Hvordan scorede du din Kæreste?

• Nu da jeg går og er single, ville jeg da lige høre hvordan i andre fik scoret jeres kæreste, hvis i da har sådan en hehe.

-I Byen. = på et diskotek eller ligende

-Gennem venner. = en af dine venners veninde som du scorede

-Privat fest. = jaa siger vel sig selv ;)

-Gamle venner. = en gammel ven/veninde som så er blevet til kæreste

-Nettet. = Netdating, chat ven eller sådan noget

-Andet. = ja den er jo så op til dig :)

Begrund gerne dit svar, hvis du vil :)

• jeg har mødte min kæreste på jobbet :P eller jeg var stoppet med kom forbi der dagligt :P hehe fordi en kammerat arbejde der og jeg fulgtes altid med ham hjem :D så det var så for 3 år siden... og det udløste til en knægt der nu er 2½ :)

• Tja, jeg mødte første gang min kæreste til en fest hvor vi snakkede og hyggede os rigtig meget. Vi skrev rigtig meget og snakkede sammen hver dag omme i skolen i en lille uge eller to. Og så en fredag tog vi til en privat fest hvor hendes veninde og hende kom hjem forbi mig og hentede mig. Snakken gik stadig på det højeste og vi sad sammen med nogle af vores venner (self. var alle fulde :D ) hvor vennerne blev ved med at sige at vi skulle kysse osv. for vi så jo så søde ud sammen ;) Så et par timer og en del drikkelse inde i festen gik vi en tur, hvor vi satte os på en sten og kyssede og siden har vi været sammen, og det er nu lidt over 3 år siden :9xo

EDIT: Husker det sgu som var det igår :D

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Rettet 3 gange, sidst af Don_Jabbe ().

• Kæreste og kæreste, men hende jeg hopper lidt rundt sammen med nu skrev til mig på nettet :D

Sjovt som man kan mødes på den måde.

Min x-kæreste gik jeg i klasse med i 1½ uge, så var vi kærester !

Det er forskelligt! Og troede nu aldrig jeg skulle finde en kæreste på nettet.. Men så bliver man så meget klogere :P

Originally posted by Martin
    Hun scorede mig ved at vise en UEFA cup kamp i fjernsynet med Brøndby.

Fed stil :))
    Det der med kæreste er sgu desværre ikke lige noget jeg bruger for tiden. Eksperimenterer lidt med netdating selvom jeg i bund og grund synes det er lidt fesent / forkert.
    Altså der skal nok være en der duer derinde. Jeg er ret sikker på jeg ikke har fundet den. Men den "rigtige" måde føles nok bedre synes jeg.
    Jeg er bare nået til et punkt hvor målet lidt helliger midlet :))

Originally posted by Slacker

Fed stil :))
    Det der med kæreste er sgu desværre ikke lige noget jeg bruger for tiden. Eksperimenterer lidt med netdating selvom jeg i bund og grund synes det er lidt fesent / forkert.
    Altså der skal nok være en der duer derinde. Jeg er ret sikker på jeg ikke har fundet den. Men den "rigtige" måde føles nok bedre synes jeg.
    Jeg er bare nået til et punkt hvor målet lidt helliger midlet :))

LOL!!! :))

Jeg gik på efterskole med min i et år. Og efterfølgende har vi så snakket en del sammen og det udviklede sig så.

• Så stiller jeg så mig selv et lille spørgsmål..

Hvordan dælen gør man?? :))

Haha, ej, min X scorede faktisk mig :O Jeg kan ikk rigtigt det der med piger, hehe.. Er monster genert, så det er dem der tager føringen hvis der skal ske noget..

Nok derfor man sidder som single på 8. måned i træk :P

Der har da været en masse en-gangs halløj hist og her, men det er da også det..

• Medicinen hedder alkohol :)) ej. joker bare, det kan da hjælpe, tror jeg på, går bare ikke rigtig ind for det , man skal sgu gøre det på den rigtige måde ;) men.. bare spring ud i det. det er det eneste jeg kan hjælpe med :)

• Den tidligere, gennem sport...

Single siden sommerferien, hmm, ikke nået til netdating punktet, men træt at one night stands, men, jeg gidder ikke hvor gåsen fatter mindre end en kat.. - Hmm, så jagten på den rette er igang, men ikke en kort jagt, og en der skal gives god tid til.. -- Plus, vil helst ikke risikere at blive deprimeret op mod eksamerne i januar/februar.. Såh mon ikke det først bliver i februar jeg rigtig intensivere indsatsen?

• det med kærester bruger vi ikke rigtig for tiden..

Men scorer da jævnligt nogen "engangs".. i byen.

Men er faktisk aldrig endt med at komme sammen med en jeg har mødt i byen. Det har alle sammen været nogen jeg entet har svømmet med, eller gået i skole med, eller andet i den stil.

Originally posted by THe_BLacK_BIrd

Medicinen hedder alkohol :)) ej. joker bare, det kan da hjælpe, tror jeg på, går bare ikke rigtig ind for det , man skal sgu gøre det på den rigtige måde ;) men.. bare spring ud i det. det er det eneste jeg kan hjælpe med :)

Takker for supporten, men jeg drikker meget sjældent.. Bliver monster aggressiv af alkohol, så holder mig helst fra det :)

• Kæreste, WTF? hva skal man med sådan en, de koster penge og er kun til besvær
    Og Lene hvis du læser dette mener jeg selvfølgelig ikke noget med det... eheh ;)

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Originally posted by Axel
    Kæreste, WTF? hva skal man med sådan en, de koster penge og er kun til besvær
    Og Lene hvis du læser dette mener jeg selvfølgelig ikke noget med det... eheh ;)

Hehe. Sådan har jeg det med min computer. Jeg kan sgu ikke helt undvære den alligevel :)

• Scorer ikke, men bliver scoret.
    Det er sgu så mange år siden efterhånden, men det var noget med en børnefødselsdag hos min niece.
    Mødte sød kvinde som endte i min hybel samme nat.
    Tænkte ikke så meget over det bagefter. Året efter, da jeg lige er kommet hjem fra Skotland, ligger der maser af beskeder på min svarer.
    Ringer til det kvindemenneske og laver en aftale samme aften.
    Nu er vi gift og har to børn...

Originally posted by WebT
    Privatfest, eller rettere efter en privatfest, hvem der scorede hvem kan vi ikke blive enige om, det er efterhånden også lang tid siden jo.

Tidligere, nettet og i byen, hvor sidstnævnte aldrig rigtigt har holdt i længden

Det har uden tvivl været Tanja med hendes Toast-i-øjet-taktik ;)

Anyways, det var igennem nettet, at jeg fandt min kæreste. Gider ikke det med at score i byen (ej heller god på det område). Tja, synes bare det er så overfladisk i byen.