Fyrværkeri

  • Quote

    Originally posted by Kenny


    Haha, bor i miniprakistan (Gullestrup) så bor ikke heeeelt i Herning :) (noget sir mig at jeg aldrig skulle have sagt hvor jeg boede) :P


    aj du er heldig, jeg gider ikke tag der ud... af flere grunde :$

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    aj du er heldig, jeg gider ikke tag der ud... af flere grunde :$


    Forstår dig godt :rolleyes: Så er det godt man bor i husene og ikk i blokkene, men nok om det ;)

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Garta.dk ;)


    Mel og kaliumnitrat mener jeg, at jeg blandet 1:1, ellers skal sikkert og kaliumnitrat blandet 1 sukker til 2 kno3.


    Lyder sjovt.. Skal man så bare blande det sammen, og så kommer der røg? eller skal der varme til ?


    Samme som de fleste, for 2 år siden brugte jeg ca 3-400 kr på det, sidste år købte jeg 2 raketter, og i år for vi se hvad jeg køber.. måske bare en enkelt raket, who knows.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Kenny


    Forstår dig godt :rolleyes: Så er det godt man bor i husene og ikk i blokkene, men nok om det ;)


    hehe, ved hvad du mener, men ville bare ikke sige det lige ud :P


    Men du har da et godt udsyn ind over herning der ude fra... så du kan da se en del pænt fyrværkeri


  • Yes, men sådan er det ikke, for nogle vil jo gerne smide penge væk (inkl. mig selv for en slat år siden).

  • Jeg har også før brugt formuer på nytåret.. tusinde kroner var i hvert fald hurtig fyret til vejrs.. Forholder mig dog mere roligt til det i år og frem over, da jeg ikke længere har lyst til at bruge penge på det..
    Ellers har jeg haft nogle super flotte og ikke helt lovlige krysaltimum bomberør på en halvanden meter i højden, og en lækker tykkelse, og et par små store kanonslag har man da også haft det morsomt med.. Har dog aldrig lavet hærværk, da jeg mener det er noget svineri, og urespektløst. At slæbe en computer ud på en mark, fyre et kanonslag i, og hoppe over den nærmeste bakke, det humor :crazyeyes:.. Især når man ser hvor lidt der står tilbage..


    -Men som sagt.. Intet til mig i år..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    hehe, ved hvad du mener, men ville bare ikke sige det lige ud :P


    Men du har da et godt udsyn ind over herning der ude fra... så du kan da se en del pænt fyrværkeri


    Ja udsigten fejler ingenting, vi ligger jo på en lille høj så vi kan se ind over det meste af Herning :)
    Men blir fedt, for skal ud til en ven i Tjørring som så har en garage vi fester i :P 20 mennesker i en garage er for fedt :D
    Men vi plejer nu at rykke et andet sted hen senere på aftenen ;)

  • skal bare være stiv, for ca 5 år side købte vi 8000 heksehyl og fyrrede af på en gang med tændvæske o.s.v, der gik sgu ild i vejen, nå men den skød da i et par timer efter den var tændt og der var også godt med røg i gaden

  • Quote

    Originally posted by don purse
    skal bare være stiv, for ca 5 år side købte vi 8000 heksehyl og fyrrede af på en gang med tændvæske o.s.v, der gik sgu ild i vejen, nå men den skød da i et par timer efter den var tændt og der var også godt med røg i gaden


    Ild i vejen? :ph34r:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by Dumpen


    Ild i vejen? :ph34r:


    Vil tro at at tjæren i vejen kan brænde, men så skal det jo os være på vejen og ikke på fliser ;)


  • Kaliumnitrat i sig selv er blot et næringssalt. Ved opvarmning dannes blot N og 3x O. Ilt er ikke skadeligt (alt er skadeligt, blot mængden er stor nok), og nitrogen indånder du konstant (78 % af atmosfæren), og er ikke død af det endnu ;)


    Ved skam godt hvad jeg laver..

  • Tja... Ved ikke hvor meget jeg vil købe i år.. Plejer dog at fyre en del penge af på det ;).. Skal helst have mere end jeg kan bære :P..


    I år tror jeg dog ikke, at jeg vil fyre så mange penge af på det.. ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Hold dig til én af delene, eller start med at brænde krudtet af. Det er ikke værd at blive lemlestet for ;)


    Selvfølgelig! ;)


    Dummere er jeg heller ikke... hvis jeg bliver for stiv inden, så er der altid en anden der er mere ædru.. :)


    Betyder sq ikke så meget for mig at det er mig selv der tænder det, bare der ikke er nogen der kommer til skade. ;)

  • Tjah..


    Stemte det ulovlige.. Det er det jeg synes er mest sjovt..


    Raketter osv siger mig intet, kun braget, hehe..


    Men nu er fyrværkeri ikke det jeg gør så meget i.. Bruger max 300,- på det..

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    der skulle være en der hed, både og... da jeg har begge dele :P


    nogle store rakketer til kl 24, eller bare for at fyre efter vennerne hehe... et på bomberør, også sjovt at skyde efter hinanden hehe...


    og så lige noget til at springe alle busstoppestederne i luften i en radius af gå afstand ( STiv ).. og så ellers..... en FNADEN masse SPRUT fra tyskerlandet :D:D:D:D:D:D


    Svineri