Mountain Dew

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Det er en ganske glimrende sodavand, så det er da absolut en glædelig nyhed! Havde hellere set Urge, men Mountain Dew er absolut velkommen :9xo


    Hvis Urge smager bedre end Mountain Dew tror jeg at jeg bliver ret skuffet over Mountain Dew :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Psychoras


    Hvis Urge smager bedre end Mountain Dew tror jeg at jeg bliver ret skuffet over Mountain Dew :rolleyes:


    Det jo så en smagssag... :) Har ikke selv smagt Urge.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Det jo så en smagssag... :) Har ikke selv smagt Urge.


    Ja selvfølgelig. Jeg kan godt huske dengang Urge kom til landet.. jeg husker den mest som en sprite-klon :/

  • Til orientering er der omkring 6-7 7-11 i århus.. Men nu ved jeg da hvad jeg skal have til mine 3 donuts og fransk hotdog hverdag :D


    Har faktisk slet ikke opdaget at Dew var kommet på hylden.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH
    Kun i 7-11? Nitte!


    Tror sq ikke der er sådan en butik i hele Sønderjylland... :rolleyes:


    HUUUUUUUULK..
    Mountain Dew er yndlings!!!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Psychoras


    Ja selvfølgelig. Jeg kan godt huske dengang Urge kom til landet.. jeg husker den mest som en sprite-klon :/


    Sprite-klon? :boxed:
    Det smager da sletter ikke ens. Nærmest ret.. Forskelligt. De kom jo også begge ud af Coca-Cola herhjemme.
    MD er ret overvurderet imo, hvis det alt sammen smager som det de sælger i Ungarn. Jeg mener seriøst at ejg ikke tror ejg ville kunne sige konsistent forskel i blindtest mellem md og Harboe sport.

  • SÅ! har jeg drukket min første Mountain Dew!


    Desværre kan jeg ikke give en vurdering af dens smag før min forkølelse er ovre og jeg har fået smagen igen.. Jeg er dælme spændt på hvordan den smager :D

  • Quote

    Originally posted by Psychoras
    SÅ! har jeg drukket min første Mountain Dew!


    Desværre kan jeg ikke give en vurdering af dens smag før min forkølelse er ovre og jeg har fået smagen igen.. Jeg er dælme spændt på hvordan den smager :D


    Haha det godt det der Rasmus :P Har du tænkt på at det var en Mountain Dew der stort set gik til spilde der? :ph34r: :finger:


    Men håber at jeg får smagt en på mandag :P

  • Quote

    Originally posted by Kenny


    Haha det godt det der Rasmus :P Har du tænkt på at det var en Mountain Dew der stort set gik til spilde der? :ph34r: :finger:


    Men håber at jeg får smagt en på mandag :P


    Haha ja, det har jeg faktisk tænkt på.. Men jeg var jo spændt at jeg ikke kunne lade den være selvom jeg godt vidste jeg ikke ville kunne smage noget.. :boxed:

  • Godt man bor 400m fra en..


    Hvornår gælder det fra? Hva koster de?


    Hvis nogle af jer, er godt kendt i Lyngby ved jeg hvor de kan fåes. På Lyngby Hovedgade, næsten lige over for det nye køkkencenter, der ligger en lille kiosk. De har altid 50cl'en hjemme.. Koster en 10'er, så det er yderst rimeligt!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Originally posted by Psychoras


    De kom vist i slutningen af uge 3 og koster 18 kr flasken. (½-liter)


    Det var satme dyrt!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Confirmed..


    Var inde i byen idag, første 7-11 jeg gik ind i var de der.. og der var mange :D


    Købte 3, og de smager sku fint :D


    Men ja, de er dyre, 17,50kr :)


    Billed så i kan se hvordan de ser ud:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-