Hvordan scorede du din Kæreste?


  • http://www.connery.dk er der 3 artikler om at score kassedamer - MEGA sjov læsning. Skribenten testede det selv.

  • Jeg havde været single i 14 dage efter et 3,5 års forhold, og havde besluttet mig for at nu skulle jeg ihvertfald være ungkarl i mindst 1 år, og så præsenterede et hold venner mig for min nuværende kæreste, så der røg det ungkarleliv :roller: . nu har vi været sammen i 4,5 år :cheers:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • kæreste :boxed: hvad i alverden er det? :|


    Min første kæreste igennem nettet hvor vi diskuterede på lunar - tror jeg, at vi var trætte af at vi ikke kunne komme til beach party i skive. Jeg fik så en billet og drak mig fra sands og samling i 3 dage uden at skrive til hende eller noget.


    Så gik der et par dage, og så spurgte hun om jeg ikke skulle besøge hende... så det måtet jeg så ;)


    de næste igennem en kammerat og til en fest, og ja - lige nu er jeg sammen med en fra kbh. så der er intet forhold, vi dyrker bare sex og savner hinanden x) - hvis man kan sige det?

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    kæreste :boxed: hvad i alverden er det? :|




    ja det er sådan en der råber af dig når du har været foran computeren i mere end 30 min.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Fruitloop




    ja det er sådan en der råber af dig når du har været foran computeren i mere end 30 min.


    hehe, nåh... ja :P ... det er ik mit helt store problem - hvis du læser en post op ;)

  • Gennem venner..


    Blev sat på en blind date af en af mine klassekammerater..


    Jeg skulle så møde hendes veninde til en privat fest..


    Og jaah.. Så gik det jo som det gik..


    Og i torsdags har vi været sammen i 5 år..

  • Haha seneste scoring var på en bytur lader det til.


    Prøvede og komme i kontakt med en rimelig tøs, men hun virkede rimelig "kostbar". Så det blev droppet.


    Hun kender så åbenbart en af mine venner, som hun har spurgt efter mit nr fordi hun syntes jeg var pæn, hun har lig skrevet :P hun siger så hun var sådan fordi hun var stiv, men vi skal være sammen en dag snart.

  • Jeg scorer sku ikke nogen, det skal være omvendt hvis der skal ske noget, jeg er for generet til noget som helst. Og nej øl hjælper ikke, for man bliver jo fuld af det skidt. ;) :P


    Sidste kæreste (laaang tid siden) var til en privatfest for folk der havde snakket sammen over nettet, så det er vel lidt af en blanding mellem de to.

  • Er single lige nu og det har jeg det godt med ;)




    Quote

    Originally posted by FlexQ
    kæreste :boxed: hvad i alverden er det? :|


    Det er en person der er besat af dit dankort.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Det er en person der er besat af dit dankort.


    jeg er glad for jeg ikke har et så ;) ... Og for at jeg ik går ind for fælles økonomi :P

  • Til jellingfestival i år, hvor hun kom hen til mig og spurgte om hun ikke måtte få et kram.. jo self, og da vi mødtes igen aftenen efter ville hun også have mit nummer.. siden har det jo så udviklet sig:) hun er min første "rigtige" kæreste, og jeg håber og tror at det varer ved et pænt stykke tid endnu :)

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Quote

    Originally posted by Jepson
    Til jellingfestival i år, hvor hun kom hen til mig og spurgte om hun ikke måtte få et kram.. jo self, og da vi mødtes igen aftenen efter ville hun også have mit nummer.. siden har det jo så udviklet sig:) hun er min første "rigtige" kæreste, og jeg håber og tror at det varer ved et pænt stykke tid endnu :)


    Haha der har jeg også scoret. Eller blevet scoret. Eller blevet tvunget til at være samen med af kammerat. Blev simpelthen smidt to stykker mennesker ind på et lokum, og kom ikke ud før vi snavede.
    Det endte så med at vi blev kærester senere. Men det var efter 8 måneder ca.


    Har overvejet at prøve at sprittusche mit nummer på armen når jeg har været på arbejde på restauranten og se hvem der skriver eller ringer. tror bare ikke jeg må for min chef :))

  • Hmm.. hvordan scorede jeg min kæreste? :roller:


    Jeg fik hans nummer af en ven da jeg havde kendt ham i nogle år.. Og har altid sys at han var ret sød så det kunne jo være at der var en chance ved at begynde at skrive sammen med ham. Jeg fandt så ud af at han havde en kæreste men han var aalt FOR sød og dejlig og jeg ville lære ham bedre at kende. Jeg begyndte at komme med undskyldninger for at se ham.. Skulle lige pludeselig låne film ved ham hele tiden og vi begyndte at ses. Vi havde det utrolig rart sammen og det gik ikke godt mellem ham og hans daværende kæreste. Og de gik så fra hinanden og vi begyndte at se hinanden endnu mere..


    ........Kunne fortælle meget mere!


    Men scorede ham egentlig ved at låne film ved ham hele tiden :P ..

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Haha der har jeg også scoret. Eller blevet scoret. Eller blevet tvunget til at være samen med af kammerat. Blev simpelthen smidt to stykker mennesker ind på et lokum, og kom ikke ud før vi snavede.
    Det endte så med at vi blev kærester senere. Men det var efter 8 måneder ca.


    Har overvejet at prøve at sprittusche mit nummer på armen når jeg har været på arbejde på restauranten og se hvem der skriver eller ringer. tror bare ikke jeg må for min chef :))


    Lav små flyers og så list dem med under tallerkenen når du afleverer dem :)

  • Single PT, men de sidte 2 blev fundet til fester/vågnede op ved siden af dem uden at kunne huske det halve af det..