Hahahaha, hold da kæft hvor skægt!!
Nogen der så har set den endnu?
Vil gerne høre om det er noget jeg skal bruge mine penge på..
Hahahaha, hold da kæft hvor skægt!!
Nogen der så har set den endnu?
Vil gerne høre om det er noget jeg skal bruge mine penge på..
YEEEAAAH :D...
... jeg har også modtaget et eksemplar af den fantastiske film! Ser også frem til rødvin og biografbilletter ;D
QuoteOriginally posted by Dare_Devil
YEEEAAAH :D...
... jeg har også modtaget et eksemplar af den fantastiske film! Ser også frem til rødvin og biografbilletter ;D
.. En papvin og to brugte billetter til Jurassic park
QuoteOriginally posted by Slacker
.. En papvin og to brugte billetter til Jurassic park
Haha !! Polsk hjemmebrygget vodka forklædt som vin .. Den med de brugte billetter var go'. Er jeg den eneste der synes det her efterhånden er til grin
Nu har jeg ikke vundet, men jeg syntes denne tråd er hysterisk sjov , men det er da også dårlig service af EDF.
Hvad koster dog de film folk kan vinde for dem, at købe? 5 kroner :D?
Man ved at der er noget galt, når portoen koster mere end præmien.
QuoteOriginally posted by Falsk
Man ved at der er noget galt, når portoen koster mere end præmien.
Hahaha, post of the day!
Den låner jeg.
Modtog også denne film i dag... det er ... tja... imponerende?
Så landede der også en film her
Fik "The Departed".
QuoteOriginally posted by Carlsen
Fik "The Departed".
Woot? Den er da så meget nyere og bedre
http://imdb.com/title/tt0407887/
Har den selv, og er faktisk ret fed.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by JuiCe
Woot? Den er da så meget nyere og bedre
http://imdb.com/title/tt0407887/
Har den selv, og er faktisk ret fed.
Jeg fik Human Timebomb ligesom jer andre
Fik "The Departed".
Jamen dog. En film med celebs i ... Det var sgu satan ...
Nå, men der er en playmate (April 85) med i min film ... Det må sgu da være det eneste lyspunkt indtil videre ... Tror dog ikke jeg gider se filmen alligevel.
PS. Nogen der har fået deres papvin ?
Fik "The Departed".
he he havde ellers været nice men den kommer jo desværre først på DVD den 10/4
QuoteDisplay MoreOriginally posted by GrillRotten
Jamen dog. En film med celebs i ... Det var sgu satan ...
Nå, men der er en playmate (April 85) med i min film ... Det må sgu da være det eneste lyspunkt indtil videre
... Tror dog ikke jeg gider se filmen alligevel.
PS. Nogen der har fået deres papvin ?
Jeg vil godt betale porto for den
LOL human time bomb er den ikke 10 år gammel eller sådan noget???
Goddag dette er Michael fra EDF.
Jeg kan forstå at der lang om længe er kommet nogle film frem.
Vi har efter 3 dvd firmaer fundet 1 som kunne send dem ud.
Dog kan jeg forstå på Martin at det flim til lave priser. Dette er ikke det som vi har bedt om.
Derfor vil vi givr besked om at vi skal havde 10 mere til en højere pris og dem vil Martin lave en nye lodtrækning om.
Vin / bio vil blive sendt fra EDF selv onsdag / torsdag denne uge. Det er god vin og det blive gavekort på 70 til biocity.
Alle som vandt 1 år web abo må meget gerne i løbet af feb/marts bestille det eller email mig på edf@edf.dk om de venter med at bruge det.
Ps ked den lang tid men denne gang kommer film 1 uge efter de nye vindere er fundet
Hilsen
EDF
Michael Jensen
QuoteDisplay MoreOriginally posted by EDF
Dog kan jeg forstå på Martin at det flim til lave priser. Dette er ikke det som vi har bedt om.
Derfor vil vi givr besked om at vi skal havde 10 mere til en højere pris og dem vil Martin lave en nye lodtrækning om.
Vin / bio vil blive sendt fra EDF selv onsdag / torsdag denne uge. Det er god vin og det blive gavekort på 70 til biocity.
Alle som vandt 1 år web abo må meget gerne i løbet af feb/marts bestille det eller email mig på edf@edf.dk om de venter med at bruge det.
Ps ked den lang tid men denne gang kommer film 1 uge efter de nye vindere er fundet
Hilsen
EDF
Michael Jensen
helt ærligt, som folk herinde er blevet behandlet af jeres forma, og den sidste konkurrence, så skal i nok ikke regne med den helt store deltagelse i den næste fra nogen.
flexQ
han lover jo stort og højt at han vil sende dem ugen efter!
men rolig nu giv ham en chance og så kan vi jo se om det holder denne gang,
så giv dog manden en chance han gør vel hvad han kan
Mathias
QuoteDisplay MoreOriginally posted by EDF
Hilsen
EDF
Michael Jensen
Hvorfor skal der laves en ny konkurrence? Hvorfor ikke give de retmæssige vindere den bedre præmie i lover - det ville da være mest fair, eftersom de jo har vundet.
QuoteOriginally posted by Happy^
Hvorfor skal der laves en ny konkurrence? Hvorfor ikke give de retmæssige vindere den bedre præmie i lover - det ville da være mest fair, eftersom de jo har vundet.
nej nej nej Happy
Nu har de jo haft det kæmpe bøvl med at få deres discount dvd's, nu er det nogen nye's tur til at komme igennem denne kødkværn af besværligheder *G*