Hvad det var da kun NÆSTEN en flaske Ga-Jol til mig selv? og så lige 5 slots
.......... så meget kan jeg da huske?
Mahthias
Hvad det var da kun NÆSTEN en flaske Ga-Jol til mig selv? og så lige 5 slots
.......... så meget kan jeg da huske?
Mahthias
Det var da godt for dig:P
Eller var det?
Kan i ikke tage jeres off-topic i pm eller ligende ?
Jeg vil gerne lige påminde visse brugere om at denne tråd ikke omhandler øl og ga-jol shots.
Så den slags OT bedes i holde et andet sted, mail, msn, chat... I don't care. Bare ikke her.
QuoteOriginally posted by Dumpen
Kan i ikke tage jeres off-topic i pm eller ligende ?
Så vidt jeg ved hedder det her forum "Off-Topic"
QuoteOriginally posted by Shiver
Så vidt jeg ved hedder det her forum "Off-Topic"
Nu hedder tråden jo "siddet fast i sneen" så der holder man sig selvfølgelig indenfor dette topic
Forummet hedder off-topic så man kan oprette emner som ikke har noget med det de andre fora beskæftiger sig med at gøre
Shahid said it.
Fordi forummet hedder off-topic betyder det jo ikke at man må snakke om alt mellem himmel og jord i de tråde der bliver oprettet her.
jeg undskylder
men her på Ærø stadig ingen sne men en masse frost så markerne er helt hvid
smider lige et billede op
Mahthias
Lige pt. drypper det i det nordjyske, så jeg forventer snart at det bliver totalt ufremkommeligt udenfor inden for den næste times tid.
Isen har ramt os...
QuoteOriginally posted by Slammand
Lige pt. drypper det i det nordjyske, så jeg forventer snart at det bliver totalt ufremkommeligt udenfor inden for den næste times tid.
Isen har ramt os...
Det regner nu ja, og fryser, det er spejlblankt udenfor
Isslag! Alt ligner glas lige for tiden her
QuoteOriginally posted by FlexQ
Det regner nu ja, og fryser, det er spejlblankt udenfor
Der har været mere eller minde isslag her siden nat / morges. Det lød hvertfald ikke som almindelig regn det der faldt i nat.
På en måde ja, det var dog ikke i bil.
Jeg var UTROLIG stiv og besluttede mig for at gå 4kilometer af en landevej for at komme hjem UDEN strøm på mobilen.
Jeg var så fuld, at jeg gravede mig en iglo på halvvejen og lå der en halv times tid. Godt gået, Stefan
Til de sidste 500-700 meter kom der dog en snerydder og samlede mig op Men alt i alt en meget kold aften, og jeg sidder med the og sokker lige nu.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by axasion
Jeg var UTROLIG stiv og besluttede mig for at gå 4kilometer af en landevej for at komme hjem UDEN strøm på mobilen.
Jeg var så fuld, at jeg gravede mig en iglo på halvvejen og lå der en halv times tid. Godt gået, Stefan
Til de sidste 500-700 meter kom der dog en snerydder og samlede mig op
Men alt i alt en meget kold aften, og jeg sidder med the og sokker lige nu.
LOL, way to go!!
Haha det lyder sgu griner
HAHA!
Jaja, bare grin af den dumme græker
HAHA jeg kan lige se det for mig. En stiv idiot, der kæmper rundt med store snemasser for til sidst at krybe sammen under det og sove i en halv time
LOL jeg vil nærmere være glad for ikke at være enten frosset ihjel eller blevet most af en sneplov. Det var dog det dummeste jeg har hørt om
Argh, ja, den slemme sne ;D..
Sneede inde på arbejdet onsdag, så jeg tog over til min chef efter arbejde. Der delte vi 4 6-packs og så et par film..
Næste dag var vejret ikke bedre, så jeg sov der en nat til.. Fredag kunne jeg så heller ikke kom hjem, så jeg tog over til "the boss" (ham som ejer firmaet) også delte vi 12 ½ liter øl og 2 flasker vin inden vi gik amok med SingStars