Tweak's mobiler

  • Jeg har lige købt mig en Sony Ericsson K800i...! Super lækker mobil med en lækker skarp skærm, og et imponerende kamera! (Tager bedre billeder end mit gamle digicam :D)

  • Lige nu har jeg en Nokia 6600.. Men nu kan jeg egentlig ikke se hvad jeg skal bruge det nymorderne halløj til.. ringe og sms'e det er det jeg har brug for? Så hvis min nuværende telefon går helt i stykker, så skal jeg da klart ha en 3310, den er da for nice!


    Og med den retning teknologien har nu, har vi da snart alverdens ting i ens telefon, MP3-afspiller, kamera, lommelygte, øl-oplukker, lommekniv osv. så vil ens dag jo gå fuldstændig i stå hvis du står ude på lars tyndskids mark og der så ikke er mere batteri på lortet, så har du jo ingenting? fordi alle tingene er pakket ned i en lille ting der kører på strøm.. pff

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    Og med den retning teknologien har nu, har vi da snart alverdens ting i ens telefon, MP3-afspiller, kamera, lommelygte, øl-oplukker, lommekniv osv. så vil ens dag jo gå fuldstændig i stå hvis du står ude på lars tyndskids mark og der så ikke er mere batteri på lortet, så har du jo ingenting? fordi alle tingene er pakket ned i en lille ting der kører på strøm.. pff


    Ah pjat .... Lommekniven og øl-oplukkeren kræver vel ikke strøm :razz:


    Med lidt MacGyver-snilde, så er der bygget en hytte 20 min efter og SÅ er der fest :hb:


    Ud over det, så kan man jo oplade sin dims. Fandme en smart ting at kunne :9xo - Med minimal planlægning, så løber man jo ikke tør for strøm hvis det er meget vigtigt at der skal være strøm på den dims man står med i hånden.

  • Quote

    Ah pjat.... Lommekniven og øl-oplukkeren kræver vel ikke strøm :razz


    Hvis det er Nokia der har lavet lortet, skal det nok gå galt.


    Quote

    Ud over det, så kan man jo oplade sin dims. Fandme en smart ting at kunne :9xo - Med minimal planlægning, så løber man jo ikke tør for strøm hvis det er meget vigtigt at der skal være strøm på den dims man står med i hånden.


    Tvivler på, hvis vi tager ud fra mit eksempel, at Lars Tyndskid har stået på sin mark og tænkt: "Hov da. Tænk hvis der var en gut der stod her og manglede strøm til sin telefon? Jeg tror sørme da lige at jeg trækker en forlængerledning!"

  • Quote

    Originally posted by nano
    Har INGEN, og har ALDRIG haft en :D:D:D
    Og ja man kan sagtens leve ude, og ja det er noget jeg selv har valgt.


    Selvfølgelig kan man sagtens leve uden. Man kan også sagtens leve uden fjernsyn, computer, ovn, køleskab, kunst og en bunke andre ting, men det er jo dimser som skal gøre vores liv lidt sjovere og/eller nemmere.


    Hvis man kigger i hjemmet på hvad man egentlig virkelig har brug for og hvad man godt kan undvære og stadig overleve, så ville det blive pokkers tomt.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • N70

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • N90 her.. Har været meget glad for den, til trods for størrelsen..


    Men går dog og overvejer at skifte.


    Har haft tankerne på N93, men så faldt jeg lige over de der Qtek.. Kan se der er nogen her inde som har den, så nogen må ha lidt viden på det område..
    At jeg skal gi 4K for en mobil generer mig ikke, hvis den vel og mærket er pengene værd.


    Så nogen der kan sige mig om en Qtek er en god mobil, om deres teknologi er med, og først og fremmest.. Er de lette at sms'e på??
    Der ryger små hundrede afsted om dagen, så lige dét, gider jeg ikke at ha "problemer" med.
    Synes denne ser ganske nydelig ud:
    http://www.mobilpriser.dk/inde…bonnement=-2&product=2031


    Eller skulle man vente på N95, og rive sit garn af når man ser prisen??


    Og hvad med lyden i skidtet? Elsker at ligge mobilen i hjørnet af et rum med musik på, hvis jeg skal gå og male..


    Og hvordan er de billeder de tager?? Gode? dårlige??
    Kan de sammenlignes med dette f.eks.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet 2 gange, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Originally posted by tunfisk


    hvorfor dog vente den er jo lige her


    Ja, den er der, men ikke på lager, og prisen er de ikke sikre på.
    Den kan ligge og svinge lidt op og ned når den kommer til Danmark. De 6K er bare et gæt fra butikkens side.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg har haft en SPV E200, Qtek 8080, Qtek 9100 og nu en Qtek 9310 hvis vi kun tæller Smartphones med i de år jeg har haft telefoner. Har dog også haft diverse Ericsson, Sony-Ericsson, Nokia og en enkelt Samsung. Men syntes altid de var bagud, man var alt for lukket med hensyn til havde der kunne ligges på dem eller hvordan man kunne konfigurer dem.


    Men som du kan se, så har jeg brugt en del Smartphons. Og de er HELT med fremme, og når du så ligefrem spørger om deres teknologi er med fremme, så svarer jeg: Det er de andre der er bagud ;)
    Jeg skriver ikke mange beskeder om dagen, men kan siger når man først skal skrive en, så går det som en leg. Der er SLET ingen kvaler der.
    Og vil hvis du har mod på at leger lidt med den, så er der uanet muligheder.


    Jeg har f.eks. lagt følgende ind på min (Har et 2 GB kort i):
    DivX, Xvid og MPG-4 afspiller
    VNC Client så jeg kan styre min pc via Wifi. (Både grafisk og via console)
    Quake
    Doom
    Duke Nukem 3D
    Opera Webbrowser


    Plus jeg kører pt. med Vista RC2. Og der er Windows Mobiles jo selvfølge 100% compatible med hensyn til hurtig sync osv.


    Har dog ikke brugt deres PDA versioner da jeg mener de er for store, plus at den valgt processer i S200 er for lille i forhold til at det er en PDA.


    Men kan KLART anbefale deres Smartphone serie.


    Lige for tiden går jeg og overvejer om jeg skal skifte min 9310 ud med en HTC MTeoR.


    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Nu har jeg haft N70 i en uges tid, og må indrømme jeg synes det er en lækker telefon, dejlig bruger venlig..


    Er dog et par minus'er ved den, synes den er forholdsvis langsom til at gå ind og ud af menuerne, også cam "klappen" sidder lidt for løst, man kan godt få taget et par lommeulds billeder, da cam'et tænder når klappen bliver slået ned :P


    Udover det er det en lækker mobil, synes jeg :cheers: