Forstærker

• Hej igen :)

Jeg leder efter en forstærker, som er nogen lunde kraftig, som skal kunne køre med et par Jamo d 265. Det er 265 Watts, 4 - 8 Ohm, 3 Vejs bass refleks, 12" Bass der sidder i. Forstærkeren skal ikke være det vildeste bare en super god til en okay pris. I omkring 1500-3000 kr. Hvis der nogen der kender et super fedt sted at købe forstærkere til en fed pris, må i MEGET gerne lige linke heh :)

Hvis i bare har noget andet at tilføre, må i meget gerne ville være fedt. :)
    Vejledning og tips med hvilken og hvordan forstærkeren skal være og hvad der ville være et godt tip at købe må meget gerne skrive heh :)

Mange tak.

• Du kan bruge næsten hvad som helst. da de højtaler har en lav drifteffekt.

En forstærker der smider 100W og har en ok strømforsyning og ladelytter. = vægten .
    Thule audio laver noget fine forstærker til en ok pris. men de koster nok lidt mere end 3K.men der er tit brugte modeller tilsalg.
    http://www.thule-audio.dk/

• Tjaa.. Hvis du vil være sikker på at du har saft og kraft nok, er der jo CV's forstærker til 4.499.. Ved godt det er en del mere, men det er da værd at spare op til.
    Dog er NAD's C352 forstærker en del mere kvalitetsbevidst omkring lyden.. Det lyder bedre, og man får virkelig noget for pengene. Den koster 3.999.

De har også lavet en model mindre til 2.999, hvilket jo er i det område du har søgt efter noget. Den kan også sagtens trække dine højttalere

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Som skrevet før kræver dine højtalere ikk så meget af en forstærker så det kan vel godt være det kan bruges.. Ellers søg efter noget brugt da man tit kan få en rimelig forstærker til meget billige penge og forstærkere bliver heller ikke "slidt" så voldsomt som fx cd-afspillere osv..

Man kan næsten ikk få for stor en forstærker, men vil mene det er lidt "overkill" at gå ud og købe noget vildt dyrt..

Spørg evt. i div Hifi-forums..

Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3

HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

• kan han få den til 450kr som der skrives så køb den endelig.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg kunne ikke få den alligevel pga. nogle fragt problemmer.

Når men jeg er stadig ude efter en forstærker!
    Jeg har fået øje på denne her Pioneer VSX 916-K men ved ikke meget om forstærkere, så jeg ved ikke om det jeg skal gå efter.
    Den ser utrolig kraft fuld ud(tror jeg) og så er der nogle andre ting i som jeg ikke ved noget om.

Hvad syndes i om den? kan den bruges? eller skal jeg stadigvæk gå efter NAD's forstærker?

Mange tak :)

• NAD C325BEE til 2.999,- er en bomstærk lille forstærker.
    Skal man have en der er mere musikalsk, og bedre kontrol på baggrund af NAD PowerDrive, så er C352 et klart valg.
    -du kan jo tage forbi nærmeste Hi-Fi Klub og høre dem?
    -det har man jo ikke købt forstærkeren af, men så ved du hvad du ca kan forvente..