• Quote

    Originally posted by argargar
    stadigvæk ingen argumenter:P men fair.


    orker, og kan ikke argumentere efter jeg er stoppet for rimelig lang tid siden ;) men ja, har altid været MT eller OT, så hvis det bliver taget fra mig, så gider jeg da ikke mere :P det var jo det fede ved at være warrior imo, men det er jo smag og behag :)


    Bare min mening, og hvis andre er uenige, så fair nok, men kan vi ikke blive enige om at warriors var tænkt som punch bags i et raid, som skulle tage de fleste tæv fra bosser etc? men blizzard har det jo med at ændre på tingene :T

  • Jeg har ikke spillet sammen med druids i størrer raids, kun i fem-mands-groups, og må sku sige jeg vil hellere have en druid som tank (jeg er warlock), da de laver en del mere hate, hvilket betyder jeg kan lukke mere dmg ud. :)


    Lidt offtopic, men hva'.


    Ang. hvilken klasse du skal vælge, vil jeg sige det samme som allerede er blevet sagt, prøv dig lidt frem inden du bestemmer dig. Men pas på du ikke sidder fast med 4-5 lvl ~30 istedet for 1 lvl 70, da spillet (efter min mening) først starter ved max lvl, resten er bare en slags træning. :)

  • Quote

    Originally posted by Deef
    Jeg har ikke spillet sammen med druids i størrer raids, kun i fem-mands-groups, og må sku sige jeg vil hellere have en druid som tank (jeg er warlock), da de laver en del mere hate, hvilket betyder jeg kan lukke mere dmg ud. :)


    Lidt offtopic, men hva'.


    Ang. hvilken klasse du skal vælge, vil jeg sige det samme som allerede er blevet sagt, prøv dig lidt frem inden du bestemmer dig. Men pas på du ikke sidder fast med 4-5 lvl ~30 istedet for 1 lvl 70, da spillet (efter min mening) først starter ved max lvl, resten er bare en slags træning. :)


    Yes.. fra 1 til 70, handler bare om at lære sin class at kende, og udforske :)


    Men prøv dig frem, synes nu selv en paladin er en fantastisk class, de kan lidt af hvert :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Nu vil jeg først sige at jeg er en af dem som "deef" omtaler når han siger,


    "Men pas på du ikke sidder fast med 4-5 lvl ~30 istedet for 1 lvl 70, da spillet (efter min mening) først starter ved max lvl"


    da jeg ikke har nogle max lvl men et have af charcs mellem 30 og 40.


    Men efter hvad jeg har fået ud af de priests jeg har snakket med, er deres klare farvorit en prot specced warrior til at tanke, og når det kommer til stykket er det jo priests som skal holde liv i gutten...

  • Quote

    Originally posted by Vorsaa


    Hehe fornuftigt... går du arms, fury eller prot med ham ?



    Har ikke valgt noget specielt endnu.... Bare lidt på må og få.



    Hvilke fordele/ulemper er der da?

  • Quote

    Originally posted by Freakshow
    Warrior er en hardcore class, som er rygradden på et raid, og som altid er needed i instances. :hb: Tag warrior, du vil ikke fortryde det!



    Der er bare lige det problem at det er røvkedeligt? En af grundene til at WoW nu ikke er blandt spillene på min computer..

  • Quote

    Originally posted by Lemon



    Der er bare lige det problem at det er røvkedeligt? En af grundene til at WoW nu ikke er blandt spillene på min computer..


    Nå okay, så du spiller altså ikke WoW fordi der var warriors, det kan godt være du syntes de er kedelige, men du bliver jo ikke tvunget til at spille warrior :T Så hvad er problemet? :P

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    Nå okay, så du spiller altså ikke WoW fordi der var warriors, det kan godt være du syntes de er kedelige, men du bliver jo ikke tvunget til at spille warrior :T Så hvad er problemet? :P


    Jeg havde sgu da ikke tålmodighed til at spille en ny char op i lvl 60.. :P

  • Shield Block... Shield block


    Den skubber Crit ud af tablet.. Med den på kan du ikke crittes/crushes.



    På nogle Encounters er druids bedre. Første boss i Gruuls lair er et godt eksempel.. Warriors kan sagtens tanke ham. Men han kan finde på at skyde 2 slag af (1 white 1 yellow) på under 1 sekund. Og lige gyldigt om du lige har poppet shield block vil den oneshotte en warrior som gearingen ser ud pt. En druid derimod har som sagt mere armor, og hp, og kan derfor tanke igennem det, men derfor er der stadig stress på healingen der, da en druid kommer til at ligge meget lavt.


    På nogle områder er druids bedre. Men tror mig, hvis en warrior ved hvad han laver outtanker han en druid på alle andre encounter end dem der give spike damage.

  • Quote

    Originally posted by Lemon



    Der er bare lige det problem at det er røvkedeligt? En af grundene til at WoW nu ikke er blandt spillene på min computer..


    det er de så ikke længere...en well specced pala er ofte mere bevendt, da han kan bruges i flere roller på samme tid.....og er nemmere at lvl op...warriors er det værste man kan være, når man skal lvl op....har du ikke en speciel grund til at være warrior så præv en hunter eller warlock evt...de er nemmere at starte med....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    det er de så ikke længere...en well specced pala er ofte mere bevendt, da han kan bruges i flere roller på samme tid.....og er nemmere at lvl op...warriors er det værste man kan være, når man skal lvl op....har du ikke en speciel grund til at være warrior så præv en hunter eller warlock evt...de er nemmere at starte med....


    Tænker du på at de ikke kan heale sig selv? fordi det er noget bullshit, siden der er noget der hedder 1st aid. ;)

  • men hvem har sagt det skal være nemt at lvl op? :P Jeg syntes netop det er fedest at være warrior da der er mere udfordring i det :finger:


    Jeg valgte warrior lige da spillet udkom, og mine irl venner jeg spillede med var henholdsvis shaman og druid, og jeg nåede altså 60 før dem, selvom vi spillede ca lige meget :ph34r: :)


    Plate priests gå hjem og vug, det er ikke hardcore at have plate og kunne heale, og buffe sig selv plus at man kan være uddødelig i et stykke tid :evil:


    Og til Sandman - Helt korrekt, der er jeg med dig der :cheers:

  • [Search enabled]
    /Argumenter
    No result found.
    [Search Disabled]



    Enhver class kan smadre enhver class.. det er noget der hedder skills som gør forskellen..


    du gør en pala mere overpowered end en pala virkelig er... Rogues kan gouge, flygte og stealth, hvilket giver dem control over kampe.. warlocks kan fear i et godt stykke tid + seduce som også giver dem tid til at flygte eller bandage u name it... mages kan polymorphe, druids kan shapeshifte og løbe væk, shaman har earthbind og ghostwolf(dog ikke så effektivt imo.). Priest har fear... paladins har stund.


    Gå hjem og vug prectar:)




  • Du lægger meget vægt på at løbe væk hele tiden. lyder ikke som om du owner med nogle af klasserne overhovedet ;)

  • he he Kan høre at der er mange forskellige meninger omkring dette.


    Hvilken jo kun er posetivt. Det ville jeg være super kedeligt hvis vi alle var ens. Er dog blevet meget glad for min warrior. Og jeg har jo lang vej endnu. Er kun level 18. Ser frem til mange timer med WOW. :rules: