Siddet fast i sneen?

• Dejlig uge.

Jeg har fri 5dage i træk

Jeg vil nu hellere have været på arbejde, der sker lidt mere end bare foran compen.

Men fuck hvor er jeg egenligt glad for jeg fik handlet storkøb ind. Jeg skal ikke ud i snevejret og fryse:D

• haha! Det er faneme voldeligt her på sjælland :D. Vågner kl 7. en halv time senere end jeg plejer. Går i bad og får tøj på.. min far som vågner en halvanden time før jeg står op er stadig hjemme fordi han ikke kan komme ud af vores indkørsel.

men lige da jeg får tøj på får jeg af vide af radioen af CPHwest (min skole) har aflyst undervisning. Det resultere i at jeg går ind og sover til kl 11. Det er bare dejligt! har aldrig nogensinde i mit liv haft snefri før EVER! Endelig kan Danmark hamle op med ordentlig sne :D.

Skal dog på arbejde kl 16.00 og skubbe vogne.. lol. Det bliver lidt småslemt. Men hva faen, jeg slipper for 9 timers skole :D. Så jeg er glad!

• stadig ingen sne på lille Ærø ;(

i går var jeg udde og kigge, og så troede jeg det var sne men så var det min lillebrors halvfede kat (like garfield) der bare lå der! og den er hvid og grå

men ja ingen sne på Ærø men jeg har vinterferie så jeg skal ikke i skole! :cheers: :finger:

-tun

• Nu er det officielt. Busserne hos Nordjyllandstrafikselskab er aflyst resten af dagen... Lader ikke til at jeg kan komme på arbejde så.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• Min ene underviser aflyste undervisningen i dag og satser på at gennemføre den i morgen, og så må vi jo så se hvad det bliver til. Hvad min 2. underviser har gjort aner jeg ikke, for jeg turde ikke tage chancen og satse på at Arriva ville køre, og det er svært at tjekke trafikinfo hjemmefra, når deres hjemmeside er gået ned.

Har dog ikke siddet fast i sneen i en bil siden en veninde og jeg gjorde det for et par år siden. Vi så så hjælpeløse ud, at der kom en masse stærke mænd og hjalp os fri :D

Har dog ikke siddet fast i sneen i en bil siden en veninde og jeg gjorde det for et par år siden. Vi så så hjælpeløse ud, at der kom en masse stærke mænd og hjalp os fri

Ja vi mænd er ridderligheden selv i tider som disse :D

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Jeg skulle ud og lave noget reportage med Falck i Slagelse i går fra klokken 7 allerede. Så jeg blev nødt til at sove på stationen (tv-, ikke tog- ;)), stå op 4.45 og drøne til Slagelse.

Men der er ingen sne. Heller ikke to timer efter klokken 9. Så jeg måtte køre til Holbæk og kom først med en Uniman (deres store bjergningskøretøjer) klokken lidt i tolv.

18.45 var jeg færdig og kørte fra Vordingborg mod København i en VJ-bil (dem vi bruger når vi er ude og lave reportage). På motorvejen var der efterhånden RELATIVT meget sne og lige pludselig ramte jeg ind i en mindre drive med 70km/t og røg ud i rabatten. Bilen bankede en enkelt gang ind i autoværnet, men takket være nyligt opdatering af glatføreteknik og ESP i bilen slap jeg afsted med et knækket håndtag og nogle ridser i dørene.

Det tager normalt en god time at komme hjem men i går tog det næsten 3 TIMER!

• Jeg kører med post, men der var ingen post at omdele i dag (Nordsjælland), for den nåede aldrig frem til vores distributionscenter. Og selvom den var kommet frem, er jeg ikke sikker på, at den var blevet omdelt på min rute. Den er tillrettelagt sådan, at den kørers på knallert, men flere at de veje, jeg kører på, har givetvis været ufremkommelige pga. sne.

Fedt nok med en tidlig fyraften, var hjemme kl 10:15 igen :) Men, men.....
    så er der dobbelt post i morgen - plus ekstra reklamer og sikkert frygtelig mange småpakker (kaldet "klodser") :boxed. Og der skulle komme mere sne og blæst i løbet fredag morgen/formiddag 8o Well, hvis vejene er umulige at komme frem på, så må de lære det....så er der heller ikke post i morgen

Athlon 64 3800+
    ASUS A8V deluxe
    1536MB ram
    Powercolor X1950 Pro (AGP)
    Audigy 2
    SONY 19" Multiscan G420
    WinXP Home SP2

Rettet 2 gange, sidst af Dalgas ().

Originally posted by Dalgas
    Jeg kører med post, men der var ingen post at omdele i dag (Nordsjælland), for den nåede aldrig frem til vores distributionscenter. Og selvom den var kommet frem, er jeg ikke sikker på, at den var blevet omdelt på min rute. Den er tillrettelagt sådan, at den kørers på knallert, men flere at de veje, jeg kører på, har givetvis været ufremkommelige pga. sne.

Fedt nok med en tidlig fyraften, var hjemme kl 10:15 igen :) Men, men.....
    så er der dobbelt post i morgen - plus ekstra reklamer og sikkert frygtelig mange småpakker (kaldet "klodser") :boxed. Og der skulle komme mere sne og blæst i løbet fredag morgen/formiddag 8o Well, hvis vejene er umulige at komme frem på, så må de lære det....så er der heller ikke post i morgen.

Men tredobbelt post til dig i overmorgen.

Men nu vi er ved det, så synes jeg det er SÅ latterligt at hele Danmarks infrastruktur bliver lammet, når der kommer sne.

Vi har prøvet det en milliard gange før. Vi ved præcis, hvad der kommer til at ske. Hvilke udfordringer og problemer, vi kommer til at stå over for. Og for at bruge en kliché: VI HAR VÆRET PÅ MÅNEN, men vi kan fandme ikke finde ud af at holde togene kørende, vejene farbare og få posten ud, når vi får mere end 3 cm sne. Det fatter jeg simpelthen ikke!

• I starten var jeg nedern over alt den her sne, men nu er jeg satme glad for det... I går havde vi ikke en skid at lave på jobbet = fri 4 timer tidligere... i dag havde vi heller ikke noget, så gik bare og spiste, og tog en enkelt kunde hvert kvarter eller sådan noget... :)

• jeg er ikke sneet inde og da den anden tråd blev lukket vil jeg poste de billeder fra den anden om hvad jeg laver
    MEN hvad laver i?

jeg er i gang med at prøve det HW jeg har liggende for jeg vil sælge ud her er lidt billeder

det bundkort virker desværre ikke?

billede 1: er ved at tjekke bundkort

[Blocked Image: http://img510.imageshack.us/img510/7958/test001ff7.jpg]

billede 2: er også i gang med at tjekke bundkort
    [Blocked Image: http://img293.imageshack.us/img293/5741/test002gt0.jpg]

billede 3: min nye kontorstol jeg fik gratis i dag!

[Blocked Image: http://img338.imageshack.us/img338/195/test003mh1.jpg]

og fedt min strømforsyning er lige brændt af ;( ;( ;( ;( ;( ;(

EDIT: den jeg testede med!

EDIT2: den var ligesom en røgmaskine men nogle der kan fortælle omden er brændt af 100 % den begyndte at ryge og sige shshhshshhshshhshshshsshhshhshshhs

-Mathias

Originally posted by Shooqer

Snedriven udenfor mit vindue er 80cm høj 8o

Min har nu nået en højde på gode 3m 8o Kan træde ud på den fra mit vindue på 2sal.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9