hvilken WOW server spiller i på ?

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Magtheridon - Horde
    Vi har rigtig mange fede guilds og meget nemt at pvpe. Der kommer først langsom joining på bg midt om natten ved 2-3 tiden. Der er aldrig queue for at komme ind på serveren. Så har vi Nihilum guildet :P det første guild som dræbte Kel'Thuzad (sidste boss i spillet)


    Også har i taget Sunday Union også! ;(

  • Spiller på Sylvanas. Aldrig kø for at komme ind, aldrig mere en højst 3-5 min for at komme i BG's (for det meste under 1 min).


    Det eneste er bare at Kalimdor har med at crashe... :(


  • ja bennito er en klam sæk! ødelagde et godt zg run med og sige at han havde "købt" et loot fra en anden der viste sig at overhoved ikke havde gået med til det!!


    så må du jo også kende Muffey the Molten Core whore. var med i vores mc guild run Én gang efter han blev kicked fordi han ikke kunne spille sin class ordentligt og var en luder i raids!


    BTW - tror faktisk jeg har spillet med dig freakshow - jeg har en shaman der hedder Igg.


    men ellers er Tarren Mill en fantastisk server, mange gode mennesker at snakke med.


    EDIT! sry mit grimme sprog! men det kunne ikke gøres bedre =)



    EDIT EDIT! har en mage og warrior på Laughing Skull, begge lvl 60^^
    en lock på Twisting nether, 36 tror jeg, så min shaman på Tarren Mill også lvl 60 og en lille sød kvinde tauren hunter på samme server på lvl 26 =)
    samt jeg har en 45 "nelf" druid på Ravencrest.
    har dog også haft en rogue på sunstrider (lvl 60) men efter som hun blev bugged kunne jeg lige så godt slette hende, kunne ikke chatte med andre og kunne ikke bevæge mig >_<

    Igg - 60 Tauren Shaman - PVP specced @ Sunstrider


    Hildegard - 60 Undead Rogue - Dagger Specced @ Sunstrider

    Rettet en gang, sidst af zeno^^ ().

  • Quote

    Originally posted by zeno^^
    [quote]Originally posted by Freakshow



    har dog også haft en rogue på sunstrider (lvl 60) men efter som hun blev bugged kunne jeg lige så godt slette hende, kunne ikke chatte med andre og kunne ikke bevæge mig >_<


    Bed en GM om at genoprette din char hvis hun da er slettet.. og bed dem fixe dine bugs. Burde virke

  • Quote

    Originally posted by Jacorik


    Bed en GM om at genoprette din char hvis hun da er slettet.. og bed dem fixe dine bugs. Burde virke


    tror du virkelig man kan det? jeg tvivler altså lidt

    Igg - 60 Tauren Shaman - PVP specced @ Sunstrider


    Hildegard - 60 Undead Rogue - Dagger Specced @ Sunstrider

  • En af mine guildies fik hendes char tilbage efter 3 måneder. Hun fik dog kun charen på den lvl den var da den blev slettet. Alt dens guld og item fik hun ikke tilbage. Men det er jo heller ikke værst, for det tager da 10 dage at få en char op på 60 igen.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Ravencrest her


    +
    mange danskere (hvis man selvfølgelig gider sådan noget)


    -
    en fandens ventetid på battlegrounds :evil:


    Samme her, er du horde eller alliance?

  • Quote

    Originally posted by zeno^^


    tror du virkelig man kan det? jeg tvivler altså lidt


    Du kan nemt få en slettet char tilbage. Hun er bare naked når du får hende, altså uden noget gear.

  • Quote

    Originally posted by Izaka
    Tvivler på hvad? En GM kan ALT inden for WoW, og også lidt til.
    Det er skam muligt at få en slettet char tilbage ;)


    men de må næsten intet...så de er næsten ubrugelige.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • spiller selv på tarren mill. Er alli og med i pt en af de enste guild der stadig raider naxx :P

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Originally posted by SimonSKAT


    horde eller alliance ? er lige migrated der til som horde


    Horde :) Jeg er tauren warrior level 42 atm.


    Du ka bare whisper til BruteBlade in-game :)

  • Quote

    Originally posted by Claes


    Horde :) Jeg er tauren warrior level 42 atm.


    Du ka bare whisper til BruteBlade in-game :)


    pudsigt, er lige blevet lvl 42 UD warlock (:
    jamen det skal jeg da gøre

  • Quote

    Originally posted by SimonSKAT


    pudsigt, er lige blevet lvl 42 UD warlock (:
    jamen det skal jeg da gøre


    Hva er dit ingame navn? Så ku jeg os whisper dig ;)


    level 43½ nu.

  • Jeg spiller på Dentarg og er i guildet "Danish Screwballs". Jeg synes Dentarg er en super server, ikke mindst fordi den altid er online og aldrig crasher ned. Hvis den skal opdateres er det alligevel sjældent og meget sent. Desuden har jeg også overvejet at lave en char på Vasjh, men ikke noget mere irriterende end at starte med 0 g! :$


    Hygge.!

  • :boxed:


    Gør ikke noget ;), hvis folk vidste hvor stort et røvhul han er, så ville de forstå hvorfor.
    Angående Muffey, så har en vist skiftet realm, efter han ninja'ede domo's chest i et MC run. (bare rolig, han fik sin straf. Mig (Dakaar), Kimusaki, Lartius og Sawart summonede ham til Gurubashi arena og blev ved med at dræbe det klamme svin, indtil jeg gik med på at tage en 1 on 1 med ham.
    Han brugte alverdens powerups, men så ligger det jo sådan at warriors har en ablility der hedder "recklessness". Den var han vidst ikke for glad for.


    Mener også jeg har spillet med en der hedder "Igg"


    Tarren Mill længe leve!


    EDIT: Har også været i et ZG med ham. Jeg fatter ikke hvorfor han ikke bare farmer penge i stedet for at ødelægge andres runs for at loote nogle freaking blå items som han alligevel ikke kan brge til en skid, og så derefter sælge dem.


    Har også et link et eller andet sted, som beviser at Bennito lavede et plot for at ødelægge mit gamle guild. Nu er det altså bare sådan at jeg ikke kan huske hvad siden hed.