Et lille macro billede af verdens giftigeste dyr...
Verdens giftigeste dyr..
-
-
Grim frø, flot billede
- men hvem har bildt dig ind at den der er verdens giftigste dyr ?
-
verdens giftigste dyr er da en eller anden gople eller keglesneglen hvis jeg ikke husker helt forkert?
-
lækkert lille billede, det har nogle rigtig fede farver
-
Måske , verdens giftigeste frø ?
Svedigt billede!!
-
pile frøen ER verdens giftigeste dyr, så den er god nok ..
og nice billede -
Det er bevist at Malaria myggen er det giftigeste dyr
det er den der slår flest mennesker ihjel.
Man skulle nok have sagt hvilke dyr der brugte mindst gift til at slå noget ihjel med..
-
Man kan godt overleve malaria... Der er kun 40 % chance for at død hvis man er under 30 år...
Den lille fætter dér på billedet, døder man af...
-
jo jo da.. MEEEN overall dør flest af malariaen
-
Originally posted by Kimiox
Det er bevist at Malaria myggen er det giftigeste dyrdet er den der slår flest mennesker ihjel.
Man skulle nok have sagt hvilke dyr der brugte mindst gift til at slå noget ihjel med..
Giftigeste fortæller noget om konsentrationen, ergo nej til ovenstående.
Det sødeste stof der findes er heller ikke sukker, selvom det er udbredt vel?
-
Hvis billedet er taget i ZOO, så er frøen slet ikke giftig
-
Du kunne da godt lige have sørget for, at malingen ikke var gået i stykker på frøen
Kan dog rigtig godt lide billedet
-
Rigtigt fedt billeder der
-
Lang tid siden jeg har set et så godt billed
Man kan virkelig se teksturen i dens skind og hvor detaljeret frøen er...
-
Er enig med de andre, super godt billede !
-
Gad vide hvad der egentlig ville ske, hvis man lavede stegt frølår ud af den og spiste den sammen en kold bajer..
Mener at det er en havslange af en art (ikke haveslange), som er det giftigste, udfra hvor mange den kan dræbe pr. gram gift.
Men til topic, så er det da et flot billede, men ikke noget sindssygt imo, da det ikke kræver meget at "fange" en indeburret frø, som bare sidder på sin flade
-
Pilefrøen har den kraftigeste gift og kan slå flest ihjel pr. gram gift. Hvis du æder den tror jeg ikke du skal bekymre dig om hvad der sker du er død inden du når at fatte ret meget
Kan godt være den er i bur men det er nok ikke lys der er mest af i sådan en grotte med bure skal du tænke på så nemt vil jeg ikke klade det....
Tak for de forskellige kommentarer
-
Oki u are the wise one
-
Pilefrøen er det giftigste dyr, men ikke det dyr med den stærkeste gift (der er "box jellyfish").
prøv evt at søg på "Poison vs. Venom" - forskellen ligger i hvordan giften bliver overført!
/ask
-
Synes at det er lidt synd at malingen skaller af enkelte steder, ellers flot billede..