Indlæg af BET^ZeNo

    Det lyder som en fantastisk guild i fået lavet og mest imponerende af er den kun består af Danskere^^


    jeg spiller jo desværre ikke Alliance men en gang skal jo være den første =)
    Har prøvet op til flere gange at starte en alliance char men har kommet meget længere end lvl 30 :pokey: hvilket er ganske begrænset efter som min Account er snart 4 år gammel - det kunne da være man skulle tage sig sammen og få banket en Alli char op.
    Starter nok endnu en warrior da det den class jeg har spillet allermest, dog rogue i vanilla wow - opgav den ret hurtigt efter jeg blev lvl 70 med ham. Kunne ikke tage mig sammen til og samle nyt gear igen efter at have fået 6/8 t2.. render stadig rundt med bf chest i lvl 70 :$


    Men hvis i er interesseret i en yders dedikeret spiller der kender de fleste classes ud og ind er jeg klar til og lave en Alliance char


    Quote

    Du skal have en stabil internet forbindelse og en computer købt efter år 2000. Folk med en computer fra da Bubber's Badekar var populær burde skifte den ud.


    lol :D



    - ShieldMaiden

    Ved godt du er imod protection men min warrior er protection og det har jeg stort set altid været - har prøvet en masse forskellige prot speccs men mit nuværende er über.. her er armory link så du kan se hvad/hvem/hvor jeg er^^
    Protection er og bliver det mest effektive specc - kan sagtens nakke 8-10mobs af gangen og næsten uden downtime ville jeg kunne gøre det samme ganske kort tid efter igen.. effektiv grinding = PROTECTION
    Det skal så lige siges at det er ikke det værd og starte ud med men så snart du kan få Shockwave er du good to go


    ShieldMaiden

    hmm.. jeg har fået en del gear efterhånden =)
    tier 7 chest/shoulder/handsker
    emblem tanking shield
    red sword of courage


    ja og så failede vi noget hårdt ved OS 10man - 15attempts med 1 drage oppe - attempt 16 nakkede vi først Vesperon og fik Sartherion ned på første forsøg -.-'



    UPDATE: fik Inexorable Sabatons, Sand-Worn Band og Heritage i vored 25man naxx igår^^


    prot warrior fra Untameable @ Hellfire

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Har du sat drivers til Winamp?
    - Fordi ofte er standard til Media Player, så prøv lige i Microsoft Media Player om det virker :$


    hmm.. mystisk, det virker heller ikke i WMP... hvad f***** kan der være galt >_<


    ja det er det gamle af dem med blå baggrunds lys - genstart havde ikke nogen virkning

    hey hey ^^


    Jeg står med et problem som bare ikke kan løses, det er mit G15 gaming keyboard jeg snakker om.
    Volume, previous/next track, start og stop knapperne virker ikke, selve displayet virker fint og uden problemer. Det var bare en dag jeg startede dyret op de ikke virkede.
    Så det ville være kanon nice hvis der er nogen der har foreslag til hvad der kunne være galt


    har prøvet følgende:

    • Geninstalleret drivers
    • Kontrolleret og opdateret med nyeste patches
    • Set om der var nogen form for hjælp på Logitech's hjemmeside


    - ShieldMaiden


    Rettelse: dual wield for hunters er lvl 20, det er rogue's der kan dualwield i lvl 10!

    haha.. nice i fik muffey ned med nakken!
    BTW - har fået min rogue igen^^ dog nøgen men har grindet lidt sm og sådan for at få nogle penge så jeg kan købe noget bedre gear lol!


    ellers så gælder man sig jo som et lille barn der venter på og få julegaver juleaften til TBC!

    Quote

    Originally posted by Renegade
    Hej alle..


    Ville lige h?re hvilke proffessioner giver mest guld? har selv skinning i 300, og tailoring i 250...


    har en 53 Warlock..


    af egen erfaring vil jeg mene alchemist og herbalism er den bedste måde at få penge på, du kan tjene gode penge ved og sælge blomster samt du kan tjene lige så vel gode penge på og sælge pots!


    ja bennito er en klam sæk! ødelagde et godt zg run med og sige at han havde "købt" et loot fra en anden der viste sig at overhoved ikke havde gået med til det!!


    så må du jo også kende Muffey the Molten Core whore. var med i vores mc guild run Én gang efter han blev kicked fordi han ikke kunne spille sin class ordentligt og var en luder i raids!


    BTW - tror faktisk jeg har spillet med dig freakshow - jeg har en shaman der hedder Igg.


    men ellers er Tarren Mill en fantastisk server, mange gode mennesker at snakke med.


    EDIT! sry mit grimme sprog! men det kunne ikke gøres bedre =)



    EDIT EDIT! har en mage og warrior på Laughing Skull, begge lvl 60^^
    en lock på Twisting nether, 36 tror jeg, så min shaman på Tarren Mill også lvl 60 og en lille sød kvinde tauren hunter på samme server på lvl 26 =)
    samt jeg har en 45 "nelf" druid på Ravencrest.
    har dog også haft en rogue på sunstrider (lvl 60) men efter som hun blev bugged kunne jeg lige så godt slette hende, kunne ikke chatte med andre og kunne ikke bevæge mig >_<

    Quote

    Originally posted by ^Genzo^
    hehe jeg lagger sgu aldrig, få jer en ordentlig forbindelse :razz:


    lol.. jeg har da en 22megabit forbindelse og jeg havde det vildeste lag igår på sunstrider.. mellem 600 og 10000ms