melodi grand prix 2007 godt?

  • hvad sys du/i om MGP de sidste par år

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Jeg stemte "Ser ikke mgp", da det simpelthen ikke interessere mig mere.

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    Helt enig :evil:


    Nu er en del af det sjove, ihvertfald efter min mening, at musiken er ringe. Desværre er MGP blevet meget bedre end det var førhen og egenlig vil jeg helst se noget Birthe Kjær end Stig Rossen. Jeg stemte ringe da jeg syntes sjovet var elendigt og fint samt sangene alt for gode.

  • Har ikke set så meget af det andet en det har kørt i baggrunden i det lokale jeg har været i. Har dog hørt alt musikken og det er sgu ikke noget at råbe hurrah for.


    Det danske har været helt af helvede til men sidste års vinder af det internationale var genial og sagde måske også lidt om at det går ned af bakke med det traditionelle pis de laver.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg så ikke finalen, men jeg så de deltagende numre i de 2 semifinaler.
    Musikken i år synes jeg var lidt bedre end tidligere. Der var et par numre som jeg synes var rimelig gode, og ellers var der de sædvanlige kedelige fyldnumre. Så ganske vist var musikken over gennemsnittet, men kun fordi gennemsnittet har ligget så lavt de sidste mange år.


    Jeg synes også at selve showet er elendigt. Det er ret kedeligt og når de prøver at være sjove lykkedes det ikke rigtigt. Det bliver bare plat og pinligt.


    Det var heller ikke det rigtige nummer der vandt.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det internationale plejer at være ganske sjovt, og lidt en tradition at se det.
    Men synes godt nok det danske bliver ringere og ringere, og generelt bare et forsøg på at få så mange mennesker til at se DR som muligt. Derfor laver man lige to indledende runder og så en finale, hvor man så bare kan høre det hele een gang til, uden der er noget nyt i det.. og den eneste grund til det tager så lang tid, er jo alt det fyld der er i, som jeg gætter på 9/10 er ret ligeglade med.


    Og som nævnt i en anden post, synes jeg sku det er meget cool at det var en drag der vandt

  • MGP, har jeg ikke fulgt siden jeg var 10 - dengang synes jeg det var vildt spændene, men nu her 20 år efter er det bare ikke noget jeg gider bruge min tid på - det siger mig nada.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • det er heller ikke noget som siger mig alt for meget, kan dog være meget hyggeligt at sidde og se det.


    Men i år var jeg dog på arbejde da det blev sendt, så jeg kunne ikke se det, men heller ikke noget som jeg savnede at se.

  • Har aldrig rigtigt været fascineret af dette, men har dog set lidt af dette års MGP.


    Har ikke hørt det vindende nummer, men fandt et par af de deltagende okay.


    Synes dog stadig, at Brøderne Olsens, Smuk som et stjerneskud, er noget af det bedre vi har leveret herhjemme. :9xo

  • Ser det ikke. Kun sangen der vinder og i år var det virkelig den værste sang jeg nogensinde har hørt.


    Pinligt at være dansker!

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Når jeg endelig ser det, bliver jeg også helt pinlig af at være dansker. Musikken er sindsyg dårlig imo.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Nu tror jeg ikke, at MGP er specielt lavet for hverken nørder, nonner, hippier eller headbangers . ;)
    Nok nærmere beregnet til, at nå ud til den store brede masse, som ikke er så nøjeregnende, men bare skal ha' noget ukompliceret, at synge med på. Og så ellers bare hygge sig i gode venners lag.


    Hvilket jo sådan set, er en okay holdning ift. underholdning.


    Ifl. seertallene, så var der ca. 1.5 mill. - der så det i lørdags !
    Nok et rimeligt resultat, hvis konceptet var rettet mod, at komme ud til så mange som muligt.


    Jeg hører til en (el. flere) af de 4 nævnte i 1. linje og zappede lige forbi. Havde hørt nogle enkelte andre af dem fra semi. og så de 2 sidste i finalen: James S. og "hamder hendeder".
    IMO så er DramaQueen en syng-med-melodi tilsat noget show med farver, lys og glimmer - som en hel del mener er okay. - Og dem om det. ;)
    [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/164.gif] [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/party4.gif] [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/peace_4.gif]

  • Jeg havde så slet ikke opfattet der havde være MGP. Så jeg ved intet om sangene var dårlige eller ej :P Men kan da huske fra de andre år at det er noget kattejammer.


    Stemte "ser det ikke"

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2