Vis jeres skriveborde..:D

Originally posted by KarGa
    Bare mig eller burde tråden ikke enten ligge i Foto & Grafik eller Casemodding? Det der med at bruge Off topic bare fordi der er flere der ser tråden er da for langt ude :crazyeyes:

Eller en der er på forkant med sin viden om at det her hverken er for at se folks evne til at tage billeder, eller for at se hvad folk har lavet ved deres kabinet?

Tråden handler kun om hvordan hele dit arrangement af bras omkring skrivebordet ser ud ;)

• Bevares :) jeg morer mig ganske over hvordan moderatorene håndhæver reglerne hehe

• Nemlig. :9xo
    Det har da vist ikke meget med casemodding eller fotoevner at gøre ! Så den ka' vist ikke ligge bedre end her i OT. Så hold i bare fri Mods. ;)
    Kommer lige med et billede om snart.
    Edit: Here it is -> [Blocked Image: http://img523.imageshack.us/img523/861/img412711xp4.th.jpg]

Det bli'r snart skiftet ud !
    Har et hæve sænke bord stående til udpakning og samling + mit nye Antec P180 kabinet med nyt C2D-system i. Og så skal der også males om snart. ;)

Originally posted by Bentzin
    Edit: Here it is -> [Blocked Image: http://img523.imageshack.us/img523/861/img412711xp4.th.jpg]

Det bli'r snart skiftet ud !
    Har et hæve sænke bord stående til udpakning og samling + mit nye Antec P180 kabinet med nyt C2D-system i. Og så skal der også males om snart. ;)

Tænkte også at det skrivebord måtte fucke din ryg godt op, Bentz! :D
    Hæve/sænke bord ftw! - Ville sgu gerne have et, men pladsen eller pengene er sgu ikke lige til det...

Her er mit setup - som det forhåbentlig kun ser ud et stykke tid endnu! Alle de ledninger, der konsekvent følger med hvis man skal have noget sjov ud af en bærbar, dominerer virkelig bordet - desværre....

Køber snart min første stationære - det bliver så kewl! Skal nok smide et par pics op af mit super setup når det er der...

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

Rettet en gang, sidst af The_Dude ().

• Det er nu ikke så slemt, for stolen er super god. Men det bliver rart, at kunne stå op en gang i mellem og på den måde skifte position og belastning af ryggen. Og rart med noget nyt og mere up to date.

Dit ser ellers nice ud - og ja de ledninger er et mareridt. Jeg gruer for, hvordan jeg skal kunne skjule alle dem, som det gamle har skjult rimelig godt. :rolleyes:

Må få fat i mine knægte, så de kan komme og samle det nye bord. Lidt for tungt til, at jeg kan møve rundt med. Men de har jo travlt - de unge mennesker. ;)

• du kan jo prøve med et bud
    der er også en stor spiderman på den anden side

ps. har lige skiftet til noget med michelin manden på :T

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

Originally posted by Bentzin
    Dit ser ellers nice ud - og ja de ledninger er et mareridt. Jeg gruer for, hvordan jeg skal kunne skjule alle dem, som det gamle har skjult rimelig godt. :rolleyes:

Må få fat i mine knægte, så de kan komme og samle det nye bord. Lidt for tungt til, at jeg kan møve rundt med. Men de har jo travlt - de unge mennesker. ;)

Ja, det har vi jo ;)

Jeg takker! :cheers: - men synes selv det ligner lort for tiden! Har simpelthen for meget tilbehør! Kører endda med 2 eksterne HD'er, da jeg ikke har nok plads på én af dem - pænt frustrerende! Så det bliver lækkert at kunne leve nice and simple!

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

• Hvis jeg ku finde mit, så tog jeg gerne et billede..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Er ved at være på plads i den nye lejlighed og fået sat kontoret på plads.

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

Originally posted by Grus
    Hvis jeg ku finde mit, så tog jeg gerne et billede..

Hehe, kan du så bare ikk tage det der er oven på bordet? eller det der skulle forstille at være dit skrivebord :P

• Her er så mit tilholdssted, fik lige koblet Boxen til Pc-skærmen.
    Det skal dog siges, at stedet sjældent er så skinnende som det er lige nu :))

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet en gang, sidst af chili ().

Originally posted by zizo

du kan jo prøve med et bud
    der er også en stor spiderman på den anden side

ps. har lige skiftet til noget med michelin manden på :T

Det var en joke ;)

Originally posted by GummiMogens

Det var en joke ;)