Hvor går du i byen?

  • Det sker ikke så tit, men når det sker hedder det enten barer eller diskoteker - nok mest diskoteker. Jeg bryder mig bare ikke om steder hvor musikken er så høj at man må skrige af sine lungers fulde kraft, bare for at snakke sammen.

  • Må vel være diskuteker her. Det er ihvertfald dem jeg er blevet slebet hen til de sidste par gange.
    Hovedsageligt Spirit of America her i Aalborg

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Druk i øveren over en god jammer, det noget jeg lider!


    Ellers, er det bare hvor der sker noget, byen , privat fester , barér , cafér , ungdomshuset, the rock , piratfeser ( sidste, var feeeed!! ) .. Og ellers bare , bajere , fest og hornmusik! så det fint. Er bare træt af at komme de steder hvor der løber 14-15 årige piger og drenge som har to brikker at rykke rundt på og skaber sig åndsvagt .. pueha .. kan godt være jeg er 17 , men for fanden jeg er træt af det! ..



    Og ting som diskoteker siger mig intet .. ikke efter jeg på "Down Stairs " i Hadsund .. hold da kæft en flok bonderøve der ikke tænkte på andet end at drikke sig stang vissen og slås. Det var ret morsomt at se. Men godt nok også latterligt.

  • Mest diskoteker faktisk. Men jeg bryder mig mest om "barer" hvor der er god musik, stemning og et dansegulv. på et diskotek (i hvert fald det der findes i det hul hvor jeg bor) skal man stå op alle steder da det er enormt svært at finde sidderpladser, og når man endelig har fundet nogle kan man knap bevæge sig, eller snakke sammen pga. enormt høj musik.

  • Begge, men må sq erkende at det er hygge når man er stiv at forsøge sig med f.eks bordfodbold eller kegler @ billiardbord :)


    EDIT: Yderst sjældent jeg fester lørdag.. :|
    Fredagen er dog til højrebenet, torsdagen er jo trodsalt LILLE-fredag :D

  • Går ikke så meget i byen mere.


    Når det endelig skal være plejer vi at være en god håndfuld og så skal der nogle gode shots til, lidt godt at kigge på osv osv - så er det egentlig underordnet om det er bar, disko eller lign.


    Hvis bare stemningen blandt ens kammerater er i top , så skaber man "fest" ligemeget hvad :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Går egentlig ikke rigtigt i by, men har valgt Café, da det ligesom er mit foretrukne valg.


    I herning kan man ikke komme til for skoletasker på diskoterne (Daisy). :razz:


    Vi har da et andet bud end daisy, pebbers findes jo også... ikke at det er en skid bedre :D


    Jeg går ikke så meget i byen men har stemt koncert sted da jeg nok mest går i byen et sådan sted.


    BTW macimuz du kan da bare gå på Fermaten det er bedste Herning har at byde på :) Kashmir var nice her i onsdags :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Hehe, har godt været på Peppers nogle få gange, men synes også det efterhånden er overhældt med skoletasker. Man må vel se i øjnene, at man ikke er Teenager længere.


    Hørte Kashmir omtalt her på arbejde, men folk var vidst ikke så begejstret over dem. Har faktisk aldrig sådan været til en koncert, så måske det skulle prøves. MEN, jeg er ikke stor fan af mange mennesker klemt sammen på et sted (måske grundet lidt klaustofobi).


    Tja, ville nok hellere til en live-koncert med en af mine foretrukne djs fremfor et band. Kunne være sejt at komme til Armin Only eller måske Tiesto in Concert.

  • Quote

    Originally posted by origin


    passer ik ... drikker aldrig :ph34r:


    Nej nu sys jeg også du ska toppe sandra! V drikker aldrig, det ved du godt! Det siger han hver gang han er stiv :D