Jeg syntes lige jeg ville poste dette screen! For jeg syntes det er ret så kewl!
[Blocked Image: http://img54.imageshack.us/img54/4171/dlspeedshgopenwx2.jpg]
Mvh Mads
Jeg syntes lige jeg ville poste dette screen! For jeg syntes det er ret så kewl!
[Blocked Image: http://img54.imageshack.us/img54/4171/dlspeedshgopenwx2.jpg]
Mvh Mads
Hm okey ? - Skal jeg tage et billede af næste gang jeg er ude hos en kunde for at etablere en gigabit-linie ? - Nu når det er noget du tænder på ? LOL
OMG
Men I har vel også 1 gigabit ude hos jer
Ja jeg har fået mange udløsninger af det indtil nu da Ihvertifald lugter jeg og mine underbukser (som selv kan gå) rigtigt meget
Ved godt denne tråd er mærkeligt og ubrugelig, men syntes det ser meget godt ud
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Sensation
Ja jeg har fået mange udløsninger af det indtil nu daIhvertifald lugter jeg og mine underbukser (som selv kan gå) rigtigt meget
Mvh Mads
Ej det fremkaldte sgu lige bræk-fornemmelser. Det var da en klam ting at sige. Føj.
QuoteOriginally posted by Berleburg
Ej det fremkaldte sgu lige bræk-fornemmelser. Det var da en klam ting at sige. Føj.
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Berleburg
Du er da os så sart!
Tror det er fordi jeg lige har fået morgenmad. Så var det ikke lige det mest behagelige billede at få i hovedet.
Ahr hvem der havde fiber!
er det der ikke " kun" 100mbit ?
eller er det mig der ikke kan regne?
Jo den kører ca. 100mbit der.
QuoteOriginally posted by MvK
Jo den kører ca. 100mbit der.
er omregningen ikke kun en faktor 8? og ikke 10?
QuoteOriginally posted by FlexQ
er omregningen ikke kun en faktor 8? og ikke 10?
Jo man omregner med 8.
Mvh Mads
Ja okay den kører ca. 80mbit der...
hehe vi er nogle der sidder på sådan en linie til daglig
Thomas
Sidder med en 40/40Mmbit og det er helt fint men den skulle snart blive lidt hurtigere.
Axel hvad er det for en forbindelse du har, K-net?
QuoteOriginally posted by Stubkier
Sidder med en 40/40Mmbit og det er helt fintmen den skulle snart blive lidt hurtigere.
Kan se du bor på Amager, hvilket net tilbyder 40/40, og er det bolig foreningen der skal gå med?
QuoteOriginally posted by Sensation
Ja jeg har fået mange udløsninger af det indtil nu daIhvertifald lugter jeg og mine underbukser (som selv kan gå) rigtigt meget
Mvh Mads
Du er så lækker... Nam nam... Gem de underbukser til mandag næste uge... så skal vi nok have det sjovt
QuoteOriginally posted by Stubkier
Sidder med en 40/40Mmbit og det er helt fintmen den skulle snart blive lidt hurtigere.
Ja det er K-net
QuoteOriginally posted by Psykozen
er det der ikke " kun" 100mbit ?
eller er det mig der ikke kan regne?
Nu skal du så også tænke på at henter med den hastighed til trods for at der er små 2000 computere på den inet forbindelse....