Fyrværkeri

Originally posted by Happy^

Har fundet ud af, at kaliumnitrat og mel faktisk giver en meget hvid og tyk røg, og at det brænder relativt langsomt.

Utrolig god effekt som holder lang tid :D

Lyder satme morsomt... hvor kan man få kaliumnitrat? og hvad er blandingsforholdet? :D:D

• En hel palle ligefrem? :T

• Der var engang hvor jeg brugte i dyre domme på det ulovlige (den slags der gir et stooort brag), for slet ikke at nævne sejlgarnsbomber.. *host* - nu til dags lader jeg legebørnene om det og koncentrerer mig om fyrene/pigerne og mine drinks ;)

• Før i tiden har jeg syntes det var sjovt, men nu er interessen falmet en del. :)

Faktisk ved jeg slet ikke om der bliver noget nytår for mig i år, da jeg skal igang med en skriftlig matematik-eksamen d. 2. januar 2007... :rolleyes: Uanset hvad køber jeg nok intet fyrværkeri i år.

Originally posted by Brition

En hel palle ligefrem? :T

Ja en paller koster lige under 1000 kr.

Det ser for vildt ud når man skyder der af :D

Har dessvære ingen film af det, for sidste gang vi gjorde det havde vi stilt et kamera tæt på et stativ, men det kunne ikke holde til alle stikflammerne, så det døde.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Narj, den tid er ovre for længst. Hellere se på andres fyrværkeri, og tænker på alle de penge de har smidt ud af vinduet.

Har desuden aldrig rigtigt beskæftiget mig med det ulovlige.

• Da jeg var yngre var jeg helt tosset med det. Både det lovlige og det mindre lovlige.. Idag køber jeg kun en motherfucker rakat eller lign - resten bliver brugt på pils og sprit :D

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Jeg må da ærligt indrømme at når pengene er til det, så bruger jeg gerne 1000 kr på et par få raketter, og så skal jeg da gerne have 3 af de helt store kanonslag.
    1 til at starte festen, 1 til ham der holder festen's far, og 1 til klokken 12 :)

• Det er lidt blandet selvfølgelig lovlig og en pakke strygere ved siden af, men intet stort og aldrig meget.
    Det bliver nok ikke til så meget i år alligevel.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• bruger aldrig vildt meget på det.. bor dog ikke mere end et par kilometer fra en af danmarks bedste festfyrværkere, og ham kan man godt få ganske udemærkede rabbatter af... ellers noget af det helt billige krydret med lidt "lyseffekter" fra kemi... blitzpulver... ala "OMG hvem smed en flashbang?!"... eller et par kasser heksehyl med kobbersulfat... giver et syret grønt lys...

så er alt i alt, mere til lys end til brag... det kan alle sgu lave med et heksehyl og en træsko..

Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

Originally posted by Happy^

Garta.dk ;)

Mel og kaliumnitrat mener jeg, at jeg blandet 1:1, ellers skal sikkert og kaliumnitrat blandet 1 sukker til 2 kno3.

Hvaa er kaliimnitrat helt godt at lege med ?

"Ved opvarmning og brand dannes meget giftige nitrøse gasser"

Og Nitrøse gasser skulle være meget ædsende ved indånding i mund og svælg.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• der skulle være en der hed, både og... da jeg har begge dele :P

nogle store rakketer til kl 24, eller bare for at fyre efter vennerne hehe... et på bomberør, også sjovt at skyde efter hinanden hehe...

og så lige noget til at springe alle busstoppestederne i luften i en radius af gå afstand ( STiv ).. og så ellers..... en FNADEN masse SPRUT fra tyskerlandet :D:D:D:D:D:D

Originally posted by Angelus
    der skulle være en der hed, både og... da jeg har begge dele :P

nogle store rakketer til kl 24, eller bare for at fyre efter vennerne hehe... et på bomberør, også sjovt at skyde efter hinanden hehe...

og så lige noget til at springe alle busstoppestederne i luften i en radius af gå afstand ( STiv ).. og så ellers..... en FNADEN masse SPRUT fra tyskerlandet :D:D:D:D:D:D

Fuck man 8o og du bor os i Herning :P

Originally posted by Angelus

hehe... hvor bor du henne.. skal nok kigge forbi :D

Haha, bor i miniprakistan (Gullestrup) så bor ikke heeeelt i Herning :) (noget sir mig at jeg aldrig skulle have sagt hvor jeg boede) :P