Indlæg af Fine

    Det er en software fejl i HD tach.
    med 2 samsung F1 i raid 0 vil du ligge på ca 160mb/s i starten.


    de 400mb/s passer meget godt med den hastighed controleren kan levere .

    Sæt du det bare sammen , det er idiot sikker .
    Så men mindre du bruger vold så kan du ikke gøre noget forkert.


    Fordi der er en han og hun på samme stik er fordi den kan sidde i mellem en ide HD/DVD .
    så sæt bare alle dem du kan i række, den i bag er vigtig ,men dem i siden køler også bundkortet /chipsettet

    Det kunne du jo bare ha skrevet i dit indlæg ,hvad du sad med .


    Dit problem er sikkert Intel 965GM . Det er noget man bruger i en kontor pc og ikke til og spille på.
    Så du har købt den forkerte slæbebar i mine øjne


    Bios update skal du ha af MM-Vision hvis de har nogen.

    Så er problemet løst . Jeg købte et XFX 4870 mere og satte den i, og ud med det Asus.


    Første boot og den spørger om jeg vil køre crossfire x.


    Så køb ikke et asus 4870 512mb hvis du vil køre CF . Eller hvis du har en og gerne vil køre CF så er det spild af penge og købe et gfx mere.

    Nu har asus været så smart og lave deres ejet print ,så ingen af de andre bios virker på den.


    øv Og man kan vel heller ikke sende den til rma ,med en begrundelse at den ikke kan køre crossfire.
    og hvis man kan, så får man jo en magen til ,og så er man lige langt . :(

    Efter en dag med svag hovedpine . Har jeg slidt google op . og fundet ud af at det er Asus der har lavet noget xxxx igen og sendt et gfx ud ,der ikke er i stand til og køre crossfire.


    Er der nogen har der har et asus EAH4870/HTDI/512M/A som køre crossfire med den.
    Jeg vil gerne ha den bios ,hvis det er muligt .

    Nå jeg vil gå ud og snuppe mig en :drink: og glemme alt om crossfire.
    For jeg vil nemlig :cheers: :dance: og hvis en er irriterende :boxing: men det ender nok med at jeg får en :boxed:e


    Men det kan da være jeg får en god :idea: i morgen.


    Og så måtte jeg lige reset bios for og få billed på skærmen, mens jeg skulle flash det død gfx.
    Og så røg mit raid 0 i vasken :evil: den smed den ene disk i mit raid 0.

    Quote

    Prøv lige først det her lille trick. Afinstaller grafikkort driveren og sluk computeren Tag grafikkort ud i PCI-E port 1 så det kun er det nederste der sidder i Start computeren Vista vil nu detekte det kort der sidder i og du skal derefter installere driveren igen jeg vil anbefale at du prøver med 9,3 driveren det er imo den bedste af dem. Når driveren så er installeret slukker du computeren og sætter det øverste kort i sammen med en crossfire brigde også starter du computeren. Du skulle meget gerne kunne aktivere crossfire nu i CCC



    Det løste ikke nogen problem. Og det er også lidt besværlig når det er vandkølet.


    Det er ved og gi grå hår det her.


    Næste træk bliver nok og flash den asus med XFX bios og håbe på det hjælper.


    Asus vil ikke køre med XFX bios , der er bare sort skærm.
    godt man har et gfx mere i.

    Jo Dine dataer væk. Der er prisen ved og køre raid 0 og en disk fejler.
    Halvdelen af data bliver skrevet på den ene disk og halvdelen på den anden.


    Så du mangler halvdelen af dine data.

    Men det vil ikke.
    Jeg kan ikke se/ slå Crossfire til i CCC, men windows finder begge gfx.
    jeg kan også se dem begge i GPU-Z.


    Det ene kort er en Asus 4870 512mb og det andet er en XFX 4870 512mb og de køre begge med samme clock.


    Jeg har prøvet alt hvad jeg ved. Jeg har køre CF før og aldrig haft problemer ,selv ikke med de gamle x1950xtx kort.


    afinstalleret driver /indstaller igen, kørt med en bro og med 2.
    køre med vista 64 og windows 7 64bit og ingen af dem , kan jeg enable crossfire.
    Så jeg er ved og tro det er noget HW der ikke virker rigtig.


    Men når man tager bro af og køre dem som 2 løse gfx så virker det fint .
    Så begge kort virker .



    Alle fif modtages med kys hånd.