkeligt nok er det kun her på tweak den gør det ikke nogen som helst andre steder så det må da skyldes noget fra tweak

ja, jeg har gjort det samme, har dog bare IE6... og også kun her.. lidt træls :(

Maaaaartin please lav det hehe

Originally posted by xt0m
    Har I google toolbar lagt ind?

Ellers prøv at køre IE uden udvidelser, "iexplore.exe -extoff"

nej, har ikke noget at det toolbar :)

hvad skal vi prøver at køre siger du?
    En fil der er på PC'en eller noget vi skal hente eller noget? iexplore.exe -extoff