Ja, så kom dagen...

• Hvad tænker I umiddelbart når I læser topic? :) At jeg stopper med WoW? :P

For sagen er lige omvendt. Har besluttet mig for at starte med WoW igen. Vil gerne prøve draenei og eventuelt hive min 60 warrior ind i Outlands.

Siden jeg sidst spillede (november) har jeg været vidt omkring. Har prøvet LOTRO Beta, hvilket ikke sagde mig noget (desværre, da jeg er kæmpe Tolkien fan) og så har jeg været meget fordybet i det nye Vanguard. Havde store forventninger til Vanguard, ikke mindst personligt, da jeg var overbevist om, at dette ville være den helt store satsning og at jeg ville spillet dette spil MEGET. Men efter en skæbnessvanger bytur kom jeg hjem og pludselig var lysten og motivationen HELT væk. Det er mig ubegribeligt hvad der er sket, men har simpelthen slet ikke lyst til dét mere, og kan kun se de dårlige sider af spillet.

Så nu er jeg på vej tilbage til WoW. Har stadig venner og bekendte der spiller det.

Må være ærlig. Det føles som at "komme hjem".

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Har også prøvet begge spil, syntes ikke der var noget specielt sjovt ved dem, så er også begyndt med wow igen :D

• LOTRO fangede mig aldrig. Der var på det tidspunkt ikke nogen god stemning og følelse i spillet.

Vanguard trætter mig, da 70% kræver man spiller i gruppe. Det dur bare ikke, hvis man gerne vil spille casual. Så skal man jo have mulighed for at spille solo i sit helt eget tempo.

WoW er desuden dét spil jeg har spillet med stortset ingen bugs (ikke nogen der skriger ihf.) og så god performance (1680x1050 *rrr* )

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Quote fra en af mine guildies da vores shaman classleader besluttede at stoppe: "U never stop with Wow, u just need a break from time to time". Det passede. En dag efter et par måneder kom han sku igen :D

Men yea, velkomme hjem! :cheers:

• Kom ind til mig berle.. det var fanmer tider dengang i Tweaked :9xo

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Hehe ja Abetis, det var gode stunder.

Jeg starter på Ravencrest som ally.

Originally posted by Berleburg
    Hehe ja Abetis, det var gode stunder.

Jeg starter på Ravencrest som ally.

:9xo

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Jeg "stoppede" også på et tidspunkt, jeg var ellers havnet i et rigtig nice guild, men jeg havde bare ikke lyst til mere farming, lyst til at skulle game fra 1900 3-4dage om ugen uden at have lyst. Og så var det jo sommer og jeg blev student ;) Så jeg stoppede. Da jeg 1 måned senere kom hjem fra kroatien, var det første jeg gjorde at starte igen :D

Velkomme hjem :cheers:

• Wow.. det ligner virkelig at i er opslugt i det spil.
    "Velkommen hjem" Sorry, men hvad er det for noget fis at skrive?.. Kan da godt huske da jeg spillede spillet, at man var meget optaget af det og sådan.. Men det der virker absurd. Kan da godt være at han føler at det er som at vende hjem, men alligevel...

Originally posted by Lemon
    Wow.. det ligner virkelig at i er opslugt i det spil.
    "Velkommen hjem" Sorry, men hvad er det for noget fis at skrive?.. Kan da godt huske da jeg spillede spillet, at man var meget optaget af det og sådan.. Men det der virker absurd. Kan da godt være at han føler at det er som at vende hjem, men alligevel...

tror du misser "joken" i snakken her ;)

Gå nu op i det - helt ærligt.

Det var da et fladt indlæg.